שתף קטע נבחר

סובלים ממיגרנות וכל מה שהרופאים מציעים לכם הם משככי כאבים ממכרים? יש פתרון אחר!

אנשים הסובלים ממיגרנות מגיעים פעמים רבות לידי ייאוש, נוכח העובדה כי ברפואה הקונבנציונלית לא קיים פתרון עבורם; הכירו את שיטת האבחון האירידיולוגי, המאבחנת את שורש הבעיה ומתאימה לחולים תוכנית טיפולים אישית, שעוזרת להחזיר את הגוף לאיזון ולהחלים מהכאב

 

 

 

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנות בעזרת אבחון אירידולוגי בגלגל העין ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

 

סובלים מהתקפי מיגרנה או כאבי ראש בלתי נסבלים? שוכבים במיטה בחושך עד שהכאב יעבור ונעדרים רבות מהעבודה? מגיעים למצבי דכדוך וחרדים מהפעם הבאה שהכאב יתקוף?

 

מיגרנה היא אחת המחלות הנפוצות בעולם המודרני והיא מוגדרת כמצב תחלואה כרוני. בניגוד לכאב ראש, מיגרנה מתאפיינת בכאב שמופיע בדרך כלל בצד אחד של הראש והיא עלולה להקשות עלינו לפתוח את העיניים ומלווה ברגישות לאור, בבחילות ועוד...

 

אירידולוגיה - אבחון בגלגל ולובן העין

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA בישראל, מציינת כי הסיבות והגורמים להתפתחותה של המיגרנה שונים ממטופל אחד לשני, ולמרות שכאב המיגרנה מופיע בראש, ב- 90% מהמקרים מקור הבעיה הוא בכלל במערכת אחרת בגוף כמו מערכת העיכול, מערכת הדם, הכבד ועוד... ובהתאם לכך הנחיות הטיפול יהיו שונות ממטופל למטופל.

 

במסגרת הטיפול בקליניקה שלה מבצעת איריס אבחון אירידיולוגי רב-ממדי בעזרת תוכנת מחשב מתקדמת שהיא הייתה היוזמת לפיתוחה, כמו גם על בסיס מיפוי של מבנה קשתית העין (Iris ומיפוי של כלי הדם בלובן העיןSclera).

 

טיפול מותאם אישית על פי מקור הבעיה אצל כל חולה

לאחר אבחון שורש הבעיה מתאימה איריס לחולים תוכנית טיפולים אישית מתוך מגוון של טיפולים טבעיים. לטיפולים אלו נחשפה איריס בתקופת התמחותה במרכז של ד”ר Jensen Bernard בארה”ב - המרכז הגדול בעולם בתחומי הרפואה הטבעית והאבחון האירידיולוגי. תהליך ההחלמה המלא אורך מספר חודשים.

 

יש חשיבות עליונה לטיפול בבעיות בריאות מתוך אבחון והבנה של הגורמים, ולא מתוך טיפול בסימפטומים עליהם מתלונן המטופל.

 

איריס גייר נמצאת ברשימת האירידולוגים המובילים ופורצי הדרך בעולם וניסיונה ארוך השנים בו העניקה מרפא לחולי מיגרנה רבים, מצטרף לתוצאות המרשימות של האירידיולוגים המובילים בעולם, כדוגמת הרופא האיטלקי ד”ר דניאל לו ריטו, MD פורץ הדרך למדע האירידיולוגיה הרב-מימדית, ד"ר לאונרד מלמאור איתם פיתחה את תוכנת Cosmiciris לאירידולוגים מקצועיים, ד”ר ברנרד ואלן ג’נסן מארה”ב, ד”ר בלינפטה מקנדה וחוקרים נוספים.

 

שיטה מבוססת מחקרית

בשונה משיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות שיטת הטיפול האירידולוגי מבוססת על מחקרים מדעיים- קליניים ויתירה מכך על תוצאות מוכחות של חולים שהתייאשו מהרפואה הקונבנציונלית והגיעו בעזרת האירידיולוגיה לידי החלמה אמיתית. האבחון בקליניקה אינו פולשני או כואב ולאיריס יש מעל 90% הצלחה באיתור שורש הבעיה. כן, מטופלים רבים מצאו עד היום בקליניקה של איריס את מה שחיפשו לאורך כל הדרך – אבחון מדויק של מקור הבעיה שמוביל לטיפול ממוקד שימזער את הכאב ויביא במקרים רבים להחלמה מלאה לאחר שנים ארוכות של סבל.

 

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנות בעזרת אבחון אירידולוגי בגלגל העין ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים