שתף קטע נבחר

הלוואה out חיסכון in - ככה מגשימים חלומות היום

אם גם לכם יש חלומות שהייתם רוצים להשיג, חבל שתשתעבדו להלוואה יקרה כדי להשיג אותם. עם קצת תכנון מראש תוכלו גם אתם לחסוך בקלות לכל מטרה. קבלו עצה - במקום לשלם ריבית על ההלוואה, לא עדיף לקבל תשואה על החיסכון?

החיים יפים וכולנו רוצים ליהנות מהם עד כמה שאפשר. אנחנו רוצים לטייל בעולם, לטפח את כשרון הנגינה של הילדה, לעבור לבית פרטי, לעשות קורס סקיפרים, או דווקא לפתוח עסק ולהיות הבוס של עצמנו. לכל אחד מאתנו חלומות משלו שהיה רוצה להגשים. חלק מהחלומות נרצה להגשים כבר בזמן הקרוב, כמו טיול בחו"ל לרגל יום הולדת 40 שיגיע בעוד כמה חודשים. 

 

להגשמת חלומות - יש דרכים טובות יותר מהלוואה

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מסתכלים על חשבון הבנק שלנו שלא נראה כל כך חלומי. לפחות לא בקנה המידה שדרוש כדי להגשים כמה מהחלומות שלנו. לפני ששמנו לב, שוב מגיע החופש הגדול ואיתו ההוצאה הצפויה של חופשה המשפחתית. הפרסומות מבטיחות להפוך את המינוס שלנו לפלוס ולהסיר את כל הדאגות מעל ליבנו אם רק ניקח הלוואה בקליק. גם אם לרגע זה נשמע כמו פתרון קסם, הרי ברור שאת ההלוואה נאלץ להחזיר ולשלם על כך ריבית לא מבוטלת שתכפיל את ההוצאה המקורית פי כמה. לאורך זמן, הריבית דריבית מגדילה משמעותית את החזרי ההלוואה שלנו הרבה מעבר לסכום ההלוואה המקורי שקיבלנו. כולנו רוצים להגשים חלומות, אבל למה לשלם על זה כל כך הרבה? אותה ריבית דה ריבית, יכולה לעבוד גם לטובתנו.

 

רוצים להתחיל לחסוך כבר היום? הצטרפו דיגיטלית לקופת גמל להשקעה >>

 

 

במקום לשלם ריבית - עדיף לקבל תשואה

דמיינו כעת שבמקום לקחת הלוואה ברגע האחרון בריבית יקרה, היינו יכולים לחסוך את אותו הסכום מדי חודש וליהנות מהתשואה על החיסכון. נשמע בלתי אפשרי? אם תתכננו את ההוצאות המשמעותיות שתצטרכו להוציא בשנים הקרובות, ותתמקדו במטרות שחשוב לכם להשיג, תוכלו להעריך מהו הסכום הנדרש, ולחשב כמה זמן ייקח לחסוך אותו. כך, במקום לשלם את ההחזר החודשי שהייתם משלמים על הלוואה, תוכלו לחסוך את אותו הסכום בדיוק מראש, וברגע האמת יהיה לכם את כל הסכום, ואולי גם תוכלו ליהנות מתשואה על החיסכון.

 

 

באמצעות קופת גמל להשקעה, אותה ניתן לפתוח בקלות באמצעות טופס דיגיטלי גם מהטלפון הנייד, תוכלו להתחיל לחסוך בלי יותר מדי מאמץ. הגדרת סכום הפקדה חודשי קבוע תאפשר לכם להתמיד בחיסכון ולהשיג את המטרות שלכם מהר יותר. תוכלו תמיד לשנות את סכום ההפקדה ואת תדירות ההפקדה, עד לחיסכון של כ-71 אלף שקלים מדי שנה. מנהלי השקעות מקצועיים ישקיעו את החיסכון שלכם במסלול השקעה שתבחרו, בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכם. רמת סיכון גבוהה יותר עשויה לאפשר תשואה גדולה יותר, אך ישנו גם סיכון להפסדים ולכן חשוב לשקול מהו המסלול המתאים לכם בהתאם למשך החיסכון המתוכנן.

 

אותו אפקט הריבית דריבית שמגדיל את החזר ההלוואה שלנו לאורך זמן, מגדיל גם את החיסכון שלנו לאורך זמן ומאפשר לנו להשיג איתו הרבה יותר. ככל שנחסוך יותר זמן מראש כך אפקט הריבית דריבית יהיה משמעותי יותר ויאפשר להגדיל את החיסכון שלנו יותר. קופת גמל להשקעה מאפשרת לנו גמישות מלאה בניהול החיסכון שלנו. תוכלו למשוך את הכסף מתי שתרצו, ללא תחנות יציאה קבועות מראש וללא קנסות. עם כל חודש נוסף של חיסכון תוכלו כבר להריח את הגלים ולהרגיש את היאכטה מתחת רגליכם.

 

גם אתם רוצים לקבל ריבית על החיסכון? פתחו קופת גמל להשקעה אונליין>>

 

* אין באמור התחייבות של אלטשולר שחם/החברה להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד.

 

* בקופת גמל להשקעה קיימת תקרת הפקדה שנתית של 71,121.9 ₪ לאדם. סכום תקרת ההפקדה מתייחס להפקדות עמית בכלל חשבונותיו בכל קופות הגמל להשקעה, הוא צמוד למדד המחירים לצרכן ויעודכן מדי שנה. סכום ההפקדה המינימאלי להשקעה הינו 200 ₪.

 

* אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או ייעוץ מס המותאם לצורכי הלקוח.

 

* האמור לעיל כפוף להוראות ההסדר התחיקתי, הוראות התקנון הרלוונטי והנחיות החברה.

 

* אין באמור לעיל כדי למצות ו/או להחליף את הוראות חוק קופות הגמל ו/או פקודת מס הכנסה ו/או הוראות כל דין.

 

* אין באמור התחייבות של החברה להשגת תשואה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים