שתף קטע נבחר

'ההונאה הגדולה' מוציא את ג'סי אייזנברג וסלמה הייק למרוץ אחרי הכסף הגדול, במהירות האור

המרוץ אחרי הכסף יכול להגיע למהירות האור - 'ההונאה הגדולה' מציג ניסיון של שני בני דודים גאונים שמנסים לעקוף את המערכת, להגיע לפני כולם למידע יקר ערך, ולזכות בכל הקופה. הסיפור האינטליגנטי ותצוגת משחק משובחת של ג'סי אייזנברג, סלמה הייק ואלכסנדר סקארסגארד - הופכים את הסרט למותחן המפתיע של הקיץ

 

 

לפעמים מספיק להיות מהיר ב-16 אלפיות השניה מהמתחרים, כדי להפוך למיליארדרים. 'ההונאה הגדולה' הוא מותחן מרתק על צמד בני דודים שמנסים לשטות בעולם המסחר ולהרוויח 500 מיליון דולר בשנה. המכשול היחיד הוא הבוסית שלהם לשעבר, שמזהה את המהלך שלהם ומנסה לעקוף אותם בדרך לעושר ללא הגבלה.

 

בני הדוד מניו יורק הם וינסנט (ג'סי אייזנברג) הוא מומחה למסחר במניות ומהמר בנפשו, ואנטון (אלכנסדר סקארסגארד), גאון מחשבים, שניהם שחקנים בעולם המסחר האלקטרוני במניות, המבוצע בתדירויות של מילי-שניות.

  (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)
(צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)

הסרט מציג את משימת חייהם: להעביר סיב אופטי סין קנזס וניו ג'רזי, שיעביר להם את המידע לפני כולם. התגמול הצנוע - 500 מיליון דולר בשנה.

 

הבעיה נוצרת כשהם עוזבים את העבודה שלהם לטובת הפרויקט, מה שמעורר את החשד של הבוסית שלהם לשעבר, אווה (סלמה הייק). היא מבינה במהרה שהם עלו על משהו גדול, גדול מאוד. והיא לא תבחל בשום אמצעי כדי לעקוף אותם במרוץ לכסף הגדול.

  (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)
(צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)

'ההונאה הגדולה' חושפת את ההיבטים האכזריים של העולם הדיגיטלי, של התעשרות בשבריר שניה ומרדף מלוכלך אחרי הכסף. בני הדודים דוחפים ודוחקים אחד את השני ואת כל הסביבה שלהם אל הקצה, בדרך להרפתקה המסוכנת שלהם.

 

תצוגת משחק משובחת של שלושת השחקנים המובילים, בסרט של הבמאי מועמד לאוסקר

את הסרט מובילים המועמד לאוסקר ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית", "האשליה 1 ו-2", "באטמן נגד סופרמן"), זוכה פרס גלובוס הזהב אלכסנדר סקארסגארד ("שקרים קטנים גדולים", "דם אמיתי", "המתופפת הקטנה") והמועמדת לאוסקר סלמה הייק ("פרידה", "שומר הראש והמתנקש", "מגודלים"), שמספקים תצוגת משחק מעולה. במאי הסרט הוא קים נגויין הקנדי, שהיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר של השנה ב-2013, על סרטו "מכשפת המלחמה".

  (צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)
(צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל)

'ההונאה הגדולה' הוא מותחן מרענן לקיץ החם, סיפור חכם ורגיש על כסף, משפחה, מוסר וסיבים אופטיים.

 

רוצים ליהנות מהמותחן של הקיץ? לרכישת כרטיסים ל'ההונאה הגדולה', היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים