שתף קטע נבחר

לנשום את האוויר הנקי של הים, ליהנות מאיכות חיים בוילה על החוף- הכירו את "כחול עתלית"

חברת הנדל"ן ישראל קנדה מציגה את פרויקט "כחול" בעתלית, ומאפשרת לרוכשים להגשים חלום ולגור בווילה צמודה אל אחד מחופי הים היפים בישראל עם חול זהוב ומפרץ פסטורלי. משפחות מכל אזור צפון השרון וחיפה, מגיעות ל"כחול" בכדי לחיות את החיים הטובים, לנשום את האוויר הנקי ולגור בדירה או וילה מעוצבת. מה הקסם שמאחורי הפרויקט מעורר ההשראה?

למי שאוהב להתעורר כל בוקר עם הגלים, לצפות אל האופק הנפרש על הים, וליהנות מחוף צמוד - עתלית היא אחד מהמקומות האטרקטיביים ביותר לגור בהם. כעת, לאחר קרוב לשני עשורים שבהם נבנו בעתלית כ-500 יחידות דירות בלבד, חברת ישראל קנדה מציגה את "כחול', שכונת מגורים יוצאת דופן - 200 מטרים בלבד מרצועת חוף נדירה ביופיה.

 

הדמיה (הדמיה: ישראל קנדה )
הדמיה(הדמיה: ישראל קנדה )

 

כבוד למיקום ההיסטורי ולערכי הנוף לצד עיצוב מודרני, המאפשר ליהנות מן הטבע והים

הייחודיות הגדולה של "כחול' היא השילוב שלו במרקם של היישוב והחוף שעליו הוא נבנה. מתוך השראה של ים וחוף, עוצבה השכונה כולה במטרה לשמר את האווירה שמעניקים הנוף, הטבע והים, תוך הקפדה על איכות חיים גבוהה בשכונה צעירה ויוקרתית. הווילות והבניינים משלבים בעיצוב שלהם בנייה מודרנית וחדשה בסטנדרטים גבוהים לצד שימור וטיפוח ערכי הנוף והמורשת.

 

הקמת השכונה החדשה, אשר ממוקמת כ-200 מטר בלבד מהחוף, כוללת בין היתר סלילת כבישים, הקמת מערכות מים וביוב, פארקים, מערכות תאורה, בניית שטחים ציבוריים, שבילי אופניים, שבילי הליכה ועוד.

 

הדמיה (הדמיה: ישראל קנדה)
הדמיה(הדמיה: ישראל קנדה)

 

הכירו את אדריכלית העל שמאחורי הפרויקט - אורלי שרם

האדריכלית האמונה על עיצוב ותכנון השכונה כולה היא אורלי שרם, הידועה כאדריכלית הבית של העשירון העליון בישראל, וממוצבת כאחת האדריכליות הבולטות בארץ. שרם, בוגרת אחד מבתי הספר הנחשבים בעולם לאדריכלות בלונדון, פעילה בישראל כבר למעלה מ-20 שנה ונחשבת לאחת המובילות בעיצוב בתי יוקרה.

 

בין היתר, עיצבה את הווילה של אהוד ברק בכפר שמריהו, את הבית של פרופ' דני גור ז"ל בקיסריה ואת הבית של רוני דואק ברשפון. בנוסף לעבודתה הפורה בישראל, שרם תכננה פרויקטים בז'נבה, סרדיניה, דרום צרפת, לונדון וניו יורק.

 

הדמיה (הדמיה: ישראל קנדה)
הדמיה(הדמיה: ישראל קנדה)

 

עתלית - חינוך ברמה אחרת, במועצה אזורית חזקה

הרבה מעבר לעיצוב היוקרתי והמיקום המושלם לחובבי הים, עתלית מציעה חינוך ברמה גבוהה, ומתגאה בבתי ספר שזכו בפרסי מצוינות וחדשנות בחינוך בשנים האחרונות. בתי הספר בעתלית מחזיקים ברשימות המתנה ארוכות של ילדים מכל האזור אשר שואפים להצטרף למערכת החינוך האיכותית של היישוב.

 

עתלית היא חלק ממועצה אזורית חוף כרמל, הנחשבת למועצה אזורית חזקה, מנוהלת היטב, ובעיקר - פועלת ללא הרף לטובת איכות החיים של תושביה. אירועי תרבות, טיפוח מערכת החינוך, שירותים קהילתיים ועוד - יהוו חלק בלתי נפרד מאיכות חייהם של תושבי עתלית ושל דיירי "כחול', שכונת המגורים החדשה על חוף הים של היישוב.

 

איכות החיים הגבוהה משכה ליישוב אוכלוסייה חזקה, הדוגלת בחיי הקהילה ומצעידה את היישוב קדימה. כל זאת, יחד עם המיקום המרכזי (20 דקות מהמת"מ בחיפה), הנגישות הגבוהה לצירי תנועה מרכזיים ולתחבורה ציבורית, הופכים את היישוב לאחד מיעדי הנדל"ן האטרקטיביים ביותר בישראל.

 

השקט הנפשי והביטחון של ישראל קנדה

פרויקט "כחול' על חוף הים של עתלית מנוהל על ידי "ישראל קנדה", מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, אשר חתומה על מגוון פריקטי מגורי יוקרה ומסחר אייקונים בניהם: מידטאון ת"א, מגדלי W בפארק צמרת תל אביב, קמפוס מיקרוסופט בהרצליה, מגדל Sea View בהרצליה ועוד.

 

בשכונה ייבנו 147 דירות גן, דירות גג וצמודי קרקע, תוך הקפדה על סטנדרט בנייה גבוה ובעיצוב ייחודי המשתלב באופן מושלם בסביבת החוף והים.

 

אם אתם חולמים על וילה "על הים", במיקום מרכזי, ביישוב איכותי ובמחיר אטרקטיבי, "כחול' היא אחת מהרכישות המשתלמות ביותר שתעשו בחייכם.

 

עסקת הנדל"ן המשתלמת ביותר על חופי הים התיכון - "כחול' עתלית, איכות חיים בצמוד לחוף>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים