שתף קטע נבחר
 

הצרכנים נוהרים למקררי 4 דלתות - מהו המותג העולמי שמוביל אותם לשם?

בשנים האחרונות, על רקע המעבר של עיצוב דירות לחללים פתוחים, המטבח הפך להיות מרכז הבית - מבחינת בישול, אירוח ומפגש. כחלק מהשינוי, הצרכנים מאמצים את מקררי 4 הדלתות, המציעים יתרונות עיצוביים וטכנולוגיים עבור המטבח הישראלי החדש. Haier, מותג המקררים הנמכר בעולם, מוביל את המהפכה הצרכנית של 4 ה-דלתות שהגיעה לאלפי בתים ברחבי הארץ

עולם המקררים עבר במשך השנים שדרוגים וחידושים - התחלנו עם מקררים בעלי מקפיא עליון, שדרגנו למקרר עם מקפיא תחתון וגישה נוחה יותר, הדגמים הפופולאריים ביותר של השנים האחרונות הם מקררי 4-דלתות אשר הופכים לסטנדרט של איכות.

 

על פי נתוני חברת המחקר GfK, מדובר בקטגוריית המקררים הצומחת ביותר בישראל נכון להיום. לא מדובר בהפתעה: מקרר 4 דלתות הוא הפתרון האופטימלי לנוחות שימוש, יעילות בפיזור הקור ושמירה לאורך זמן על טריות המזון. הצרכנים הנבונים של ימינו רוצים לנצל את המיטב מטכנולוגיות הקירור של המותגים הגלובליים המובילים.

 

ניופאן (צילום: ניופאן)
ניופאן(צילום: ניופאן)

כשהמטבח במרכז - גם לאסתטיקה יש תפקיד

בימינו, הסטנדרט הוא חלל פתוח של הסלון, פינת האוכל והמטבח, מה שהופך את המטבח למרכז הבית. המקרר הפך ממכשיר חשמלי פונקציונלי, לאלמנט עיצובי החשוף לכל המבקרים בבית.

בהתאם, עיצובי המקררים של השנים האחרונות השתדרגו, והיום הם כוללים דלתות זכוכית, נירוסטה מוברשת ומגוון צבעים

 

מקרר 4 דלתות של Haier - שילוב של טכנולוגיה, עיצוב ומחיר

Haier, מותג המקררים הנמכר ביותר בעולם מזה 10 שנים ברציפות על פי חברת המחקר הבינ"ל Euromonitor, הוא גם מהמותגים המובילים במהפכת מקררי 4-דלתות בישראל.

 

ניופאן (צילום: ניופאן)
ניופאן(צילום: ניופאן)

מגוון דגמי Haier מציעים לצרכנים הישראלים מענה טכנולוגי ועיצובי במחיר אטרקטיבי.

 

היתרון של החלק העליון בעל 2 הדלתות הוא חלל אחסון רחב ומודולרי 'Open Space', חלק מהדגמים מאפשר גמישות נוספת, באמצעות 'תא מולטי', אותו ניתן להפוך למקפיא או תא נוסף למקרר, לפי הצורך, בלחיצת כפתור.

 

ניופאן (צילום: ניופאן)
ניופאן(צילום: ניופאן)

מבחינה טכנולוגית, דגמי ה-4 דלתות של Haier עונים על צורך קריטי עבור כל צרכן: השימוש ב-3 מערכות קירור נפרדות מאפשר תגובה מהירה של המקרר, לצד פיזור שווה של הקירור בכל אחת מפינות החלל. נגמר עידן המוצרים הקפואים מאחור והאוכל הפושר מלפנים. השילוב בין מערכות הקירור הנפרדות לטכנולוגיות מתקדמות כמו 3D Air Cooling לפיזור האוויר הקר, מערכת Multi Cooling לייצור זרימת אוויר מעגלית, ויסות טמפרטורה חכם ובקרת לחות - מאפשר לנו הצרכנים ליהנות מהמטרה החשובה ביותר של המקרר: לשמור על טריות המזון לאורך זמן.

 

סדרת מקררי ה-4 דלתות של Haier מגיעים במגוון צבעים אופנתיים, עם דלתות זכוכית אשר נותנות מראה יוקרתי ונקי למטבח המודרני. הדגמים השונים מגיעים עם לוח פיקוד דיגיטלי חכם, המספק שליטה מלאה בטמפרטורה ובמצבי הפעולה.

 

ניופאן (צילום: ניופאן)
ניופאן(צילום: ניופאן)

לכן, לא מפתיע לגלות ש-Haier הוא מותג המקררים עם הצמיחה הגבוהה ביותר בישראל בשנה האחרונה, וכי הוא המותג המוביל בקטגוריית 4-דלתות (עד 600 ליטר), על פי נתוני GfK לשנת 2018. הדגמים של Haier מצליחים לשלב בין כל היתרונות הטכנולוגיים והעיצוביים של מקרר 4-דלתות, עם מחירים אטרקטיביים ונגישים, שמביאים יוקרה ונוחות לכל בית בישראל.

מותג Haier מיובא על ידי ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל, מה שמעניק לצרכנים שקט נפשי וביטחון בשירות ובאחריות ללא פשרות.

 

Haier - מותג גלובלי אמין ומוביל

Haier הוא תאגיד גלובלי בשווי של כ-30 מיליארד דולר, שמוצריו נמכרים ב-165 מדינות. לפני מספר שנים, רכש Haier את חברת General Electric האמריקאית הוותיקה, עבור סכום של 5.4 מיליארד דולר, מה שנתן ל-Haier כרטיס כניסה ועמדה מובילה בשוק האמריקאי. המותג מחזיק 180 מפעלי ייצור ו-10 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, בהם יושבים המהנדסים של Haier ומתכננים את מוצרי החשמל של המחר.

 

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן, אומרת כי "אנחנו גאים להוביל את המהפכה בעולם המקררים בישראל. ניופאן מנהלת קשר הדוק עם Haier העולמית, אשר מעורבת וקשובה לכל בקשה שלנו, מה שמאפשר הבנה מעמיקה של השוק הישראלי, התאמה של מוצרים לצרכן המקומי וזמן תגובה קצר ויעיל. נתוני הצמיחה של Haier וההובלה שלו בשוק מקררי ה-4 דלתות מהווים הישג עצום עבור ניופאן".

 

הצטרפו למהפכת 4 הדלתות של Haier! למגוון הדגמים והעיצובים, היכנסו>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים