שתף קטע נבחר

פסטיבל המוזיקה ראשון לציון חוזר - ובגדול

פסטיבל המוסיקה ראשון לציון שיתקיים בחול המועד סוכות בפעם ה-32 הוא ללא ספק החותמת לכך שהעיר הפכה להיות מרכז התרבות החדש של ישראל: מעל מאה אמנים ייקחו חלק בפסטיבל שיכלול מופעי ענק בלייב פארק ובהיכל התרבות ומופעי חוצות פתוחים ללא תשלום לקהל הרחב. כל הפרטים

נתן גושן וישי ריבו, דני סנדרסון, הפרויקט של רביבו, מוש בן ארי, יובל בנאי, יובל דיין, חוה אלברשטיין ושלומי שבן, דני רובס ומתי כספי, שירי מימון, שרית חדד, אתניקס, נסרין קדרי ועוד עשרות אמנים נוספים ייקחו חלק בפסטיבל המוסיקה הגדול בישראל שייערך בחול המועד סוכות ברחבי ראשון לציון.

 

ערב מחווה לרגל 40 שנה ללהקת "גזוז" שיוביל דני סנדרסון בהשתתפות אורחים מיוחדים, מופעי ענק בלייב פארק ובהיכל התרבות ומופעי חוצות בסימן שני מופעים בערב אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב עם מיטב אמני ישראל. פסטיבל המוסיקה ראשון לציון חוזר בפעם ה-32 עם המופעים הכי חמים בישראל.

 

"פסטיבל ראשון לציון הפך לשם דבר בתרבות הישראלית ואנו גאים להמשיך את המסורת המוזיקלית" אומר רז קינסטליך, ראש העיר, "אני מזמין את כולם לשבוע של שכרון חושים עם פסגת המוסיקה הישראלית הכוללת מגוון מופעי חוצות פתוחים בחינם לקהל הרחב".

 

ההכרזה על פסטיבל המוסיקה ראשון לציון היא ללא ספק החותמת לכך שראשון לציון היא מרכז התרבות החדש של ישראל: מעל מאה אמנים ייקחו חלק בפסטיבל שיכלול מופעי ענק בלייב פארק ובהיכל התרבות ומופעי חוצות פתוחים ללא תשלום לקהל הרחב. הפסטיבל השנה מתהדר בתכנית בעלת תמהיל מגוון המאפשר לכל אחד ואחת, בכל גיל, לקחת חלק בין שלל המופעים.

 

לייב פארק ראשון לציון:

ראשון לציון מצדיעה לאגדות הזמר הים תיכוני במופע מרהיב שיובילו הפרויקט של רביבו, שזכו כעת בתואר "ההרכב הכי מבוקש בקריוקי לשנת תשע"ט". מופע הצדעה ענק וחד פעמי לאגדות הזמר הים תיכוני שיתקיים בלוקיישן הכי שווה בישראל להופעות – לייב פארק ראשון לציון. במהלך המופע יעלו בזה אחר זו (לפי סדר הא'-ב'): אבנר גדסי, דקלון, זהבה בן, חיים משה, ישי לוי, מרגלית צנעני ושימי תבורי למפגש פסגה ראשון מסוגו שיחלוק כבוד לאבני היסוד של הז'אנר שעשה מהפכה במוזיקה הישראלית.

ערב נוסף מרגש במיוחד יירשם כשישי ריבו ונתן גושן, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים של העשור הנוכחי, יעלו לראשונה ובמיוחד לכבוד פסטיבל ראשון לציון, מופע משותף. גם הם יגיעו אל האמפי עם כל הלהיטים הגדולים והמוכרים מהשנים האחרונות – יחד ולחוד.

 

ישי ריבו (צילום:דודי חסון)
ישי ריבו(צילום:דודי חסון)

הפרויקט של רביבו (צילום: משה נחמוביץ)
הפרויקט של רביבו(צילום: משה נחמוביץ)

התוספת האחרונה לליינאפ של הפסטיבל הוא ערב שיציין ארבעה עשורים לענק הזמר החסידי מניו יורק – אברהם פריד, במפגש יוצא דופן עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. יחד הם יגיעו אל האמפי הענק בראשון במופע שיחבר בין צלילי הפריילעך והרוק היהודי לבין הצלילים של עולם המוסיקה הקלאסית. אורחים מיוחדים: מוקי ורמי קליינשטיין.

 

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון:

בגזרת היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון כל אחד יוכל למצוא ערב שקולע לטעמו. בהיכל ימתינו לקהל מדי ערב רשימה מפוארת ומשובחת של שילובים יוצאי דופן וחד פעמיים:

 

פסטיבל ראשון חוגג 40 שנה ללהקת "גזוז" המיתולוגית עם דני סנדרסון בהפקת מקור מרהיבה. הלהקה, שנוסדה ע"י דני סנדרסון, הספיקה בשנת פעילותה להוציא שני אלבומים שהנפיקו מעל לעשרים שירים שהפכו לקלאסיקה ישראלית ממכרת. מופע חד פעמי זה יפתח השנה את הפסטיבל, ולצד סנדרסון ישתתפו אורחים מיוחדים (לפי סדר א'-ב'): מוש בן ארי, בניה ברבי, מאור כהן, מזי כהן ושפיטה.

 

למעלה מעשור לאחר לכתו, יוסי בנאי ז"ל עודנו נחשב לגדול אמני הבמה בארץ: זמר, שחקן קולנוע ותיאטרון, פזמונאי, כותב, בדרן, קריין ובמאי תיאטרון, חתן פרס ישראל ופרס התיאטרון. בנו יובל בנאי יקיים ערב בו ישיר ממיטב הקלאסיקות של אביו, המוקדש לשירים המלווים אותנו למעלה מ-50 שנה.

יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)
יובל דיין(צילום: אוהד רומנו)

דני רובס במופע חגיגי ומיוחד לאלבום "בדרך אל האושר". שלושים שנה אחרי, כשבאמתחתו עשרות שירים שנכנסו להיכל התהילה של המוסיקה הישראלית, חוזר רובס לאלבום המופת ויארח לראשונה בפסטיבל את מתי כספי.

 

עוד בהיכל: חוה אלברשטיין ושלומי שבן במופע שזכה לתשבחות, הזמרת והיוצרת יובל דיין תארח את עידן רפאל חביב, עילי בוטנר יגיע לפסטיבל למופע צהרים חגיגי ומיוחד עם ילדי החוץ ובהשתתפות אורחת מיוחדת – משי קלינשטיין.

מופעי חוצות – כניסה חופשית!

דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)
דני סנדרסון(צילום: ורדי כהנא)

פסטיבל ראשון מארח מדי שנה את תזמורת צה"ל שעושה כבוד עם עיבודים נפלאים לגדולי האמנים בארץ. השנה תיקח חלק בפרויקט ייחודי זה אחת הזמרות הבולטות והמצליחות ביותר בישראל: שירי מימון! במסגרת המופע, שיתקיים ב-16 לאוקטובר בכיכר העירייה, תבצע שירי מימון את מיטב שיריה יחד עם תזמורת צה"ל בעיבודים מיוחדים ומתוזמרים.

 

במקביל למופע של שירי מימון, יתארחו באותו הערב בבימת גן המושבה יחד ולחוד מוש בן ארי ושרית חדד, שני אמנים שכבר למעלה מ-20 שנה נמנים מבין היוצרים המשפיעים ביותר במוזיקה הישראלית. במהלך הערב יופיע כל אחד מהם עם רפרטואר להיטיו המובחר ואף יחלקו את הבמה יחד בביצוע משותף!

 

ב-17 לאוקטובר יפגשו על אותה במה נסרין קדרי ואתניקס בשני מופעים בערב, שישלבו יחד ולחוד בין מזרח לבין מערב. נסרין, השם החם במוסיקה הישראלית במופע עוצר נשימה ואתניקס, הלהקה "הכי ישראלית", ששיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית, במופע בו יבצעו את להיטיהם הגדולים.

נסרין קדרי (צילום: דורון סרי)
נסרין קדרי(צילום: דורון סרי)

במקביל יופיעו בערב זה על במת כיכר העירייה ירדנה ארזי וליאור נרקיס, שאף הם יחלקו את הבמה בביצוע משותף ומפתיע. ירדנה ארזי במופע חדש וסוחף עם כל להיטיה הגדולים מאורך השנים וליאור נרקיס במופע אנרגטי שיגרום לכולכם לרקוד.

פסטיבל ראשון לציון – גם למשפחות! השנה יתחדש הפסטיבל לראשונה במתחם מוזיקה אטרקטיבי לילדים בגן המושבה, שיכלול שפע של פעילויות תרבותיות מוזיקליות לילדים שנבנות במיוחד לפסטיבל. המשפחות יוכלו ליהנות מסדנאות, פעילויות יצירה מיוחדות וצבעוניות, אטרקציות ומתקנים מוזיקליים ועוד הפתעות!

 

בנוסף במתחם המוזיקה לילדים, מיטב הופעות הילדים שיגרמו לכם ולקטנים שלכם לקפוץ משמחה: ב-16 לאוקטובר "טררם סטא-גא-דיש" במופע קצב מלהיב, וב-17 לאוקטובר "מיכל הקטנה" במופע עם מיטב שיריה האהובים. הכניסה חופשית!

פסטיבל המוסיקה ראשון לציון חול המועד סוכות 24-29/9/2018

 

לפרטים והזמנת כרטיסים: https://www.htrl.co.il/category.asp?category=2210

 

אתניקס (צילום: פיני סילוק)
אתניקס(צילום: פיני סילוק)

 

 

 

 

מומלצים