שתף קטע נבחר

כך תבחרו את מושב הבטיחות הבטוח ביותר עבור ילדכם האהובים

כולנו רוצים לשמור על הילדים שלנו, במיוחד בזמן הנסיעה ברכב. בתור הורים טריים, אנחנו מוצפים בהמלצות, מידע ונתונים על מושבי בטיחות. בדרך לבחירה בטוחה במושב בטוח, מהם השיקולים החשובים ביותר שכדאי להכיר? ומהו כיסא הבטיחות שמבטיח איכות ובטיחות אירופאית ופתרונות חדשניים שישמרו על הקטנטנים שלנו ברגע האמת?

הילדים שלנו, האהובים הקטנים שלנו, הם כל עולמנו. הדאגה לבטיחות שלהם היא הדבר החשוב לנו ביותר. הבעיה היא שבתור הורים צעירים בישראל אשר מחפשים מושבי בטיחות לרכב, אנחנו נתקלים כיום בעומס במידע, המלצות ונתונים, ולעתים קרובות לא מצליחים 'למצוא את הידיים והרגליים'.

 

מעבר לכך, למרבה הצער וההפתעה, דווקא היכן שהכי חשוב לנו - בטיחות הילדים היקרים לנו מכל, אנחנו לא תמיד מתקינים את כיסא הבטיחות בצורה נכונה, ומקבלים החלטות על פי טרנדים ומבצעים.

 

BeSafe (צילום: BeSafe)
BeSafe(צילום: BeSafe)
עבור ההורים המודאגים והאוהבים, יש חדשות טובות: הפתרון הבטיחותי, הנוח והחדשני ביותר בתחום הושק לאחרונה בישראל - מושבי הבטיחות של החברה הסקנדינבית BeSafe שעומדים בתקן האירופאי המחמיר ביותר בעולם, הם חוד החנית של תחום מושבי הבטיחות לילדים, וכעת גם הילדים שלנו יכולים ליהנות מבטיחות ללא פשרות. את המושבים של Besafe מייבאת קבוצת IBBG, המביאה לישראל גם את מוצרי האיכות של בוגבו, בייביזן יויו ובייבי ביורן.

 

אז לפני שתבחרו מושב שייתן שקט נפשי להורים וביטחון מיטבי לילדים - אספנו את השיקולים החשובים ביותר:

 

עמידה בתקן האירופאי והמחמיר ביותר בעולם

חלק גדול מהבלבול בבחירת מושב בטיחות נובע מתקני הבטיחות השונים. תחום התקנים משתנה כל הזמן, תקנים חדשים ומשופרים יוצאים בכל כמה שנים, ולעתים קשה לעקוב אחריהם. התקן המחמיר ביותר בעולם נכון להיום בתחום מושבי הבטיחות, הוא ללא ספק התקן האירופאי i-Size, שנכנס לתוקף בשנת 2013, והוא גם התקן היחיד בעולם אשר בודק פגיעות צד.

 

BeSafe (צילום: BeSafe)
(צילום: BeSafe)

מושבי הבטיחות של Besafe, העומדים בתקן i-Size, מתמחים בהגנת צד מוגברת, וכוללים פטנט ה"מולבש" על מושב הבטיחות בצד הקרוב לדלת הרכב ומספק הגנת צד גבוהה ב-20% נוספים.

 

תקן ה-i-Size האירופאי גם מנחה את ההורים להתקין את המושב נגד כיוון התנועה עד גיל 15 חודשים. בסקנדינביה, בירת הבטיחות של אירופה, ילדים יושבים עד גיל 4 נגד כיוון התנועה, כך שהכל עניין של הרגל, מסתבר. על פי מחקרים וביניהם של חברת הרכב השבדית וולוו, הידועה ברכבים הבטיחותיים שלה, ילד היושב נגד כיוון הנסיעה בטוח פי 5 מאשר בישיבה עם כיוון הנסיעה.

 

הכיסא הנכון לזמן הנכון

על המדפים תוכלו למצוא כיסאות המצהירים על התאמה לגיל אפס ועד לילדים במשקל 45 ק"ג. אמנם מדובר בפתרון ארוך טווח, של מוצר אחד אשר ימשיך אתכם לאורך כל הדרך, אך כשחושבים על כך, מבינים שאף מוצר לא יכול לספק ביטחון מרבי עבור התינוק הרך והמתוק שלנו, זה שנולד ממש עכשיו, וגם עבור אחיו הגדולים בני ה-6 או ה-8. בשורה התחתונה, כיסאות הכל-כולל-הכל הם פשרה בטיחותית, וניתן להבין זאת בבירור כשרואים תינוקות בני חודש טובעים בתוך כיסא עצום בגודלו, במקום בסל-קל המותאם לגילם ועוטף אותם בצורה נוחה ובטוחה.

 

BeSafe (צילום: BeSafe)
BeSafe(צילום: BeSafe)

לכן, כדי לשמור על בטיחות ללא פשרות בכל גיל, כדאי להשתמש תמיד בכיסא המתאים: החל מסלקל לאחר לידה, כסא בטיחות איכותי לאחר מכן, ועד לבוסטר לגילאים מאוחרים יותר.

 

בהתאם לכך, BeSafe פיתחה קונספט מודולרי מהפכני וחדשני: סלקל וכיסא בטיחות המותקנים שניהם על אותו בסיס ISOFIX, כולם בתקן ה-i-Size. את הבסיס ניתן להתקין בקלות תוך מספר שניות, והוא יכול להישאר קבוע ברכב. המודולאריות מאפשרת פתרון מושלם מגיל לידה ועד גיל 4, הגילאים בהם סוג המושב משחק תפקיד מכריע ברמת הבטיחות המסופקת.

 

התקנה נכונה = בטיחות מקסימלית עבור היקרים לנו יותר מהכל

אנחנו דואגים לילדינו ב-100%, אך מסתבר ש-95% מההורים לא מתקינים כראוי את מושב הבטיחות. במחקר שבוצע ב-2015 ופורסם בכתב העת הבינלאומי לרופאי ילדים Journal of Pediatrics, התגלה כי לא פחות מ-95% טעו באופן התקנת מושב הבטיחות או בזווית הנחתו על גבי מושב הרכב בעת היציאה מבית החולים.

 

BeSafe (צילום: BeSafe)
(צילום: BeSafe)

בין הטעויות הנפוצות שהתגלו במחקר: קיבוע לא נכון למושב הרכב, התקנה במושב הקדמי, הצבת המושב עם הפנים לכיוון הנסיעה לתינוקות בגיל צעיר, רצועות לא מהודקות, נעילת הסוגרים באזור הבטן במקום בקו בית השחי של הילד, ועוד. על פי החוקרים, התקנה שגויה של מושבי הבטיחות היא אחת הסיבות המרכזיות לפציעות בקרב ילדים בזמן תאונת דרכים.

 

ב-BeSafe פיתחו פתרונות אשר שיוודאו כי כל ההורים, ללא יוצא מן הכלל, יתקינו את המושב בצורה נכונה ובטוחה בקלות. ראשית, המושבים כוללים מנגנון המצפצף בקול אם המושב לא מותקן כראוי, כך שלא תוכלו לצאת לדרך כשמושב "צועק" לכם מאחור. בנוסף, קיים חיווי אדום ובולט בהתקנה שגויה, אשר הופך לירוק לאחר תיקון המצב. חיבור ה-ISOFIX של מושבי הבטיחות של BeSafe לרכב הוא קשיח, כך שאין צורך בחשש מתמיד מהידוק רצועות ומעקב אחרי התזוזה של מושב הבטיחות.

 

אם אתם רוצים להיות בטוחים, עשו את הבחירה הבטוחה עבור הילדים האהובים והקטנים שלכם.

 

רוצים לדאוג לבטיחות הקטנטנים שלכם מבלי להתפשר? לפרטים על מושבי הבטיחות של BeSafe, עם התקן האירופאי המחמיר בעולם>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים