שתף קטע נבחר

איך בוחרים את כורסת הטלוויזיה שתתאים לצרכים ולחלומות שלכם?

מהי כורסת הטלוויזיה מהחלומות? אספנו מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הכורסה שתתאים לצרכים ולחוויית הצפייה שאתם חולמים עליה

אם חוויית הצפייה בטלוויזיה חשובה לכם, כורסת טלוויזיה היא הרהיט המושלם להתחדש בו. מצד שני, חשוב לזכור שמדובר ביחידה דומיננטית במרחב, שמשפיעה על הסביבה שלה.

 

 
לכן, בנוסף לנוחות, שהיא הבסיס לכל כורסת טלוויזיה, כדאי לקחת בחשבון את העיצוב של הכורסה. כורסת טלוויזיה יכולה להיות מעוצבת, יפהפייה, מתאימה לטעם שלכם ולשאר העיצוב בסלון, אבל היא יכולה להיות פיל מכוער באמצע החדר. היום תוכלו למצוא כורסאות במגוון עצום של עיצובים: החל מסגנון אולטרא-מודרני ומינימליסטי, דרך סגנון פרובנס, עיצוב קלאסי, ועוד. כורסה מעוצבת שנבחרה בחוכמה, תשתלב היטב עם מערכת הישיבה ושאר העיצוב בחלל, ותוסיף יופי נוסף. הכורסה הנכונה יכולה להיות תכשיט לסלון. היהלום שבכתר.

 

  (צילום: סטודיו Hjort Knudsen)
(צילום: סטודיו Hjort Knudsen)

 

העובדה שאנחנו מחפשים נוחות מושלמת, לא אומרת שאנחנו צריכים להתפשר על העיצוב. היום אפשר למצוא כורסאות המשלבות מראה דקיק עם חוזק מעורר פליאה, שמתאימות ל-120 ק"ג ואף 160 ק"ג.

  (צילום: סטודיו Hjort Knudsen)
(צילום: סטודיו Hjort Knudsen)

מהן הנקודות החשובות ביותר בבחירה של כורסת טלוויזיה שתתאים לכם?  

1. לא להתפשר על עיצוב

כורסה נוחה זה חובה, אבל אסור להתפשר על עיצוב. ודאו שאתם קונים כורסה במקום עם מגוון עיצובים, גוונים ודגמים, כדי שתוכלו למצוא את העיצוב המתאים לכם.

 

2. לוודא שהראשיה מתכווננת

בחלק מהכורסאות, הראשיה (המקום עליו מונח הראש) קבועה, מה שמגביל את אפשרויות הצפייה. רק אם הראשיה מתכווננת, ניתן לצפות בטלוויזיה במצב שכיבה מלאה.

 

3. בשביל הבריאות שלכם - לוודא שמנח הברכיים מאפשר זרימת דם לרגליים

כאשר אתם מתיישבים על הכורסה בחנות ובודקים האם היא נוחה, אל תשכחו לבדוק שמנח הברכיים יהיה גבוה מהאגן, על מנת לאפשר לדם לזרום בקלות בחזרה מהרגליים אל הגוף. זרימת דם תקינה משחררת עייפות ומונעת מחלות.

 

  (צילום: סטודיו Hjort Knudsen)
(צילום: סטודיו Hjort Knudsen)

  

4. לבדוק את החיבור בין כפות הרגליים לרצפה

אם כבר התיישבתם על הכורסה ובדקתם את מנח הברכיים, אל תקומו לפני שבדקתם שבמצב ישיבה כפות הרגליים מונחות היטב על הרצפה במצב של 90 מעלות.

 

המשמעות היא שיש להתאים את גובה המושב לגוף שלכם, אחרת כפות הרגליים יהיו באוויר/זווית הברכיים תהיה חדה מידי.

 

5. לקנות רק מיבואן מוכר המבטיח אחריות ושירות לאורך שנים

מעבר לנוחות, לעיצוב ולמאפיינים של הכורסה, כדאי לקנות כורסה בראש שקט. לכן, מומלץ לקנות את הכורסה הבאה שלכם מיבואן מוכר, רציני המבטיח (ומקיים) אחריות ושירות מלאים גם שנים רבות לאחר הרכישה.

 

למרבה הצער, יש בשוק יבואנים הצצים ונעלמים כל שנה, מה שמבטיח הרבה עוגמת נפש ותסכול כאשר צריך לקבל שירות ולממש אחריות.

 

אצל יבואן מוביל וגדול, תוכלו לבחור את הכורסה האחת והיחידה בשבילכם.

 

  (צילום: סטודיו Hjort Knudsen)
(צילום: סטודיו Hjort Knudsen)

 

החברה המובילה בעיצוב ובתחכום טכנולוגיה בתחום כורסאות הטלוויזיה בישראל היא דיור אינטריורס, בה תוכלו לבחור מתוך 24 כורסאות בסגנונות שונים. כל כורסה בדיור יכולה לבוא בגרסה ידנית או חשמלית, מעור או בד מתוך 800 גוונים שונים. הדגמים מגיעים במידות (S/M/L) על מנת שתוכלו להתאים את הכורסה באופן מלא לגובה ולצרכים שלכם, ולשמור על הבריאות גם בזמן צפייה בטלוויזיה.

 

 

 

לכל כורסה שתקנו בדיור אינטריורס יש אחריות מלאה ושירות (בתשלום סמלי) לכל החיים. והמחיר? מפתיע בהחלט.

 

רוצים לבחור את הכורסה הבאה שלכם מבין מגוון הדגמים, הסגנונות והגדלים - במחיר מפתיע? בואו לדיור אינטריורס. לפרטים היכנסו>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סטודיו Hjort Knudsen
כורסת טלוויזיה
צילום: סטודיו Hjort Knudsen
מומלצים