שתף קטע נבחר

מושחתים התפקדו! פסטיבל SWEETIES חוזר למתחם שרונים בפעם השלישית!

מתחם ׳שרונים׳ הפך בשנים האחרונות למארח הרשמי של פסטיבלי האוכל החוויתיים שמקבצים תחת קורת גג אחת עשרות אלפי פודיז סקרנים. בעוד מספר ימים יתקיים במתחם הפסטיבל המתוק ביותר בארץ - SWEETIES בו תוכלו לטעום את הקינוחים המושחתים ביותר שהפכו לטרנד עולמי וסופר ויראלי ברשתות החברתיות.

 

בין ה-2-5 ביולי יתקיים במתחם שרונים אירוע שאם אתם אוהבים קינוחים וממתקים, אתם חייבים לבקר בו. מדובר על פסטיבל SWEETIES שיחשוף בפניכם זו השנה השלישית ברציפות את החידושים הכי מרעישים בעולם המתוקים ושבו תוכלו גם לטעום את הקינוחים הטרנדיים ביותר ואת הממתקים המושחתים שכולם מדברים עליהם.

 

הקינוחים הכי מדוברים של השנה מגיעים ל-SWEETIES

SWEETIES הוא פסטיבל הקינוחים שהפך בשלושת השנים האחרונות ללהיט ענק, והשנה הולך להישבר במהלכו שיאים חדשים, זאת אודות לאורחת חשובה במיוחד שתביא לפסטיבל את החידושים הכי לוהטים בעולם הקינוחים שיפרצו לכם את כל גבולות הדמיון. אנחנו מדברים כמובן על ליאור קוקה, שהשתתפה ב׳בייק אוף׳ והיא חתומה על כמה מהקינוחים הויראליים ביותר של השנה, ביניהם הגלידה המפורסמת עם התוספות הלא שגרתיות, בשבילה עשרות אלפי אנשים עמדו בתור ארוך גם בחורף ועוגת הפנקייק המרשימה בעלת עשרות שכבות.

 

אז מה מצפה לכם בפסטביל השנה?

השנה, פסטיבל SWEETIES יאגד את כל החטאים המתוקים שקיימים בארץ וגם כמה חידושים שטרם טעמתם: עוגות קלאסיות וסוכריות בעבודת יד, גלידות, מאפים ממולאים, וופל בלגי ופרעצלים מתוקים, המון שוקולד, קרפים נוטפי סוכר, קרמבואיים בכל צבעי הקשת וקינוחים טרנדיים מושחתים עם הרים של סוכריות ונהרות של סירופים צבעוניים.

 

רשימת המשתתפים בפסטיבל

מלבד הקינוחים המיוחדים של ליאור קוקה, תוכלו לטעום השנה בפסטיבל גם את ׳פפה בבל׳, את הקינוחים והקוקטיילים של שגב ואת היצירות המתוקות המושחתות והמפורסמות ביותר של מסעדת ״גורדוס״. יהיו גם צ'ורוס ספרדי וקינוחים מרהיבים של ׳פרוסט׳, ׳קרייזי וואפל׳ ו׳קווין פרעצל׳. תוכלו להתפנק בקינוח החדש בשם ׳טוויסטד׳ של ׳קרמרי דה לאקלייר׳ או בקינוח הקוריאני ׳סו בינג' שכבש את העולם עם מרק של שלג ומגוון עצום של תוספות שאפשר לשדך לו. משתתפים נוספים שיציגו בפסטיבל הם ׳ברטון קרפרי׳, ׳המלביה׳, ׳מוצ'י׳, וכמובן אי אפשר בלי הקינוחים המושחתים של רשת BBB ובלי ה״קרמבומן״ של שי גולן, זוכה בייק אוף שהטריף אותנו עם הקרמבו בשלל הצבעים והמילויים.

 

ויש גם מבצע

כדי שגם המבקרים במתחם שרונים שיגיעו לכאן למטרות שופינג יוכלו ליהנות מהפסטיבל המתוק, מציעים השנה בכל קניה מעל 250 שקלים, שובר מתנה לקניה ב- SWEETIES.

 

מתי ואיפה:

בין ה-2 ל-5 ביולי 2019

ג'-ה' 17:00-23:00

ו'- 9:00-15:00

 

למידע נוסף על פסטיבל SWEETIES - לחצו כאן

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים