שתף קטע נבחר

נרדמים מול הטלוויזיה בחושך? גולשים בסלולרי בכל דקה פנויה? קרינת האור הכחול מזקינה לכם את העור! מה אפשר לעשות בעניין?

רבים מאיתנו נוטים לצפות בטלוויזיה עד שעות מאוחרות, או משתמשים בסלולרי בכל הזדמנות שיש לנו במשך היום. הבעיה היא שהאור הכחול המוקרן מהמסכים גורם לעור שלנו להזדקן בקצב מואץ. כיצד פועלת קרינת האור הכחול על העור שלנו? ומהו הפתרון שיגן עלינו מנזקי הטכנולוגיה?

בואו נודה בכך- אנחנו נמצאים כמעט כל היום מול מסכים - בעבודה, בסלון ובדרכים. גם אם יש לנו רגע פנוי, אנחנו מוצאים את עצמנו מול הסלולרי, מתעדכנים בכותרות או משחקים עוד סיבוב של 'קנדי קראש' לפני השינה.

 

אך כאשר אנחנו בוהים במסכים שעות על גבי שעות, גם עור הפנים שלנו משלם את המחיר, כתוצאה מהקרינה של האור הכחול הבוקע מהמסכים הדיגיטליים. על פי מחקר של חברת נילסן העולמית מ-2018, האמריקאי הממוצע מבלה לפחות 8.5 שעות ביום מול מגוון מסכים פולטי אור כחול. על פי מחקר שעשתה חברת הסלולר נוקיה, בעלי סמארטפון בודקים את המכשיר שלהם 150 פעמים ביום, ולא יכולים להשאיר אותו לבד למשך יותר מ-6 דקות.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

לטכנולוגיה המתקדמת של המאה ה-21 יש השלכות גם על הבריאות שלנו, כמו ההשפעה של המסכים והאור הכחול שנפלט מהם על ההזדקנות המוקדמת של העור. אז מהי קרינת האור הכחול? כיצד היא מזיקה לנו? ומהי סדרת התכשירים שתסייע לנו בהגנה מפני קרינת המסכים?

 

קרינת אור כחול - קרני האור שמזיקות לבריאות שלנו וגורמות להזדקנות מוקדמת של העור

הזינוק הדרמטי בשימוש במכשירים דיגיטליים בשנים האחרונות, הוביל לגידול משמעותי בחשיפה שלנו לקרינת אור כחול (Blue Light) הנפלט מאותם מסכים. מכשירים כגון סמארטפונים, מסכי מחשב, טלוויזיה וטאבלטים, דולקים מולנו במשך שעות רבות במהלך היממה, החל מהשעון המעורר בבוקר, דרך מסך המחשב ונורות הלד והפלורסנט המזמזמות מעלינו במשך שעות רבות במשרד, הטלוויזיה בערב ועד הגלישה בסמארטפון מתחת לשמיכה, רגע לפני שהולכים לישון.

 

לאורך השנים פורסמו מחקרים רבים שחשפו את ההשפעה המזיקה של קרינת האור הכחול על העיניים, לצד פגיעה במנגנוני השינה והערות. במחקרים עדכניים שבדקו את השפעת קרינת האור הכחול על בריאות העור, התגלה כי חשיפה ממושכת לקרינת אור כחול מובילה לייצור של רדיקליים חופשיים מזיקים, המובילים לנזקים בעור ולהזדקנות מוקדמת של העור הנקראת גם Digital Aging (הזדקנות דיגיטלית). התוצאות על פני השטח אינן נעימות: כתמים על העור, רפיון עור, מראה עייף, קמטים, קמטוטים וירידה בגמישות העור.

 

הפתרון - סדרת קרמי פנים בטכנולוגיה פורצת דרך, שתגן על העור שלכם גם מפגעי הטכנולוגיה

עבור בני העידן הדיגיטלי, החשופים נון-סטופ למסכים, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את GENESIS DIGITAL AGE, סדרה חדשנית ופורצת דרך של תכשירים, המסייעת בהגנה מפני הזדקנות מוקדמת של העור, שמקורה בין היתר באור הכחול הנפלט מהמסכים הדיגיטליים.

 

ד

הסדרה הייחודית של ד"ר פישר כוללת 2 קרמי יום המותאמים לסוגי עור שונים (רגיל-יבש, מעורב-שמן), קרם לילה משקם ופריימר סרום - שילוב מקיף המעניק מענה מיטבי לכל שעות היום ולמגוון סוגי עור.

 

מה הסוד של GENESIS DIGITAL AGE? שילוב מנצח בין רכיבים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות

כל תכשירי הסדרה מכילים את רכיב ה-Blumilight™, קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית אינטנסיבית במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים מזיקים הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לאור הכחול של המסכים. הקומפלקס, המופק מזרעי הקקאו הלבן המובחר שמקורו בפרו, נבדק קלינית ונמצא מסייע בצמצום וטשטוש מראה הקמטים ובשיפור המרקם, גמישות ומראה העור.

 

קרמי היום של הסדרה משלבים את טכנולוגיית(Broad Spectrum Tech) BST, טכנולוגיה מתקדמת ביותר וייחודית לד"ר פישר, הכוללת מערכת מסנני קרינה להגנה גבוהה ורחבה מקרינת UVB (SPF 30), מקרינת UVA ובנוסף מסייעת מפני קרינת IR (אינפרא-אדום), קרינת האור הכחול ומהזדקנות מוקדמת של העור. 

 

סדרת התכשירים מכילה שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבי לחות והגנה פעילים, הכוללים בין היתר את רכיב ה- Aquaxyl™החדשני, המעניק לחות אידיאלית ומאוזנת, חומצה היאלרונית הידועה בהענקת לחות ותורמת למראה עור חלק וקורן, מי ים המלח ופרו-ויטמין B5, להזנה, ריכוך, התחדשות העור ושמירה על גמישות ולחות העור, ו-ויטמין E, אנטי-אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקליים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים.

 

לקבלת תוצאות אופטימליות, מומלץ לשלב את קרם היום המגן ביחד עם קרם הלילה המשקם העשיר ברכיבי לחות והזנה חיוניים לעור, אשר אובדים לעור במהלך היום ובזמן החשיפה לקרינת האור הכחול מהמסכים.

 

על מנת להביא לאפקט המקסימלי ולמראה עור בריא וצעיר יותר, מומלץ לשלב גם שימוש בפריימר סרום כבסיס אפקטיבי מתחת לקרם הלחות, על מנת להעצים את פעולות קרם היום והלילה.

 

קרינת אור כחול חודרת לעומק העור  (צילום: ד"ר פישר)
קרינת אור כחול חודרת לעומק העור (צילום: ד"ר פישר)
 

 

כל התכשירים בסדרה הייחודית עברו בהצלחה בדיקת סנסיטיב לעור רגיש, בדיקה דרמטולוגית ובדיקת לחות ל-24 שעות. קרם היום המגן לעור מעורב-שמן עבר בהצלחה מבדק נון-קומדוגני. קרם היום לעור מעורב-שמן והפריימר סרום הם Oil-Free.

 

כל תכשירי הסדרה אינם מכילים פראבנים, אינם מכילים רכיבים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים.

 

חדשנות פורצת דרך מהמומחים להגנה מקרינה מזיקה

סדרת Genesis של ד"ר פישר היא סדרת אנטי-אייג'ינג מתקדמת מסוגה, המשלבת עשרות שנות מומחיות דרמטולוגית, יחד עם מומחיות מדעית מהשורה הראשונה בפיתוח תכשירים להגנה מקרינת השמש. בד"ר פישר מפתחים כבר יותר מ-50 שנה תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה, ומוצריה נמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם. התכשירים של החברה מיוצרים תחת ביקורת איכות קפדנית, על פי תקנים ישראליים ובינלאומיים מחמירים, ותוך שימוש במרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר.

 

סדרת התכשירים הייחודית GENESIS DIGITAL AGE- לפרטים היכנסו>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים