שתף קטע נבחר

קחו את הילדים והגיעו לאסיה לחופשת קיץ שהיא חוויה - אלו היעדים המפתיעים והטיסות הכי נוחות ומפנקות

הקיץ בשיאו ואתם עומדים בפני מספר שבועות מאתגרים במיוחד- הקייטנות נגמרו, הילדים משעוממים ואתם מחפשים הזדמנות משתלמת לחופשה משפחתית. אם חרשתם את אירופה וראיתם הכל, זה הזמן לצאת לאסיה, היבשת הכי מרתקת בעולם. אספנו עבורכם מספר יעדים ואפילו סידרנו לכם טיסה נוחה, מפנקת ומשתלמת

אם עדיין לא שריינתם לעצמכם חופשה משפחתית בקיץ הנוכחי, זו ההזדמנות לקחת את בני המשפחה לחוויה אחרת. במקום לצפות בעוד טירה אירופית או לשרוץ על החוף באי ביוון, אסיה הופכת להיות היעד החם ביותר עובר משפחות שמחפשות תרבות שונה ומרתקת, נופים, אטרקציות לכל המשפחה - ובעיקר חוויה בלי נשכחת.

 

כעת גם הטיסה ליעדים באסיה הפכה לנוחה הרבה יותר - חברת קתאי פסיפיק, אחת מהחברות המובילות בעולם, מציעה טיסות עם שירות ברמה הגבוהה ביותר וחיבור נוח ליותר מ-80 יעדים באזור האסיה-פסיפי. עבור משפחות שחשובה להן הדרך, ומצפות לחוויה מרגע העלייה למטוס, קתאי פסיפיק היא הפתרון המושלם לחופשת קיץ במזרח.

 

אספנו עבורכם את הסיבות המרכזיות לקחת את המשפחה ליעדים כמו יפן, טאיוואן, הפיליפינים או ויאטנם. אנחנו מבטיחים לכם חופשה משתלמת ומיוחדת, שהילדים ידברו עליה כל השנה. זה הזמן לגלות יעדים חדשים, לקחת את המשפחה למקומות אקזוטיים ולא לפחד לטוס רחוק - עם חברת תעופה איכותית ומובילה.

 

ויאטנם

ויאטנם היא מדינה מושלמת לטיול משפחתי, בעקבות הקומפקטיות שלה, לצד מגוון של תחומי עניין, נופים, ופגישה עם תרבות אחרת. ויאטנם נחשבת לאחת המדינות היפות באזור, המשלבת בין הרים ירוקים, מישורים אינסופיים, ערים צפופות לצד עיירות נופש על החוף או בין ההרים. בכל פינה תתקלו בתרבות המקומית, השופעת חגיגות מלאות צבע, ריקודים מסורתיים, פסטיבלים ועוד. המטבח המקומי מעורר תאבון בכל גיל, עם טעמים עשירים ומנות אקזוטיות. כמות התיירים הנכנסת למדינה צומחת בכל שנה, והאוכלוסייה המקומית מקבלת אותם בברכה ומפתחת את תחום התיירות בקצב מהיר במיוחד.

 

ויאטנם (צילום: iStock)
ויאטנם(צילום: iStock)

 

מזג האוויר נוח יחסית, ומאפשר ביקור כמעט בכל עונה במשך השנה. בצפון תוכלו לצאת לסיור במפרץ הלונג ביי המנוקד באלפי איים קטנטנים, ובסאפה, עיר קסומה בין ההרים. על החוף תמצאו את עיר הנופש נה טראנג, ובעיר הויאן, "עיר החייטים", תוכלו לתפור לכל המשפחה בגדים בהתאמה אישית בשקלים בודדים, וגם לסייר בעיר העתיקה והשמורה. בדה לאט תוכלו לצאת לטיולים אתגריים בטבע, לגלוש ממפלים וליהנות מנוף ירוק ומזג אוויר קריר בכל השנה.

 

מהו-צ'י מין בדרום המדינה יוצאים סיורים שילמדו אתכם על המלחמה שטלטלה וחילקה את ויאטנם, ששימשה בתור שדה הקרב בין הקומוניסטים לאמריקאים רק לפני מספר עשורים.

 

ויאטנם היא בהחלט לא "עוד יעד" לטיול משפחתי - אלא חוויה מלאת תרבות, אוכל, ואותנטיות בכל פינה.

 

יפן

יפן הפכה להיות אחד מהיעדים הצומחים ביותר בקרב ישראלים בשנים האחרונות, ולמען האמת, זה לא מפתיע במיוחד, כשרואים מה יש למדינה המדהימה הזו להציע. אם בעבר היא היתה נחשבת ליקרה מאוד והטיסה אליה היתה מתישה, היום העלויות ביפן לא גבוהות מיעדים אחרים, ואם תבחרו בטיסה נוחה עם שירות מעולה וזמן המתנה נוח בדרך לטיסת ההמשך, כמו הטיסות של קתאי פסיפיק דרך הונג קונג - גם הדרך תהפוך לחוויה.

 

יפן (צילום: iStock)
יפן(צילום: iStock)

 

הפסיפס היפני המופלא בנוי מצד אחד מאופנת הרחוב המשוגעת של טוקיו, שלטי הניאון והפעילות הבלתי פוסקת בעיר, מול השלווה האינסופית בבתי המרחץ הפזורים ברחבי המדינה, והתרבות העתיקה והייחודית. מצד אחד הטכנולוגיה והגאדג'טים, ומצד שני גני הזן והמקדשים הרגועים. חדשנות ומסורת גרים במדינה הזו אחד לצד השני, והופכים אותה לכה מיוחדת.

 

יפן היא ארכיפלג המונה קרוב ל-7,000 איים, המרכזיים שביניהם הם הונשו, הוקאידו, שיקוקו וקיושו. מבחינת טבע, תמצאו הרבה הרים ויערות, לצד המטרופולין הגדולה בעולם- טוקיו על 30 מיליון תושביה.

 

בטיול אל הכפרים והערים תמצאו את הסמלים המוכרים של התרבות היפנית המרתקת- האוריגמי, תיאטרון הקבוקי, הסאקורה, טקסי תה, מנגה, אומנויות לחימה, סמוראים, גיישות וקימונו. הרבה קימונו. הילדים יעופו על המטבח היפני, שכולל הרבה אורז בכל מיני צורות הגשה, דגים, בשר, ירקות וסושי - הכל בהגשה הכי יפנית ואסתטית שיש.

 

האתרים שלא תרצו להחמיץ ביפן, על קצה הצ'ופסטיק: טוקיו, כמובן, שיכולה לאכלס שבוע שלם אם רק תרצו - כולל ארמון הקיסר מוקף הגנים, מקדש מייג'י, שינג'וקו אזור המסחר והבילוי, רובע היוקרה גינזה, שוק הדגים צוקיג'י, הרובע האופנתי שיוביה, ועוד.

 

בבירה העתיקה של יפן, קיוטו, תמצאו עשרות גנים ומקדשים מרשימים, כמו פגודת הזהב, מקדש ריואנג'י, מקדש הייאן, מקדש צ'יאונין ועוד. עוד אטרקציות בקיוטו- ארמון הקיסרות, טירת ניג'ו, שוק נישיקי והמוזיאון הלאומי. ברחבי המדינה שווה לבקר בהר פוג'י המפורסם, העיר נארה הכוללת מקדשים מהממים וצבאים קטנים (או כמו שאנחנו מכירים אותם, 'במבים') מסתובבים ברחובות, הירושימה, האקונה, אוקינוואה ועוד.

 

קאתי פסיפיק מציעה טיסות ל-8 יעדים ביפן, שיביאו אתכם לכל פינה קסומה במדינה המרתקת.

 

הפיליפינים

הפיליפינים הם עולם קסום של יותר מ-7,000 איים הרריים ומרשימים, הכוללים 21 הרי געש פעילים, ורובם מכוסים ג'ונגל פראי. הדובדבן שבקצפת- קו חוף מדהים, מהארוכים בעולם, עם מים צלולים, מזג אוויר טרופי, שוניות אלמוגים וחוויית חופשה ייחודית.

 

הפיליפינים (צילום: iStock)
הפיליפינים(צילום: iStock)

 

מי שרוצה להעביר חופשת 'בטן-גב', ימצא אתרי נופש על החופים המדהימים, ומי שמעוניין לטפס על הרים וצוקים, או לצאת לטרקים, ימצא בפיליפינים אינסוף אפשרויות אטרקטיביות עם נופים, חיות בר ומערות נסתרות.

 

עיר הבירה מנילה, הנמצאת על האי לוזון, היא עיר ללא הפסקה, ססגונית ומלאת בני אדם ושמחת חיים. בעיר תמצאו אוכל רחוב אותנטי בשווקים, לצד רשתות מזון מהיר ומסעדות יוקרה, קניונים יוקרתיים לצד עוני, שמרנות לצד חיי תרבות סוערים, ואדריכלות שמערבת בין התקופות.

 

במרחק שעתיים מדרום למנילה, תמצאו את טאאל - שילוב נדיר בין הר געש לאגמים ותופעה גיאולוגית ייחודית, המאפשרת לכם לראות את הקיטור יוצא ישירות מהאדמה.

 

מדרום-מזרח לעיר הבירה תוכלו לבקר במפלי פגסנחאן, השוכנים לצד אגם הלגונה הענק והכפרים המרתקים סביבו. שדות האורז האינסופיים של האזור הם מחזה מרהיב.

 

עוד יעד שקשור לאורז ונחשב "פלא העולם השמיני" הוא טרסות האורז בבנאווי. הטרסות נבנו על ידי בני האדם, זכר למסורת חקלאית עתיקה. הטרסות בנויות שכבות-שכבות על מדרונות ההרים- מדובר בנוף עוצר נשימה, במיוחד כשהטרסות מוצפות והשמיים משתקפים במים. מסביב לטרסות ממוקמים כפרים קטנים ומקסימים, מהם אפשר לצאת לטיולים באזור ולנקודות תצפית מרהיבות.

 

אם אתם רוצים לסיים את החופשה ברוגע, הגיעו לאי בורקאי, חלק מקבוצת איי ה-Visayas. עם רצועות חוף לבנות, מי טורקיז צלולים ועצי קוקוס בכל פינה- מדובר בגן עדן על פני אדמות.

 

בקתאי פסיפיק תמצאו 4 יעדים שונים לנחיתה בפיליפינים, כדי שתוכלו להתחיל את הטיול מהמקום המועדף עליכם.

 

טאיוואן

טאיוואן היא פנינה תיירותית אמיתית, שישראלים רבים עדיין לא מכירים - וכדאי להם להכיר. מדובר באי יפהפה בדרום מזרח אסיה, עם שילוב מרתק בין טכנולוגיה מתקדמת לבין מסורת עתיקת יומין. האי, הסמוך לסין, מורכב ברובו מרכס הרים ואזור מיושב ופורה.

 

טאיוואן (צילום: iStock)
טאיוואן(צילום: iStock)

 

אטרקציות ונקודות עניין שלא תרצו לפספס בטאיוואן: בעיר הבירה טאיפיי, תמצאו את הבניין הגבוה בעולם עד 2010, מוזיאון הארמון הלאומי המציג אוצרות מסין העתיקה, ושווקים טעימים במיוחד.

 

כשיוצאים מהעיר, כדאי להגיע לתצפית על פסגת הר יושאן, המגיע לגובה של קרוב ל-4,000 מטרים. העיר טאינאן היא העיר העתיקה ביותר במדינה, וידועה בשמה 'עיר 100 המקדשים', המציעים ארכיטקטורה מיוחדת במינה.

 

באיים Penghu, Lanyu, Green, Liuchiu, Kinmen, Matsu ו-Wuchiu תמצאו אפשרויות מגוונות של ספורט מים לכל המשפחה וצפייה בלווייתנים- חווה בלתי נשכחת לכל ילד (והורה). בששת הפארקים הלאומיים של טאיוואן תוכלו לצפות בנוף וולקני ובמינים מיוחדים של ציפורים, פרפרים ודגים, או פשוט ליהנות מהאגמים הצלולים והחופים היפים.

 

אגם 'סן מון לייק' קרוי כך בעקבות המראה המיוחד שלו - צד אחד מזכיר שמש והצד השני בנוי בצורת חצי סהר. מדובר באחד האתרים הפופולאריים במדינה, ועל גדותיו תמצאו כפרים קטנטנים, אתרי נופש, מסעות וחנויות מזכרות.

 

שמורת הטבע אלישן במרכז האיר כוללת נופים פראיים, מפלים, אגמים, נהרות, כפרים ומטעי תה, אשר בין כולם אפשר להגיע במסלולי הליכה מרושתים היטב.

 

בקצה הדרומי של האי נמצא הגן הלאומי קנטינג, המציע חופים ואיים מדהימים, אגם, יערות, מערות, דיונות חול לילדים ועוד הרבה אטרקציות. למי שיצא לראות את הסרט "חיי פיי", אולי יזהה חלק מהנופים. זה המקום המושלם לספוג מזג אוויר טרופי וחמים, לשכב במפרצים הלבנים והטהורים, לצפות בתצורות סלע ייחודיות ממש ליד הם, או להשתתף בספורט ימי מעבר לחוף.

 

קתאי פסיפיק מציעה 3 יעדים בטאיוואן, יחד עם תדירות גבוהה במיוחד של טיסות ליעד התיירותי הצומח - 24 טיסות ביום, כך שתוכלו לבחור את השעה הנוחה לכם ביותר להתחיל את החופשה המשפחתית שלכם.

 

טיסה של קתאי פסיפיק (צילום: קתאי פסיפיק)
טיסה של קתאי פסיפיק(צילום: קתאי פסיפיק)

 

הדרך הנוחה והאיכותית ביותר לחופשה באסיה- קתאי פסיפיק

עבור כל מי שחולם על חופשה משפחתית באסיה, החלום כעת הרבה יותר קרוב וזמין - קתאי פסיפיק, אחת מחמש חברות התעופה המובילות בעולם (והיחידה מתוכן הפעילה בישראל), מציעה חיבור קל, מהיר ונוח למגוון עצום של יעדים באסיה, דרך שדה התעופה של הונג קונג. בין היתר, החברה מציעה טיסות המשך נוחות ליעדים פופולאריים בתאילנד, כמו צ'אנג מאי ופוקט, שפוטרים אתכם ממעבר בבנגקוק, וטיסות בתדירות גבוהה, כדי לאפשר בחירה של טיסה בשעה הכי נוחה עבורכם.

 

עבור מי שמעריך את השירות האיכותי והנוחות של קתאי פסיפיק, ישמח לשמוע על המבצעים האטרקטיביים לחופשות קיץ, שהופכים את החופשה למשתלמת הרבה יותר - כרטיסים למגוון יעדים באסיה במחיר של החל מ-700$ לכרטיס, למזמינים טיסות מה-19 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר.

 

קתאי פסיפיק לוקחת אתכם לחופשה במטוס האיירבוס 350-1000 החדיש, עם מערכת בידור מתקדמת, תכנים עדכניים, מסכי טאץ' גדולים ואישיים, אוכל ברמה גבוהה ושירות שלא רואים בישראל.

 

קחו את המשפחה לחופשה שהיא זיכרון בלתי נשכח, והתחילו אותה בטיסה שהיא חוויה בפני עצמה, עם אחת מחברות התעופה הטובות בעולם.

 

להזמנת כרטיסים במחירים משתלמים במיוחד לקיץ הקרוב- היכנסו ושריינו לעצמכם חופשה משפחתית קסומה ומרתקת, עם קתאי פסיפיק>>

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים