שתף קטע נבחר

עיגול קטן - השפעה אדירה

מה צריך כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר? מתברר שכמה אגורות מספיקות. פלטפורמה חדשנית מאפשרת לאסוף את עודף האגורות של הקניות בכרטיס האשראי, ולתרום אותן לעמותות לפי בחירה אישית. הכירו את היוזמה הישראלית פורצת הדרך שמאפשרת לאגורות לשנות חיים

כולנו מכירים את התרחיש: אנחנו מגיעים לקופה בחנות או בסופרמרקט ונשארים עם עודף של 10, 20 או 30 אגורות שמתפיח לנו את הארנק.

 

בתשלום באשראי הכסף הקטן נחסך מאיתנו ואנחנו ממשיכים הלאה, בלי להיות מודעים לכך שבעשור האחרון למעלה מ- 53 מיליון שקלים נתרמו על ידי 285 אלף ישראלים, שהחליטו שאת עודף האגורות הם מעדיפים לתרום במקום להשאיר אצלם בארנק.

 

עיגול לטובה - תרומה למען הקהילה (צילום: יונה זילברמן, באדיבות כנפיים של קרמבו)
עיגול לטובה - כסף קטן שהופך להשפעה(צילום: יונה זילברמן, באדיבות כנפיים של קרמבו)

אז הכירו את הפלטפורמה החדשנית של עמותת "עיגול לטובה", שפועלת בשיתוף כל חברות האשראי בישראל. הפלטפורמה הטכנולוגית מאפשרת לכל אחד להשפיע ולתרום באמצעות עיגול הקניות בכרטיס האשראי, ולהפוך את העודף הקטן לתרומה מצטברת.

 

איך זה עובד?

בעת ביצוע עסקת רכישה בכרטיס אשראי בסכום שאינו עגול, הסכום מתעגל אוטומטית לשקל הקרוב והפרש האגורות עובר לעמותות שאתם בוחרים בעת ההרשמה. לדוגמה, אם רכשתם מוצר בסכום של 9.80 ש"ח, העסקה תתעגל ל- 10 שקלים. 20 האגורות הנותרות ייתרמו לעמותה לבחירתכם.

  

סכום התרומה מגיע בממוצע לכ-4 שקלים בחודש לאדם, אבל ביחד עם עוד מאות אלפי ישראלים - מדובר בתרומה אדירה לחברה הישראלית.

 

מה 20 אגורות יכולות לעשות?

התשובה היא - המון! אמנם בעבור התורם הבודד מדובר בתרומה של כמה שקלים ספורים בכל חודש, אבל ביחד עם כ- 300 אלף כרטיסים אפשר להשפיע על המציאות החברתית בישראל ולשנות חיים.

 

רק ב-2018 העבירה עיגול לטובה מעל ל- 10 מיליון שקלים לעשרות עמותות שונות, בהן ארגונים הפועלים למען אנשים עם מוגבלויות, ילדים חולי סרטן, נוער בסיכון, נזקקים וחסרי בית, קשישים, חיילים בודדים, סביבה ובעלי חיים ועוד.

 

הבחירה בידיכם

מלבד העובדה שמדובר בכסף קטן, התורם יכול לבחור את יעדי התרומה שלו מתוך רשימה מגוונת ואיכותית של עמותות, שנדרשו לעבור תנאי סף מחמירים וקפדניים הכוללים מיון על ידי ועדה ציבורית בראשותו של נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר מאיר שמגר.

 

התורם מחליט אם לתרום לעמותות ספציפיות או לאחד מעשרה תחומים חברתיים, ולחלק את התרומה לקבוצת עמותות העוסקות באותו תחום (חינוך, בריאות וכדומה).

עיגול לטובה - תרומה למען הקהילה (צילום: באדיבות ארכיון לקט ישראל)
אתם בוחרים על מי להשפיע(צילום: באדיבות ארכיון לקט ישראל)
 

הכסף קטן וההשפעה אדירה, לכן אין פלא שמאות אלפי ישראלים בחרו להפוך את התרומה לחלק בלתי נפרד מהיומיום שלהם. בכל חודש מעבירים תורמים ישראלים כמיליון שקלים למטרות חברתיות. המעגל הזה רק הולך וגדל - ואפשר רק לדמיין כמה טוב ניתן יהיה לעשות ביום שבו כל ישראלי יעגל לטובה.

 

אם גם אתם רוצים להצטרף למעגל של עשייה טובה ומשמעותית, אבל לא מצליחים להכניס את זה לתוך השגרה העמוסה שלכם - עיגול לטובה זה הפתרון.

 

ניתן להצטרף ליוזמה על ידי רישום מהיר וחד פעמי כאן>>  לגולשים מהנייד. או לגולשים מהמחשב

 

בוחרים למי לתרום ותוך מספר שניות גם אתם מעגלים לטובה. אחרי הכל, לעשות טוב לאחר - זה גם לעשות טוב לעצמנו.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים