שתף קטע נבחר

איילון חברה לביטוח היא החברה ההוגנת ביותר בטיפול בתביעות

בסקר שביעות רצון של מכון המחקר "שריד" שבוצע לקראת כנס ביטוחי חיים ופיננסים 2019, נקבע כי איילון היא חברת הביטוח ההוגנת והיעילה ביותר בטיפול בתביעות. איילון מובילה בסקר בכל 11 המדדים שבחנו את חברות הביטוח בישראל

איילון היא חברת הביטוח ההוגנת והיעילה ביותר בטיפול בתביעות עם ציון של 8.4. כך נקבע בסקר שביעות רצון של מכון המחקר "שריד" שבוצע לקראת כנס ביטוחי חיים ופיננסים  2019. זאת ועוד, הסקר שכלל מדגם מקרב סוכני הביטוח והפיננסים בישראל, הכתיר את איילון כזוכה במקום הראשון מחברות הביטוח בכל 11 המדדים שנבחנו ובהם: באיכות הטיפול של החברה (8.7), בזמינותם ונגישותם של עובדי החברה (8.4), במשך זמן הטיפול בתביעות (8.3), בהוגנות הטיפול בתביעות (8.4) ואף באפשרויות ההתנהלות הדיגיטליות מול החברה (7.2). 

 

איילון זכתה בציון הגבוה ביותר גם במדד הצמיחה של המותגים עם הציון 43%.

 

איילון (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

מנכ"ל איילון אריק יוגב הביע סיפוק רב על הקביעה כי איילון ניצבת במקום הראשון  בהוגנות וביעילות הטיפול  בתביעות המבוטחים ואמר כי אצלנו הסיסמא "אנשים לשירות אנשים" אינה גימיק שיווקי אלא DNA של התרבות העסקית שלנו. "אנחנו מודים על הבחירה בנו במקום הראשון ומוקירים מאוד את המחויבות, המקצועיות והשותפות של ציבור סוכני הביטוח בשדרוג העשייה שלנו". כמו כן, הודה יוגב, על האמון והקביעה כי איילון היא במקום הראשון מקרב 6 קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל.

ביטוח איילון (צילום: shutterstock )
(צילום: shutterstock )

יוגב הביע סיפוק על כך שהשינוי האסטרטגי שהונהג בחברה בשלוש השנים האחרונות נותן אותותיו בכל תחומי הפעילות, ביניהם נושאים חשובים כמו הוגנות הטיפול בתביעות, זמינות עובדי החברה ועוד.

 

יוגב ציין, כי זכיית איילון במקום הראשון בסקר שביעות הרצון, מצטרפת להכתרתה רק לאחרונה, כחברת ביטוח הבריאות של השנה והודה לעובדים המקצועיים והמסורים של החברה: "כולנו נחושים להגביר את הקשב שלנו ללקוחות ולסוכנים, מחויבים להמשיך להוביל עוד ועוד תחומי עשייה בענף - תוך שיתוף פעולה פורה ומלא עם סוכני הביטוח".

 

רוצים לשמוע עוד על ביטוח חיים ופנסיוני? לפרטים פנו לסוכן הביטוח שלכם באיילון או היכנסו>>

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים