שתף קטע נבחר

כך נאבקים בקיץ הישראלי - בגדים המגנים מהשמש ומקררים באופן אקטיבי את הגוף

החום הכבד והלחות הגבוהה בעונת הקיץ מורידים לנו את החשק לצאת מהבית, שלא לדבר על יציאה לטיול או אימון גופני. חברת קולומביה, שרגילה לחמם אותנו בחורף, לקחה על עצמה את המשימה לצנן אותנו גם בקיץ, בעזרת טכנולוגיה חדשנית לקירור אקטיבי של הגוף

זיעה היא מנגנון הקירור הטבעי של הגוף, והיא עושה עבודה לא רעה. הגוף שלנו משחרר חום מהעור תוך כדי אידוי הזיעה, וכך מצליח לשמור על טמפרטורה סבירה. אך הקיץ הישראלי מציב בפנינו אתגרים קשים: שילוב בין טמפרטורות גבוהות במיוחד עם לחות של 99%, גורם לרבים מאיתנו לחשוב פעמיים לפני כל יציאה לטיול, אימון או אפילו סיבוב קליל בשכונה.

 

  (צילום: Columbia sportswear company )
(צילום: Columbia sportswear company )

 

עד היום, הפתרון בקרב מי שניסה להיאבק בחום היה ביגוד עם בדים מנדפי זיעה, אך כעת הגיע הזמן להכיר את הדור הבא של בגדי הקיץ, עם טכנולוגיה מתקדמת מבית קולומביה ענקית הספורט והטיולים האמריקאית . קולומביה, שעד כה הייתה מזוהה עם טכנולוגיות מובילות להתמודדות עם קור עז ואקלים קשוח, מציגה את הכלים החדשניים בתעשייה למאבק המתמשך עם הקיץ והשמש הישראלית.

 

איך עובדת הטכנולוגיה הייחודית של החברה? ואיך מצליחים הבגדים של קולומביה להגן מקרני השמש?

  (צילום: Columbia sportswear company )
(צילום: Columbia sportswear company )

 

הטכנולוגייה שמנצלת את הזיעה ומשדרגת את מנגנון הקירור הטבעי של הגוף

קולקציית הקיץ של קולומביה משתמשת בטכנולוגיית Omni-Freeze ZERO, המייצרת קירור באופן אקטיבי, בנוסף ליכולת נידוף זיעה.

 

בצד הפנימי של הבד מוטבעות טבעות כחולות מפולימר, המתנפחות במגע עם הזיעה, מורידות את טמפרטורת הבד ומקנות תחושה צוננת ונעימה. מה שהופך את בגדי הקולקציה לפתרון אופטימלי עבור פעילות חוץ בעצימות גבוהה, אך גם לשימוש יום-יומי.

 

  (צילום: Columbia sportswear company )
(צילום: Columbia sportswear company )

 

בנוסף לקירור הגוף - הדור הבא של החולצות מגן מקרני ה-UV המזיקות

אתגר נוסף של המפתחים של קולומביה היה יצירת ביגוד שחוסם את קרני השמש UVA UVB - גורם קריטי במניעת התחממות הגוף וכמובן מצמצם את הנזקים המצטברים של החשיפה הממושכת לשמש היוקדת. התוצאה היא טכנולגיית Omni Shade, המשלבת חסימה פיזית באמצעות סריגה צפופה של סיבי הבד עם טיפול כימי המצפה את הסיבים במיליוני מראות מיקרוסקופיות המחזירות את קרני השמש. הבגדים מספקים חסימה טובה וממושכת יותר מכל תכשיר הגנה.

 

הטכנולוגיה זכתה להכרה והמלצה של האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן כגורם המפחית משמעותית את הסיכון לנזקי השמש.

 

בונוס: לאחרונה גדלה המודעות לנזקים הסביבתיים הנגרמים לים, לסביבה ולאלמוגים בפרט בעקבות חומרים רעילים הנמצאים בתכשירי ההגנה. שימוש בבגדים עם מסנני קרינה מצמצמים את הנזקים הסביבתיים.

 

  (צילום: Columbia sportswear company )
(צילום: Columbia sportswear company )
 

החל מטיולים וספורט ועד למשרד - קולקציה מגוונת, איכותית ועדכנית

קולקציית בגדי הקיץ של קולומביה עם טכנולוגיות ה- Omni-Freeze ZERO וה-Omni shade המוכחות, מציעה פתרון המשלב פונקציונליות, בדים נעימים וגזרות מעודכנות. חולצות הטי שירט, חולצות הפולו, החולצות המכופתרות, המכנסיים והאביזרים מאפשרים לכם ליהנות מטכנולוגיית הקירור האקטיבי וההגנה מהשמש בטיולים, באימונים וגם במשרד אם אתם רוצים לשרוד את הקיץ - קולקציית הקירור האקטיבי של קולמביה היא הבחירה הברורה עבורכם. ושיהיה לכולנו קיץ נעים וקריר!

 

הכינו את עצמכם לקיץ – לפרטים נוספים ביגוד עם קירור אקטיבי והגנה מהשמש מבית קולומביה, היכנסו>>

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Columbia sportswear company
הבגדים המגנים מהשמש
צילום: Columbia sportswear company
מומלצים