שתף קטע נבחר

ניהול לקוחות והגדלת הזדמנויות מכירה בעסקים קטנים-בינוניים בעידן הדיגיטלי

עבור עסקים קטנים ובינוניים, שרוצים להזניק את העסק שלהם קדימה, לשפר את תהליך המכירה ואת סיכויי ההצלחה, לשפר את רמת השירות ושימור הלקוח - הדרך הקלה, המהירה והחסכונית היא בהטמעת Dynamics 365, פלטפורמה ידידותית מבית מיקרוסופט לניהול קשרי לקוחות וניצול הזדמנויות מכירה באופן יעיל. עבורם, הפתרון הייחודי שפיתחה חברת Biz Aid מאפשר להטמיע ולהפעיל את המערכת בתוך זמן קצר במיוחד, בהתאמה אישית לצרכים - וללא השקעה בתהליך הכניסה לעולם מערכות ה-CRM

ניהול מכירות ושירות (CRM) הוא אחד מהמרכיבים הבסיסיים ביותר של כל עסק, מהקטן ביותר ועד לחברות הענק הגלובליות. לכן, אסור להשאיר את ניהול תהליך המכירה והקשר עם הלקוחות לקבצי אקסל או מערכות שלא מאפשרות למקסם את פוטנציאל ההכנסה של העסק.

 

Dynamics 365 מבית מיקרוסופט מציעה מערכת CRM מתקדמת ונוחה לשימוש עם ממשקים מובנים למוצרי הניהול העסקי הכלולים ב-Office (כמו Outlook, Word ו-Excel). המערכת משלבת נוחות עם מגוון גדול של פונקציות קריטיות לניהול תהליכי מכירה ושימור לקוח - במוצר אחד.

 

  (צילום: Deposit photo)
(צילום: Deposit photo)

 

חברת Biz Aid פיתחה פתרון ייחודי על גבי הפלטפורמה, 'אקסלרטור 365', המותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, ולצרכים הספציפיים שלהם. הפתרון מאפשר להתחיל לשפר את קשרי הלקוחות שלכם והגדיל היקפי מכירות במהירות וביעילות - ולהשלים הטמעה תוך שבוע ימים... ולעלות לאוויר!

 

התממשקות מלאה וגמישה ל'אופיס365'

אחד היתרונות המשמעותיים של 'דיינמיקס365', ההופך את השימוש בה להרבה יותר ידידותי, נוח ומהיר, הוא ההתממשקות המובנית למוצרי מיקרוסופט הפופולאריים: Outlook, Word, Excel, SharePoint ועוד. עבור עסקים המשתמשים בתוכנות אלו בהתנהלות השוטפת, מדובר ביתרון חשוב מאין כמותו, אשר מאפשר ניהול תהליך שלם ממקום אחד.

 

היכולת לראות את ההתכתבות עם הלקוח במערכת ה-CRM או לעקוב אחרי התקדמות המכירה ישירות מהאאוטלוק, למשל, משפרת רבות את הסיכויים לסגירת העסקה או מתן שירות מעולה.

יתרון נוסף הוא ניהול הקבצים הלוקחים חלק בתהליך המכירה והשירות. במקום שהקבצים "יישבו" במערכת עצמה ויכבידו עליה, מיקרוסופט מאפשרת לשמור את הקבצים ב-OneDrive או SharePoint, ולצפות בהם ישירות ממערכת ה-CRM.

 

בנוסף, מדובר בפלטפורמה מקיפה וכוללת. יכול להיות שיש לכם היום מערכת קריאת שירות, או מערכת מקומית ומיושנת לניהול מכירות בלבד. Dynamics 365 מאפשרת לנהל את כל תהליכי ה-CRM במקום אחד, בצורה יעילה ונוחה.

 

מיקרוסופט מגבה בצורה אוטומטית ויומית את כל נתוני המערכת, ושומרת על אבטחת המידע בצורה המתקדמת ביותר, בתור חברת אבטחת המידע הגדולה בעולם. בנוסף, החיבור למיקרוסופט מבטיח שהעסק תמיד יהיה בחזית הטכנולוגיה, משום שמיקרוסופט תמיד משדרגת, מעדכנת ומפתחת את הפלטפורמה שלה, כך שלא תצטרכו להחליף את המערכת כל כמה שנים.

'אקסלרטור 365' - המאיץ האידיאלי

 

Biz Aid, שותפה עסקית של מיקרוסופט, המטמיעה את תוכנת 'דיינמיקס' בעסקים וארגונים, פיתחה את Dynamics 365 Accelerator, מערכת המותאמת לעסקים קטנים ובינוניים, ומציעה איפיון והטמעה מהירים ונוחים – כדי שהעסק יעבוד תוך ימים ספורים – וללא השקעה כלל. גם העלות השוטפת משתלמת ונוחה במיוחד לכל עסק בישראל.

 

  (צילום: Deposit photo)
(צילום: Deposit photo)

 

שבוע ימים - ואתם 'באוויר'

כדי לעמוד במשימה, השיקה 'ביז-אייד' פורטל ייעודי, שבו הלקוחות יכולים לענות על מספר שאלות בנוגע לתהליך המכירות והשירות, ובאמצעות אלגוריתם ייחודי שפותח בחברה - התשובות מעובדות אוטומטית לבניית מערכת CRM מותאמת אישית, פשוטה וידידותית. אם עד היום הייתם צריכים להיכנס לתהליך של חודשיים-שלושה עד לתחילת הפעילות (ולהשקיע לא מעט כסף), כעת ניתן לעלות לאוויר תוך שבוע. ההמלצה הגורפת היא להתחיל עם תהליכים סטנדרטיים עם התאמה מסוימת לעסק, ולא "לקפוץ" לפיתוחים מורכבים כבר בהתחלה.

 

ללא עלות הטמעה. תשלום חודשי בלבד

על פי מודל התשלום המותאם של Biz Aid, אין עלות הטמעה ראשונית, אלא תשלום חודשי בלבד. עבור עסק קטן אשר חייב היה להשקיע עד כה בפרויקט אפיון-התאמה-הסבה-הדרכה-ליווי בהיקף של עשרות אלפי שקלים, המעבר לעלות חודשית קבועה הופכת את ביצוע השינוי החיוני להרבה יותר נוח ואפשרי.

 

חלק בלתי נפרד מהשירות: יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך

ב-Biz Aid רואים בגורם האנושי את אחד המרכיבים הקריטיים בהצלחת העסק - והצלחת ההטמעה והיישום של המערכת. לכן, העלות החודשית של הפלטפורמה כוללת הדרכה של הלקוח, התאמות נוספות במערכת, הסבת מערך נתונים וכמובן ליווי שוטף של הלקוח על ידי איש תמיכה צמוד, שתפקידו לספק מענה לבעיות טכניות ולהכיר לכם מודולים חדשים המגיעים עם שדרוגי מיקרוסופט.

 

אז אם אתם רוצים לשדרג את יכולות ניהול המכירות והשירות של העסק, כדי להפיק את המיטב מהתהליכים העסקיים העיקריים של החברה - זה הזמן לעבור ל-Dynamics 365 Accelerator מבית מיקרוסופט, בפיתוחה של Biz Aid. כאשר מדובר בהתנהלות השוטפת של עסק והצמיחה העתידית שלו, אין טעם להתפשר - בחרו במערכת איכותית, הנמצאת בחזית הטכנולוגיה, עם מערך מקיף של יכולות ואפשרויות, לצד התאמה אישית וליווי צמוד. אל תתנו לעסק שלכם להישאר מאחור - קחו אותו קדימה.

 

רוצים להתחיל לנהל את המכירות והשירות בצורה מתקדמת - תוך שבוע?

מלאו פרטים בלינק ונחזור אליכם>>

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים