שתף קטע נבחר

הכל מתחיל בכיור - איך שומרים על היגיינה, על הסביבה ועל עלות תפעולית נמוכה?

החיסכון האמיתי של הארגון והעסק נמצא בפרטים הקטנים. אם הארגון שלכם משתמש במגבות נייר או במייבשי ידיים מיושנים, זו ההזדמנות שלכם לחסוך בהוצאות התפעול, ולספק פתרון קל ונוח, היגייני, שקט וסביבתי. הכירו את הברז המשולב עם מייבש הידיים, Airblade Wash+Dry, של ענקית הטכנולוגיה Dyson. כך תוכלו לחסוך בהוצאות ולשמור על בריאות העובדים והמבקרים

 

 

 

 

 

 

למרבה הצער, מגבות נייר נמצאות עדיין בשימוש נפוץ יחסית בארגונים ובתי עסק, גם ב-2019. כמעט כל עובד או מבקר במשרד שלכם, יעידו על כך שמדובר בפתרון לא נוח, לא אסתטי ולא היגייני. כמעט כל בעל עסק יעיד כי שימוש במגבות הנייר דורש תחזוקה אינטנסיבית ועלויות לא מבוטלות.

 

מייבשי הידיים החשמליים, שהיו אמורים להציל את הארגונים ממגבות הנייר המיושנות, הם אופציה לא מספיק היגיינית, לרוב רועשת ולא נעימה, עם זמן ייבוש ארוך מידי וסכנת זיהום.

 

מה הם החסרונות הבולטים של מגבות הנייר עבור העסק? ומהו המוצר החדשני והמתקדם של ענקית הטכנולוגיה Dyson, שיעזור לכל ארגון לחסוך בעלויות התפעוליות ולהציע פתרון מתקדם ונוח עבור העובדים והמבקרים?

 

מגבות נייר- פתרון יקר ומיושן

מגבות הנייר הראשונות נכנסו לחדרי השירותים אי שם ב-1907, וגם כיום השימוש בהן נפוץ ביותר.

 

אין ספק כי מדובר בפתרון עם חסרונות בולטים:

 

ראשית, פעמים רבות מתקני המגבות עומדים ריקים, כך שהעובדים והמבקרים יוצאים מחדרי השירותים כשידיהם רטובות. מדובר בחיסרון כפול - מצד אחד, המשתמש יוצא עם שביעות רצון נמוכה, אחרי שלא קיבל פתרון לייבוש ידיים, ומצד שני, ידיים רטובות יכולות להפיץ עד פי 1,000 יותר חיידקים מידיים יבשות, כך שמדובר בסכנה היגיינית חמורה הן במישור האישי והן מבחינת הפצת זיהומים.

 

 

דייסון (צילום: יח
דייסון(צילום: יח"צ דייסון)

בנוסף, שימוש במגבות נייר מוביל לפחי אשפה גדושים, אשר מהווים מפגע אסתטי והיגייני גם יחד. לעתים קרובות מגבות נייר נזרקות על הרצפה, מה שיוצר רושם שלילי באשר לניקיון של חדר השירותים, ולפגיעה במוניטין של הארגון. כמות האשפה הנוצרת בעקבות שימוש במגבות נייר היא משמעותית ולא ידידותית לסביבה.

 

מעבר לכך, מתקני מגבות נייר מצריכים רכישה שגרתית של מגבות ומחזור נייר מצד הארגון, מה שגוזל זמן יקר מאנשי התחזוקה ותקציב לא מבוטל עבר חידוש המלאי המתמשך.

בשורה התחתונה, מדובר בפתרון עם עלות תפעולית גבוהה, תחזוקה שוטפת אינטנסיבית והיגיינה לא מספקת.

 

גם מייבשי הידיים החשמליים לא מספקים פתרון מספיק טוב

ב-1948 הושק פתרון חדשני לייבוש ידיים: מייבש ידיים חשמלי, המזרים אוויר חם, אשר היה אמור להחליף את מגבת הנייר. הבעיה היא שמייבשי הידיים לא התקדמו מבחינה טכנולוגית במשך עשרות שנים, והתגלו בתור פתרון איטי, לא מספיק הגייני, רועש, ולא ידידותי לסביבה.

 

דייסון (צילום: יח
דייסון(צילום: יח"צ דייסון)

האיטיות הרבה של חלק מהמייבשים הופכת את השימוש למתסכל במיוחד, כך שמשתמשים רבים מוותרים ויוצאים לפני שידיהם יבשות, מה שמעלה את הסיכון להתפשטות חיידקים.

 

בנוסף, חלק ניכר מהמייבשים הם בעלי מיכל לניקוז נוזלים, המהווים מצע מושלם להתרבות חיידקים ולמעשה יוצרים סביבה לא היגיינית ולא נקייה. ריקון וניקוי המכלים דורשים תחזוקה נוספת ומעלים את הסכנה להישפכות מי ניקוז ואף מסכנים את עובדי הנקיון.

 

כמו בכל ענף אליו היא נכנסת, חברת Dyson עוררה לפני יותר מעשור מהפכה גם בתחום ייבוש הידיים, עם השקת טכנולוגיית ה-Airblade, שהציעה פתרון הרבה יותר מהיר, היגייני, שקט וסביבתי.

 

כעת היא מציעה את הפתרון החדשני ביותר והדגם החדש ביותר בתחום ייבוש הידיים, עם השקת Dyson Airblade Wash+Dry מייבש ידיים משולב ברז.

דייסון (צילום: יח
דייסון(צילום: יח"צ דייסון)
 

הכירו את חוד החנית של ייבוש הידיים - ברז ומייבש ידיים במוצר אחד

Dyson ממשיכה להוביל את התחום עם מוצרים חדשניים ולשפר את המוצרים הקיימים שלה, וגאה להשיק את הפתרון המתקדם ביותר לארגונים ועסקים: Dyson Airblade Wash+Dry, ברז ומייבש ידיים במוצר אחד, המאפשר לשטוף ולייבש ידיים בכיור.

 

המחשבה מאחורי פיתוח המייבש המותקן בכיור נבעה מכך שגם כאשר מדובר במייבש ידיים יעיל, המים מטפטפים על הרצפה בזמן המעבר של המשתמש מהכיור לעמדת ייבוש הידיים (שביל הטיפות). עוד אתגר שעמד בפני המהנדסים של Dyson היה הפחתת רמת הרעש של המייבש, אשר מהווה מטרד בסביבת העבודה.

 

דגם ה-Airblade Wash+Dry החדש עונה לכל הצרכים של הארגון, בעזרת תכנון רב-שימושי החוסך מקום בחלל ומפחית את בעיית טפטוף המים. הייבוש המהיר מתבצע תוך זמן קצר, באמצעות אוויר בסינון HEPA, ובכל זאת ביחידה אחת המופעלת ללא מגע.

 

שקט יותר, הגייני יותר, ידידותי יותר לסביבה

המהנדסים של Dyson הצליחו להפחית את רמת הרעש בצורה משמעותית, בין היתר באמצעות הוספת רכיבים למנוע, שינוי מבנה הלהבים ועיצוב מחדש של פתחי האוויר - כל זאת תוך שמירה על עוצמת האוויר.

 

המנוע המפעיל את כל סדרת Airblade, לרבות הדגם החדש ביותר, הוא מנוע V4 הדיגיטלי של Dyson- מנוע קטן, קל משקל ועוצמתי במיוחד. במקום מברשות פחמן מיושנות, הוא משתמש בטכנולוגיות פעימות דיגיטליות כדי לספק מהירות סיבוב גבוהה פי 3 ממנועים רגילים.

 

בדומה לכל מייבשי הידיים מסדרת Dyson Airblade, גם דגם ה-Wash+Dry החדש כולל מסנן HEPA הלוכד 99.95% מן החיידקים (בגודל של עד 0.03 מיקרון), מה שמבטיח היגיינה מיטבית בעת ייבוש הידיים.

 

מייבש הידיים מהדגם החדש של Dysonגם מציע צמצום משמעותי של פליטת פחמן דו-חמצני: הדגם המשודרג מפיק פחות פחמן דו-חמצני לעומת הדגמים הקודמים, ועד 79% פחות פחמן דו-חמצני בהשוואה למגבות נייר וחלק ממייבשי הידיים הקיימים בשוק ולכן משפר את איכות הסביבה.

 

בנוסף, המוצר החדש צורך עד מחצית מכמות המים בהשוואה לדגם הקודם. אחת הסיבות לחיסכון היא הפעלת זרם המים ללא מגע, כאשר ידי המשתמש נמצאות מתחת לברז.

דייסון (צילום: יח
דייסון(צילום: יח"צ דייסון)

 

עלויות תפעול נמוכות ואחריות מורחבת מבית החטיבה המקצועית של Dyson

 

עלות התפעול השנתית של מייבש הידיים החדש מסדרתDyson Airblade Wsah+Dry הינן זניחות, ויוצרות חיסכון של עד 78% לעומת מייבשי ידיים אחרים. פתרון של מגבות נייר דורש עלות גבוהה ב-98%, לצד התחזוקה הנוספת של המתקן.

 

מייבש הידיים החדש מסדרת Dyson Airblade Wash+Dry מגיע עם 5 שנות אחריות מבית החטיבה המקצועית של Dyson, אשר מספקת לארגונים ועסקים גם פתרונות נוספים כגון: תאורת LED, מייבשי שיער, מסנני אוויר, מאווררים ועוד.

 

3,500 המהנדסים והמדענים של Dyson העולמית עובדים מידי יום על פיתוח פטנטים בלעדיים וטכנולוגיות חדשניות למגוון תחומים: החל מרכב חשמלי בהשקעה של 2 מיליארד ליש"ט ועד שואבי האבק האלחוטיים הידועים של החברה.

 

לארגון שלכם מגיע פתרון חדשני, נוח וידידותי לעובדים ולסביבה - לפרטים על Airblade Wash+Dry של Dyson, היכנסו>>

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים