שתף קטע נבחר

הצד האפל והמטריד של תעשיית האופנה - ועוד המלצות קריאה לסופ"ש

מונולוגים של דוגמניות על הניצול וההטרדות מאחורי הקלעים, האנשים ששולטים בחלומות שלהם, הפספוסים הגדולים של מדגמי הבחירות, סודות הגנום היהודי - ועוד כתבות שמנויי +ynet אהבו במיוחד

"ליד המבנה הנטוש היה נחל יפה, הלכתי לשם והוא הלך אחריי. לפתע הוא שאל אם הוא יכול לנשק אותי בבטן. נבהלתי, צעקתי עליו שלא ידבר אליי ככה. התחלנו לריב, ובאיזשהו שלב הוא משך אותי אליו ונישק לי את הבטן בכוח. זה יישמע מוזר אבל לא הצלחתי לברוח משם, הרגשתי כלואה איתו במקום מבודד ומרוחק, מקום שאפשר לאנוס בו בקלות. אז שיחקתי אותה שהכול בסדר כדי להמשיך את הצילומים ולסיים אותם בהקדם". הצד האפל של תעשיית האופנה: דוגמניות חושפות את ההטרדות והניצול שעברו בשורה של מונולוגים קשים.

 

שירלי קרמר דוגמנית (צילום: דנה קופל)
שירלי קרמר. עדויות מטרידות(צילום: דנה קופל)

קוראים לזה חלום צלול: חלום שבו אתם מודעים לחלוטין לכך שאתם חולמים, יכולים להחליט בעצמכם מה יתרחש בו, ולחוש את החוויה בעוצמה רבה, ממש על גבול הממשות. מפתיע עד כמה האפשרות לחלום צלול היא כה נגישה וזמינה, ועם זאת עד כמה רובנו לא מתורגלים בה ולא מודעים לכוח העל הבסיסי הזה. אבל יש כאלה שעבורם חלימה צלולה היא דרך חיים - האם הכלי הזה יכול לעזור גם לכם? כתבה ראשונה בסדרה על הצדדים הפחות מוכרים של החלומות.

 

"דודו שכב על הדשא. לא הבנתי מה הקטע שלו - הוא איש טלוויזיה, הוא מבין איך זה ייראה". בפרק הרביעי של "רשימת חיסול", אנו חוזרים לימים שלפני המעצר - כשכל המדינה געשה. אפילו חברי הכנסת התכנסו לדון בתקיפות, והכריזו עליהן כ"זעזוע בדמוקרטיה הישראלית". ודודו? בילה בפארק הירקון, והתלונן ש"המשטרה אפילו לא הרימה טלפון" (שמועות, אגב, הם דווקא הפיצו בשפע).

 

מדגמי הבחירות מול תוצאות האמת ()

"כבר שקלנו לבטל את השידור של המדגם ולעבור לשידור רגיל, אבל בזכות דן שילון הלכנו עם זה עד הסוף, וזה היה אחד הערבים הגדולים ביותר של הטלוויזיה". החרדות ב-77', הטעות של 96', הבלבול של 2003 - ועוד הפתעות שגילינו כשבדקנו את הפערים בין תוצאות המדגמים בטלוויזיה לבין תוצאות האמת.

 

כשרבנים שולחים עולים חדשים לעבור בדיקות DNA - מה הם מחפשים שם בעצם? האם באמת ייתכן שיש חוט גנטי מקשר בין כלל יהדות העולם? בכתבה השנייה בסדרה על הבדיקות הגנטיות, יצאנו למסע בעקבות הגנטיקה היהודית - וחזרנו עם תשובות לא פשוטות, אבל מרתקות.

 

על מה אתם חושבים כשאתם ניגשים לקבל החלטה מכריעה בחייכם? יותר מדי אנשים נשענים על אינטואיציה למרות שבעזרת חשיבה, כללים ברורים, טבלה פשוטה ופעולות חשבון בסיסיות ניתן לקבל החלטות הרבה יותר מושכלות. הכתבה הזו תסביר לכם כיצד.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
המלצות לכתבות סופ"ש
צילום: דנה קופל
מומלצים
 
התרעות פיקוד העורף