שתף קטע נבחר

יוקרה, נוף ובריכה פרטית לתושבי הפרויקט - EDEN הוא המקום לגור בו בעמק יזרעאל

עמק יזרעאל הוא ללא ספק אחד האזורים המתפתחים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הפרויקט היוקרתי ביותר בעמק הוא שכונת EDEN, הממוקמת מול הנוף של שדות העמק ברובע יזרעאל, עפולה, וכוללת בריכה פרטית לדיירי המתחם. עשרות משפחות כבר נהנות מאיכות חיים גבוהה ב-EDEN. כל הפרטים על הפרויקט המסקרן שמציע מספר דירות אחרונות למכירה

דמיינו לעצמכם את החיים המושלמים: נוף פתוח לעמק ירוק, שכונה פרטית עם תחושת ביטחון, דירת פאר ואפילו בריכה פרטית. אלו חיי היום-יום של המשפחות שהצטרפו לפרויקט EDEN ברובע יזרעאל, עפולה. השכונה הפרטית והסגורה כוללת 57 דירות בלבד בשלושה בנייני מגורים מעוצבים, מה שמבטיח אווירה אינטימית וקהילה מגובשת. הדובדבן שבקצפת הוא הבריכה הפרטית המעוצבת הנמצאת בלב הפרויקט, אשר משדרגת את איכות החיים של הילדים (וההורים) של השכונה.

 

בצמוד לפרויקט נמצא פארק רחב ידיים, שופע באטרקציות, טבע ופעילויות לכל המשפחה. מהמרפסות הרחבות של הדירות ניבט נוף עוצר נשימה של שדות עמק יזרעאל הירוקים והמרהיבים.

 

אווירה פרטית, אינטימית ובטוחה - בפרויקט היוקרתי ביותר בעמק

על מנת לשמור על פרטיות ואינטימיות, בכל קומה בפרויקט EDEN שתי דירות בלבד. מתוך מטרה לשמור על תחושת ביטחון מקסימלית, תוכננו שערי כניסה מעוצבים ומערכת מצלמות במעגל סגור, עליהן יכולים הדיירים לשלוט מהסמארטפון.

 

אלמוגים (צילום: דורון הורוביץ)
(צילום: דורון הורוביץ)

הדירות המרווחות בפרויקט מתוכננות בצורה ייחודית, יעילה וחדשנית, כמו דירת 4+1, שהיא בעצם "דירותיים" - דירת 4 חדרים ויחידת דיור עם כניסה נפרדת. עוד בתמהיל הדירות: דירות גן 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים של4 חדרים ודירות דופלקס של 5 או 6 חדרים. אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי באיכות החיים עבור כל משפחה המתגוררת באזור.

 

נגישות גבוהה למרכזי תעסוקה, צירי תחבורה ושירותים ציבוריים

EDEN ממוקם בסמיכות למכללה האקדמית עמק יזרעאל ולתחנת הרכבת העמק, המחברת את התושבים בקלות למרכזי התעסוקה והבילוי בחיפה. מעבר לכך, הפרויקט קרוב לכל השירותים הקהילתיים- מוסדות חינוך חדשים, קרבה לבית חולים העמק, ועוד. בימים אלו מוקם באזור פארק עסקים חדש, אשר צפוי לספק אפשרויות תעסוקה ופנאי לתושבים המקומיים.

 

הצטרפו לאוכלוסייה איכותית שבנתה קהילה תוססת - דירות אחרונות לכניסה מיידית

פרויקט EDEN מאוכלס, ועשרות משפחות כבר נהנות מאיכות חיים גבוהה, הנוף הפתוח וחיי הקהילה בשכונה. מספר דירות זמינות נותרו למכירה לכניסה מיידית- רוכשים רציניים שרוצים לשפר את איכות החיים שלהם, יוכלו לרענן את עצמם בבריכה הפרטית כבר בקיץ הקרוב, בפרויקט EDEN היוקרתי.

 

אלמוגים (צילום: דורון הורוביץ)
(צילום: דורון הורוביץ)

חושבים להשקיע בפרויקט? הכירו את "דירה בליסינג"

משקיעים מכל רחבי הארץ זיהו את הפוטנציאל הנדלנ"י והפיתוח העתידי של האזור, והשקיעו בדירות בפרויקט EDEN ברובע יזרעאל. בנוסף לפוטנציאל העצום של הפרויקט והאזור כולו, חברת אלמוגים, היוזמת ובונה את EDEN, מציעה למשקיעים "דירה בליסינג" – משלמים 15% הון עצמי בחתימת החוזה, 18ו תשלומים שווים של שכר דירה, ולאחר שנה וחצי, ניתן לרכוש את הדירה ולהזדכות על שכר הדירה ששולם. עסקה שכזו מבטיחה שקט נפשי מקסימלי וביטחון עבור המשקיעים הפוטנציאליים.

 

בונים עתיד ב-EDEN עם אלמוגים - חברת היזמות והבנייה הוותיקה והמובילה

מאחורי פרויקט EDEN עומדת אלמוגים, חברת ייזום הבנייה והביצוע מהוותיקות בישראל. במשך יותר מ-30 שנות פעילות, החברה צברה מוניטין של איכות בנייה גבוהה, רמת גימור ללא פשרות, שירות אישי ותחושת שייכות של הרוכשים בכל אחד מהפרויקטים של החברה.

 

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים החזקות, אומרת כי "רובע יזרעאל הוקם בצומת אסטרטגי בקרבת תחנת הרכבת החדשה של העמק ובצמוד לכל השירותים החשובים ביותר :בתי ספר, בית חולים, מרכז מסחרי, שירותים ציבוריים וזוכה לנגישות גבוהה ומהירה הן לצפון הארץ והן למרכזה. השכונה היוקרתית מאפשרת לתושבים לגור ברמת חיים גבוהה, בשכונה איכותית, עם שכנים איכותיים, במתחם מפנק, בעמק וכן להנות מנגישות גבוהה לכל צירי התנועה המרכזיים".

 

 

רוצים לשדרג את איכות החיים ב-EDEN? לפרטים נוספים על דירות 4+1 חדרים במחירים של החל מ-1,290000 ₪, היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים