שתף קטע נבחר

אחרי האקזיט, מגיעים מיתוג מחדש וחידושים בתחום המכשור האסתטי: סינרון-קנדלה נכנסת ל-2019 בסערה

חברת סינרון-קנדלה הישראלית, אחת המובילות העולמיות בתחום המכשור האסתטי, שמוכרת היטב בקרב רופאים, בעלי מרפאות ומכונים לטיפולים אתסטיים, עוברת כעת מיתוג מחדש תחת השם 'קנדלה'. החברה משיקה מכשור חדשני, נוח ובטוח, וממשיכה לספק שירות לאנשי מקצוע, מרפאות ועסקים ברחבי ישראל. מה מחכה לכם בקו המכשירים החדש של סינרון-קנדלה ב-2019?

סינרון היא אחת מהגאוות הישראליות הגדולות ביותר בתחום המכשור הרפואי. החברה, אשר הוקמה בשנת 2000 על ידי ד"ר שמעון אקהויז, אחד מחלוצי תחום המכשור האסתטי-רפואי העולמי וממציא טכנולוגיות ה-IPL וה-ELOS, משווקת ומוכרת את מכשיריה ב-90 מדינות, ומפעילה מרכזי פיתוח וייצור בישראל ובארה"ב.

 

 

כחלק מתהליך הצמיחה שלה, רכשה סינרון לפני כמה שנים את חברת קנדלה האמריקנית, אשר נוסדה ב-1970 ומהווה אחת מהמובילות העולמיות בתחום הטיפול בלייזר. החברה נסחרת בנאסד"ק בארה"ב, המרכזת את חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם.

 

רופאים, בעלי קליניקות לטיפול אסתטי וקוסמטיקאיות מכירים את סינרון-קנדלה בתור חברה ותיקה, גדולה ואמינה, המספקת מכשור למגוון עצום של טיפולים (הצרת היקפים, הפחתת צלוליט, הסרת שיער, הפחתת קמטים, הסרת קעקועים, העלמת ורידים ברגליים ועוד).

 

שנתיים אחרי האקזיט הגדול - סינרון עוברת מיתוג מחדש

בשנת 2017, אחרי קרוב לשני עשורים של הובלה גלובלית של תחום המכשור הרפואי-אסתטי, נמכרה סינרון-קנדלה לקרן ההשקעות הפרטיות אייפקס פרטנרס, בתמורה ל-397 מיליון דולר.

 

 המיתוג החדש (צילום: יח
המיתוג החדש(צילום: יח"צ)

 

כעת, לאחר מחקר אסטרטגי וניתוח השוק, הקרן הגלובלית מעבירה את סינרון-קנדלה תהליך של רענון מיתוגי, ומציגה אותה מחדש תחת השם Candela בלבד, תוך שמירה על הפעילות השוטפת, התחזוקה של המכשירים הקיימים והשירות למאות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם, ביניהם מאות בעלי מקצוע ואנשי עסקים בישראל הנהנים מהשירות האיכותי והמכשור החדשני של סינרון-קנדלה.

 

המותג החדש, המשקף את המחויבות של החברה לערכים של מדע, תוצאות ואמון, הושק לפני מספר שבועות בכנס השנתי של האקדמיה האמריקנית לחקר מחלות עור (AAD) לשנת 2019, אשר נערך בוושינגטון. באירוע ההשקה אמר מנכ"ל קנדלה, ג'פרי קראוס, כי "ההשקה המחודשת של החברה משקפת את המחויבות שלנו לעקרונות המנחים של קנדלה של בטיחות יעילות ואמינות, כמו גם את המחויבות שלנו לחיזוק השותפות ארוכת השנים שלנו עם רופאים, מרפאות ומטופלים בכל העולם".

 

עבור הלקוחות הישראלים, תהליך המיתוג מחדש הוא התקדמות ההופכת את הגלובליזציה לחלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת שלהם מול סינרון-קנדלה, אשר הופכת כעת ל'קנדלה'.

מערכת -Nordlys  (צילום: יח"צ)
מערכת -Nordlys (צילום: יח"צ)

 

לצד הרענון במיתוג - מהן המערכות החדשות והמסקרנות של קנדלה לשנת 2019?

לצד השקת המותג החדש, סינרון-קנדלה השיקה בכנסים העולמיים המובילים של החודשים האחרונים את המוצרים החדשים ביותר שלה, ביניהם מערכות Vbeam® Prima ו-Nordlys.

 

מכשיר ה-Vbeam Prima הוא לייזר מסוג Pulse Dye) PDL), בעל אורך גל של 595 nm, עם תוספת של אורך-גל 1064 nm ומספר תכונות חדשות וממוקדות-משתמש. המכשיר החדש מבית קנדלה מסוגל לטפל ביעילות במגוון רחב של בעיות עור, ביניהן רוזיציאה, כתמי פורט-ויין, אקנה, ורידים בפנים וברגליים, התרחבות נימים, צלקות, נגעים שפירים של פיגמנטציה וקמטים, יבלות, סימני מתיחה והזדקנות מוקדמת של העור. המכשיר יהיה זמין לרכישה במהלך 2019.

מערכת Vbeam® Prima (צילום: יח"צ)
מערכת Vbeam® Prima(צילום: יח"צ)

  

מכשיר ה-Nordlys החדיש הוא פלטפורמת IPL ו-ND:YAG בעלת מספר יישומים, המשתמשת בשורה של טכנולוגיות מתקדמות לטובת טיפול בנגעים של נימים ופיגמנטציה, ובנוסף גם להסרת שיער. מערכת Nordlys מציעה גם מכשיר ידני נפרד של אורך-גל 1550 nm לחידוש העור.

 

"חדשנות מוצרים, בשילוב עם הערכים של קנדלה, נותנים לחברה בסיס איתן לצמיחה מתמשכת, והופכים אותה לשותף מהימן אף יותר למרפאות של אתסטיקה רפואית ברחבי העולם", אומר ד"ר אריק ברנשטיין, יו"ר הוועדה הרפואית המייעצת של קנדלה.

 

טוביה קלוגהפט, מנהל קנדלה ישראל, מסכם ואומר כי "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו כבר שנים רבות, וגאים לספק להם את הפתרונות החדשניים ביותר, המבוססים על מחקר מדעי של עשרות שנים. המכשור של סינרון-קנדלה ממשיך להיות הנוח ביותר עבור אנשי המקצוע, והבטוח ביותר עבור המטופלים. אנחנו מביטים קדימה לשנים הבאות, עם מיתוג רענן והרבה פתרונות חדשניים בתחום האסתטי-רפואי".

 

לפרטים נוספים על החידושים של קנדלה לשנת 2019 וקטלוג המוצרים השלם, היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים