שתף קטע נבחר

ספונטניים וזורמים? הגיע הזמן לחופשת "הרגע האחרון" באוגוסט

הבטחתם לעצמכם שתטוסו הקיץ וזה לא יצא? החופשה המסורתית כבר נגמרה ועדיין יש לכם חשק לעוד? איזה מזל שעדיין אפשר לטוס ולהרוויח! בדיוק בשביל זה הרכיבה "ארקיע" את מבצעי "הרגע האחרון". אנא ארזו מזוודות והדקו חגורות, החופשה הבאה שלכם קרובה משחשבתם

מחירים מוזלים, מזג אוויר אידיאלי, מלונות ריקים יותר, פתרון נפלא לילדים שכבר מטפסים על הקירות או לחופשה הזוגית שכל כך רציתם. כל יעד וההפתעות שהוא טומן בחובו, אז מה תבחרו?

 

זנזיבר, 23.8

אקזוטי, ספונטני, וגם קרוב: חמש וחצי שעות טיסה בלבד מפרידות ביניכם לבין אחד מהאיים הקסומים בעולם. זנזיבר. אין צורך בקונקשנים מתישים או טיסות ארוכות ומפרכות כדי להגיע לשבעה לילות קסומים בריזורטים מפנקים וחופי הים המושלמים שהכרתם רק דרך תמונות. המחירים נוחים, האוכל טעים ואם אתם חובבי צלילות- בכלל מדובר ביעד החלומות. מחיר חבילה 7 לילות של טיסה, העברות מלון 5 כוכבים חצי פנסיון, $1,499 לאדם בחדר זוגי.

 
  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)

קוס, 24.8

יוון היא תמיד רעיון טוב. אז איך בוחרים לאן? ובכן, קוס הוא היעד האידיאלי עבור אלה שמחפשים חופשה מפנקת רגועה ומלאת מנוחה אל מול נוף הררי ותצפיות לעבר הים. המים בצבע טורקיז, השקיעות בצבעי אדום והחוף זהוב. אם בא לכם לשלב קצת בילויים, בכל זאת מדובר בשבעה לילות, קוס מלאה בשלל טברנות ומסעדות מצויינות. המחיר ל-4 לילות למלון 4 כוכבים Sovereign Beach Kos הכל כלול הינו $789 לאדם בחדר זוגי.

 

סלוניקי, 26.8

בירת חבל מקדוניה, העיר המרכזית של צפון יוון. סלוניקי הוא יעד מודרני ועשיר, מלא חיים וצעירים הפוקדים את הרחובות ובתי הקפה בכל שעות היום. בסוף השבוע מתמלא גם המזח בנמל באנשים שצועדים לאורך הטיילת הפוטוגנית. אגב, סמל העיר סלוניקי הוא המגדל הלבן הממוקם בסמוך לחוף הים, שהוקם במאה ה-15. הטיסות הלוך ושוב כולל מזוודה, במחיר של $369 לאדם.

 

כרתים, 28.8

האי הגדול ביותר באיי יוון ובו מפרצים לבנים, צמחייה ירוקה, מטעי זיתים וכרמים. האי משלב בין אתרים ארכיאולוגיים, ערים תוססות, חיי לילה מפותחים, כפרים קטנים, חולות לבנים, מים תכולים וכל מה שצריך על מנת לאפשר לכם הן את החופשה הכי רגועה ושלווה בעולם והן חופשה סוערת ומלאת בילויים ואטרקציות. החבילה כוללת טיסות והעברות, ושלושה לילות במלון 4 כוכבים Gouves Park הכול כלול ובו אף פארק מים, במחיר של $599 בלבד לאדם בחדר זוגי.

 

רודוס, 29.8

רודוס מכילה למעשה את כל מה שחשוב בחופשה בלתי נשכחת בת שלושה לילות: אוסף טברנות יווניות יוצאות דופן, מסעדות שמגישות אוכל יווני אותנטי ונפלא, מושלמת עיר נוחה, נעימה ומתאימה לטיולים ליליים, שלל מקומות בילוי, מוסיקה יוונית, שווקים קטנים ומקסימים ובעיקר האווירה היוונית שאין שנייה לה. המחיר ל-3 לילות למלון 5 כוכבים Nautica Blue, הכול כלול הינו $559 לאדם בחדר זוגי.

 

  (צילום:  shutterstock)
(צילום: shutterstock)
ב

 

ברצלונה 27.8-1.9

הבית הקטלוני של אמנים כמו גאודי, דאלי, פיקאסו והרשימה עוד ארוכה. העיר מהווה מוקד תיירות נפלא לכל אוהבי האמנות והאדריכלות, ובה מוזיאון פיקאסו, כנסיית הסגרדה פמיליה המפורסמת, גן החיות של ברצלונה ופארק גואל מהווים אטרקציות נפלאות לבקר בהן, כל זאת בנוסף לארוחות בוקר מפנקות בשוק לה בוקריה, מסעדות טאפאסים, אזור הנמל השוקק, שוטטות בעיר העתיקה, מופעי מזרקות בלילה, מקומות בילויי תוססים, חיי לילה, מסעדות וכן, גם קניות. טיסות הלוך ושוב כולל מזוודה במחיר של $396 בלבד לאדם. 

 

הזמינו עכשיו חופשה בחו"ל לרגע האחרון באוגוסט>>

 

החלטתם להישאר מקומיים?  

אילת, מלון מלכת שבא, 24-26.8 או 29-31.8

אם כבר להישאר בארץ אז להתחבר לשורשים ולהתארח במלון מלכת שבא הקסום באילת, שעוצב בהשראת מלון תנ"כי. מרבית החדרים המפנקים פונים למפרץ, ללגונה הרומנטית ולהרים, כך שגם הנוף מהמרפסת יספק רגעים בלתי נשכחים. מתחת למלון, טיילת אילת היפה והתוססת, עמוסה במסעדות, חנויות ואטרקציות שיזכירו לכם שאין, אבל אין כמו בארץ. החבילה הזוגית כוללת חופשה בבית המלון ע"ב אירוח של לינה וארוחת בוקר במחיר מפתיע, כולל טיסות.

 

אילת, רשת מלונות דן, 27.8

אל רשת מלונות דן היוקרתית שידועה בסטנדרטים גבוהים, חדרים מפנקים, שירות יוצא דופן ואירוח מושלם, הצטרף לאחרונה חבר חדש- מלון נפטון אילת. המלון, בו תוכלו לבלות 3 לילות מפנקים ממוקם ממש במרכז הטיילת המפורסמת, על קו החוף אל מול נופי הרי אדום. המלון מציע מגוון אטרקציות לאורחיו וביניהן טיולים בהרי אילת והסביבה, כמו גם שירותי ספא מפנקים ומרגיעים, מה שיצור את החופשה הזוגית המושלמת, זהו גם המלון המרכזי של פסטיבל הג'אז, שם תוכלו ליהנות מאווירה מיוחדת ולצפות בסשנים. החבילה כוללת כרטיס כניסה לשלושת ימי הפסטיבל וכוללת הנחה של 300 שקלים.

 
  (צילום:  באדיבות מלון נפטון)
(צילום: באדיבות מלון נפטון)

פסטיבל הג'אז, אילת

כוכבי הג'אז הגדולים ביותר בארץ ובעולם מגיעים במיוחד לקחת חלק בפסטיבל הג'אז באילת ואם אתם מחובבי הז'אנר, מקומכם איתם. חבילת חופשה של שלושה או ארבעה לילות הכוללת טיסות, מלון וכרטיס כניסה להופעות מוצעת בהנחה של 300 שקלים ותאפשר לכם לשמוע ולראות את אומני הג'אז בהופעות חיות חד פעמיות שיהפכו להיות חוויה בלתי נשכחת. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל DONNY MCCASLIN, לא סטנדרטים עם אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, רונה קינן, יוני רכטר ושלומי שבן, DIEGO EL CIGALA ,PIANO KNIGHTS ועוד.

 

הזמינו עכשיו חופשה מפנקת באילת במחירי הרגע האחרון>>

 

אין ספק שיותר כיף מהחופשה עצמה, בחירת היעד והציפייה לה- הוא חופשה בהפתעה! מבצעי הרגע האחרון מעולם לא היו אטרקטיביים יותר, עם מחירים מעולים והכי חשוב- ספונטניות אמיתית. בדיוק מה שהיה חסר לכם בחודש אוגוסט החם והמנומנם. לכן כל מה שנשאר הוא רק לדמיין את עצמכם על חוף הים עם קוקוס, רוקדים לצלילי מוזיקת ג'אז משובחת, או שוברים צלחות בטברנה יוונית, לארוז והנה, החופשה מתחילה מ-ע-כ-ש-י-ו!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים