שתף קטע נבחר

ראש עיריית נהריה: "שכונת אכזיב תהפוך לפנינת הגליל המערבי"

רונן מרלי מבטיח לשים את החינוך במרכז הפיתוח של שכונת אכזיב החדשה: "נשקיע משאבים כדי שתהיה פה קהילה מדהימה, שתגור על רצועת החוף היפה ביותר בישראל"

משהו חדש קורה בנהריה. עם בחירתו של רונן מרלי לראשות העיר בבחירות המקומיות האחרונות, נדמה כי העיר הצפונית מתעוררת לחיים לאחר שנים ארוכות של קיפאון בתחומים רבים. מרלי, עמו נפגשנו לסיור בעיר, מסמן את שכונת אכזיב כמי שתחזיר את נהריה לימי הזוהר שלה כעיר תוססת של תיירות, נופש, תעסוקה ומגורים.

 

חוף אכזיב (צילום: יח
חוף אכזיב(צילום: יח"צ)

 

פנינת הצפון

אכזיב, שכונת המגורים החדשה בצפון נהריה, מושכת אליה צעירים ומשפחות ממרכז ומצפון הארץ. בשכונה הולכת ומתפתחת קהילה איכותית ותוססת אשר חיה קרוב לטבע - בסמוך לחוף אכזיב המיתולוגי ולשמורת הטבע אכזיב.

 

לא לחינם מתחייב ראש העיר ש"שכונת אכזיב תהפוך לפנינת הגליל המערבי", כאשר הוא עומד בשכונה אל מול הנוף עוצר הנשימה של המרחבים הכחולים.

 

ראש העיר נהריה, רונן מרלי (צילום: יח"צ)
ראש העיר נהריה, רונן מרלי(צילום: יח"צ)

 

החינוך בראש סדר העדיפויות

בסיור שערך עבורנו בשכונה, הצביע מרלי על השטחים המדויקים שעליהם עתידים להיבנות מוסדות החינוך. בעירייה מתכוונים לעשות ככל שניתן כדי לספק לתושבים את כל הצרכים שלהם בהיבט החינוכי והקהילתי.

 

"שכונת אכזיב זו שכונה שתהיה בה קהילה מדהימה, אנחנו נשקיע משאבים בכל מה שקשור לחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. זו תהיה קהילה שיש בה הכל, אנשים טובים, חינוך כמו שצריך וחיים איכותיים על רצועת החוף היפה ביותר בישראל ", אומר מרלי.

 

מרלי רואה בשכונת אכזיב כאחד הגורמים המשמעותיים לבניית קהילה צעירה ואיכותית בנהריה. לשם כך הוא מקדם תוכניות לבניית בית ספר, בית כנסת ומרכזי חוגים כתשתית חינוכית חשובה עבור תושבי השכונה .

 

ראש העיר נהריה, רונן מרלי (צילום: יח
ראש העיר נהריה, רונן מרלי(צילום: יח"צ)

 

חינוך בדרך הים

ואם כבר בחינוך עסקינן, קשה להפריז בערך החינוכי שיש למגורים קרוב לחוף ים, שמורת טבע, מפרצי ים כחולים, נקרות סלע ורכסי כורכר. כל אלו הם חלק מהווי החיים של תושבי השכונה ובהם גם דור העתיד.

 

לי טובול, תושבת השכונה, מבהירה את היתרונות של לימודים בבית ספר הסמוך לים. "אי אפשר לתאר את החשיבות של לימודים במקום הסמוך לים כשהכחול נשקף מהחלונות. אנחנו פוגשים את הים בבוקר ובערב עם השקיעה. הבת שלי שואלת לאן נעלם לה הים כשמחשיך. זה מספק חווית לימודים ייחודית".

 

ואכן, כלל ידוע בחינוך הוא שיש דברים שלומדים אותם דרך חווית החיים ולא מהספרים. חווית לימודים בבית ספר המשקיף אל הים, הנמצא בסמוך לו, מאפשרת חינוך הרבה יותר מכיל, מוחשי ומקדם. אם תרצו, חינוך בדרך הים.

 

השכונה מושכת אליה אוכלוסייה איכותית, כזו הרואה בחינוך ערך חשוב. בראש מעייניהם של הזוגות הצעירים החיים בשכונה , עומד החינוך והם עוקבים אחר כל התפתחות בתחום ומרגישים את התנופה שעיריית נהריה מקדמת באזור.

 

לפרטים נוספים על שכונת אכזיב<<<  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים