שתף קטע נבחר

למה להשאיר את הכסף בעו"ש עם ריבית אפסית? כך תוכלו לנהל תיק השקעות בצורה דיגיטלית וחכמה

הרבה מאוד ישראלים משאירים את הכסף הפנוי שלהם בחשבון העו"ש ומפסידים בכל שנה את פוטנציאל הרווח הנובע מהשקעה חכמה ומתקדמת. Videa, הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה מקבוצת לאומי, מאפשרת לכל אחד מאיתנו להחזיק בתיק השקעות ולנהל אותו כמעט ללא טרחה, ובשקיפות מלאה. כיצד פועלת הפלטפורמה המתקדמת של Videa לניהול השקעות? ואיך היא מצליחה לגבות דמי ניהול משתלמים במיוחד?

אם בעבר נהגנו להחביא מזומן מתחת לבלטות או בתוך המזרן - בימינו, הישראלים שלא מוכנים לסכן את הכסף שלהם פשוט משאירים אותו בעו"ש, עם ריבית אפסית. הבעיה האמיתית היא שהם למעשה מפסידים את פוטנציאל הרווח שהם יכולים לעשות מהשקעה נבונה ומותאמת אישית.

 

לא כולנו מרגישים שאנחנו מוכנים לקפוץ ל"מים העמוקים" של השקעות בשוק ההון, ולא לכולנו יש זמן או מספיק ידע כדי לנהל את תיק ההשקעות באופן מקצועי ונבון. לכן, עבור מי שרוצה להשקיע את הכסף שלו בצורה יעילה, עדכנית ומתקדמת, ומחזיק מעל 50 אלף ש"ח - הוקמה חברת ההשקעות החדשנית Videa, מקבוצת לאומי. הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה מציעה דרך נוחה ופשוטה לניהול השקעות, מבלי שנצטרך לטרוח ולהשקיע זמן, או להזדקק לידע מוקדם. איך זה עובד?

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

ניהול השקעות מקצועי באמצעות פלטפורמה מתקדמת , לפי מודל של זוכה פרס נובל בכלכלה

Videa מציעה ללקוחותיה ניהול תיקי השקעות ברמה מקצועית, המבוסס על מודל של הכלכלן הארי מרקוביץ', זוכה פרס נובל לכלכלה, הנחשב לאבי התורה המודרנית של תיקי השקעות.

 

כל תיק השקעות ב-Videa נבנה על ידי אלגוריתם מתקדם, הלוקח את הצרכים והמאפיינים המיוחדים של כל לקוח, ומתאים עבורו תיק השקעות יעיל ומאוזן, על פי המודל. בשורה התחתונה, יעילות המודל באה לידי ביטוי בכך שהוא מאזן בצורה אופטימלית בין תשואה וסיכון ומותאם למאפייני המשקיע.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

ברוכים הבאים לעידן החדש של ניהול ההשקעות - דיגיטלי, שקוף ופשוט

Videa היא פלטפורמה דיגיטלית לחלוטין, המציעה שקיפות מלאה ותפעול קל ופשוט. כל אחד, החל מהמשקיעים המתחילים ביותר, ועד לשועלי שוק ההון הותיקים, יוכל ליהנות מהממשק הפשוט של Videa, מהצגת המידע הברורה ומאופן הניהול הנוח.

 

Videa היא חלק מקבוצת לאומי, אחד מהבנקים הותיקים בישראל, אשר מספק את הגב הכלכלי והביטחון הפיננסי עבור פעילות החברה. עם זאת, ההצטרפות ל-Videa פתוחה ללקוחות כל הבנקים, והיא כוללת תהליך רישום קצר וללא התחייבות. קחו את Videa לסיבוב ניסיון, התרשמו מהפשטות והנוחות - והתחילו לנהל את הכסף שלכם בחוכמה!

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

דמי ניהול משתלמים במיוחד

בנוסף לחדשנות ולנוחות הרבה של השימוש בפלטפורמה, Videa גובה דמי ניהול נמוכים, ללא אותיות קטנות ובשקיפות מלאה. ככל שתיק ההשקעות גדול יותר, כך דמי הניהול נמוכים ומשתלמים יותר.

 

זו האג'נדה של Videa: להציע מוצר מתקדם, אשר מתאים לכל אחד, בשקיפות מלאה ובעלות הוגנת.

 

אז אם הכסף שלכם "שוכב" כרגע בחשבון העו"ש וצובר בעיקר אבק במקום תשואה, זה הזמן לקבל את ההחלטה ולהצטרף לדור החדש של ניהול השקעות בישראל. Videa, הפלטפורמה הדיגיטלית הנוחה והמתקדמת, מציעה לכולם ניהול תיק השקעות מקצועי, יעיל ומותאם אישית, בדמי ניהול מהנמוכים בשוק. כל זאת מבלי לבזבז זמן יקר בעצמכם - תנו לפלטפורמה ולצוות המומחים של Videa להזניק את ההשקעה שלכם קדימה.

 

רוצים לראות איזה תיק יכול להתאים לכם? מלאו את השאלון של Videa ותקבלו תיק השקעות שמתאים בדיוק לכם, מיד ובקלות. כי גם אתם יכולים לנהל את הכסף שלכם בצורה חכמה >>>

 

האמור אינו מהווה יעוץ או שיווק השקעות או תחליף לייעוץ / שיווק המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים