שתף קטע נבחר

לידיעת רוכשי הדירות: עתודות הקרקע הצמודות לחוף הים בישראל לקראת מיצוי!

רצועת החוף של ישראל נמצאת לקראת מיצוי עתודות הקרקע שלה. מאשקלון ועד לחיפה, כמעט ולא נותרו עתודות קרקע בהן ניתן לבנות פרויקטים למגורים.

אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר ברמת איכות החיים היא קרבה ונגישות לטבע ולנוף. אצלנו בישראל הדבר מתורגם אוטומטית לקרבה לים. מכאן ניתן להסביר מדוע מתחמי דיור הנמצאים על חוף הים נהנים מפרמיה משמעותית ביחס לשכונות אחרות, המרוחקות מקו הים.

 

עם זאת, רצועת החוף של ישראל, המצומצמת גם כך, קרובה למיצוי מאי פעם. מאשקלון בדרום ועד לחיפה בצפון, כמעט כל האזורים בהם ניתן לבנות למגורים הגיעו למיצוי עתודות הקרקע. בהתחשב בעובדה כי את אותה רצועה מאכלסים לא רק בנייני מגורים ומלונאות ושמורות טבע, אלא גם בסיסים צבאיים הרי שחטיבות קרקע שנמצאות על קו המים ומאפשרות נוף לים, נחשקות מאי פעם.

 

הדמיה (הדמיה: יח
הדמיה(הדמיה: יח"צ)

 

מגורים על חוף הים = יוקרה  

כדי להבין עד כמה השכונות הנמצאות על קו המים נחשקות, כדאי לקפוץ לעיר ימים בנתניה. השכונה שתחגוג בקרוב עשור להיווסדה הפכה לאחת האטרקטיביות בשרון ונהנית לתדמית של שכונה יוקרתית ונחשקת במיוחד. המיתוג והתדמית של השכונה, מסבירים בין השאר את העובדה כי מחירי הדירות עלו בכ- 70% בעשור האחרון.

 

במקביל לעלייה האסטרונומית במחירים, השכונה הפכה להיות מוקד לפרויקטים יוקרתיים שלפני כן היו נחלתה הבלעדית של תל אביב.

 

הדמיה (הדמיה: יח
הדמיה(הדמיה: יח"צ)

 

"שכונת עיר ימים היא דוגמא מובהקת של מתיחת המרכז צפונה" אומר אוהד דנוס - מומחה נדל"ן ונשיא לשכת שמאי המקרקעין לשעבר, ומוסיף: "ככל שתשתיות התחבורה מתקדמות והמרכזים האורבניים מתחזקים, קהל היעד של מגורי היוקרה מחפש את המתחמים הבאים שמעניקים להם נגישות למרכז מצד אחד וסגנון חיים יוקרתי על חוף הים מאידך. נכון לסוף 2019 עיר ימים נמצאת לפני מיצוי עתודות הקרקע וסביר להניח כי הבשילה העת למתוח את שוק היוקרה לכיוון צפון".

 

החוף הלבן - עתודת הקרקע האחרונה על חוף השרון

החוף הלבן בחדרה מהווה יעד שכדאי לתת עליו את הדעת כאשר סוקרים את כיווני ההתפתחות של שוק מגורי היוקרה בישראל. עתודת הקרקע נמצאת דרום-מערבית למחלף אולגה ונהנית מקרבה של 250 מטרים מהחוף. עיריית חדרה, שכבר החלה במימוש התכניות שלה להפיכת חוף הים שלה לאטרקציה תיירותית ומסחרית, מתעתדת לסלול כביש עוקף שיחבר את המתחם למחלף אולגה ויאפשר יציאה מיידית לכביש חיפה תל אביב, כמו גם לכביש שש.

 

במקביל, נערכת עיריית חדרה להקים מתחם תעסוקה, מסחר, פנאי ובילוי בצומת אולגה, מרחק מאות מטרים מהחוף הלבן, שיכלול בין השאר מרכז תחבורה מטרופוליני בקרבת מקום, שיכלול תחנת אוטובוס ותחנת רכבת נוספת בעיר.

 

אוהד דנוס אומר בהקשר זה: "החוף הלבן הוא בין עתודות הקרקע הבודדות שנותרו במישור החוף הצפוני. התהליך שהחל בנתניה, הלך והתעצם בחוף חדרה ומגיע לשיאו בעתודת הקרקע הזו. התפתחות עורקי התחבורה על ציר תל אביב חיפה והשיפורים המתכוננים לתחבורה הציבורית גורמים למפת היוקרה להתפרס צפונה ולאפשר אלטרנטיבות שאינן נופלות מהפרויקטים היוקרתיים של תל אביב, עם כל המתקנים והשירותים המזוהים איתם ועם שלושה יתרונות מובהקים: סגנון חיים רגוע ושליו יותר, מחיר נמוך משמעותית לא רק מתל אביב אלא גם משכונת עיר ימים בנתניה ולא פחות חשוב – פוטנציאל השבחת ערך משמעותי בטווח הנראה לעין".

 

הדמיה (הדמיה: יח
הדמיה(הדמיה: יח"צ)

 

מגדירים מחדש יוקרה בשרון 

ואכן, הפוטנציאל לא נעלם מעיני היזמים: אסיה גרופ, הבונה את פרויקט החוף הלבן, בתכנונו של אדריכל העל – פרופסור משה צור, לתכנן את פרויקט החוף הלבן, הממוקם כ- 250 מטרים מחוף מפרץ בנימין עוצר הנשימה. הפרויקט שצפוי להתאכלס עוד השנה הוא קומפלקס מגורים יוקרתי המשתרע על 17 דונמים ובו מגוון דירות, בשני מגדלים, הממוקמים קו ראשון לים ובצמוד לשמורת הטבע מדרום.

 

דיירי הפרויקט ייהנו לא רק מהנוף עוצר הנשימה, אלא גם מקומפלקס מגורי יוקרה ובו בריכות שחייה מרהיבות, חדר כושר, ומועדון דיירים. בדירה עצמה יחכו להם קירות מסך שהופכות את הנוף לפריט עיצובי בדירה, בית חכם, מפרט יוקרתי ועוד. כל אלה בסמוך למרינה המתוכננת מצפון לפרויקט, שתהווה את נקודת הגבול הצפון מערבית של חדרה.

 

רן ברוך, סמנכ"ל השיווק של אסיה גרופ, אומר כי: "הפרויקט שלנו הוא הסנונית הראשונה בהפיכת מתחם המגורים הצפוני ביותר בחוף השרון, ליעד הבא של רוכשי דירות היוקרה בישראל. מאז השקתו הפכנו למוקד עניין בקרב משפרי דיור מאזור השרון הצפוני, שאוהבים את האזור ומחפשים סביבת מגורים יוקרתית ושקטה, על חוף הים עוצר הנשימה של חדרה. אליהם מצטרפים מצמצמי הדיור, שמעוניינים להתגורר בסביבה אורבנית שנהנית מכל השירותים העירוניים, שנגישה וקרובה למרכז ושעדיין מעניקה סביבת מגורים אינטימית ושלווה. את כל אלה הם מוצאים בחוף הלבן ויותר מכך – פוטנציאל ההשבחה באזור נובע לא רק מהמחירים

 

האטרקטיביים אלא גם מהעובדה כי מדובר בעתודת הקרקע האחרונה לחוף הים התיכון, שבה ניתן לרכוש דירות חדשות למגורים בקו ראשון לים וליהנות לא רק מפוטנציאל ההשקעה אלא גם מתכנון פרויקט ייחודי ומביצועו, באמצעות חברת אשטרום, הנחשבת לאחת המובילות בישראל.

 

 לפרטים נוספים - לחצו כאן<<< 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: יח"צ
הדמיה של הפרויקט
הדמיה: יח"צ
מומלצים