שתף קטע נבחר

מהפכה בתחום רפואת השיניים

סוף סוף: אתר "דנתורים" יאפשר לכם לחפש רופא לפי קריטריונים לבחירתכם, לקבוע תור און ליין במקום להמתין על קו הטלפון, וחשוב מכל - יחסוך לכם זמן יקר. הכירו את האתר הכי שימושי וחשוב שנתקלנו בו לאחרונה.

  (צילום: דנתורים)
(צילום: דנתורים)

כמה אנשים בסביבתכם חוששים מכל מה שקשור לרופא שיניים? אולי אפילו אתם בעצמכם? ובכן, יכול מאוד להיות שאחד מהחששות הגדולים ביותר הוא בכלל לא הביקור עצמו, אלא כל מה שקשור בו, ההתעסקות בנושא. עד שאתם מצליחים להביא עצמכם להרים את הטלפון, מדובר בדרך כלל בהמתנה ארוכה על הקו כדי לקבוע תור, לדחות או לשנות מועד, מה שלגמרי מוציא את כל החשק.

 

ומאידך, רופא שיניים טוב הוא קלף מנצח. מרגע שמצאתם את ה"אחד", כנראה שאתם תישארו נאמנים אליו למשך שנים. אבל מה קורה אם עברתם דירה? אם הוא החליט לפרוש? אם המחירים כבר לא נראים לכם, הביטוח כבר לא מכסה או אפילו רחמנא ליצלן, כן החלטתם להתפרע ולגוון?

 

ובכן, מעכשיו, לראשונה, אתם יכולים להפסיק לחקור את החברים שלכם כמה סתימות יש להם ומי מטפל להם בשיניים ופשוט להיכנס לאתר דנתורים ולגלות עולם של רופאי שיניים פרטיים שמחכים לכם בקליק, בדיוק לפי דרישותיכם- והכול ללא תשלום.

 

כל אחד בוחר איש מקצוע שיטפל בו על פי קריטריונים שונים. יש כאלה שחשוב להם המיקום, כאלה שמעדיפים מוניטין, כאלה שלוקחים בחשבון כיסוי ביטוחי וכן, כאלה שחשובה להם השפה בה מדבר הרופא. עכשיו, לראשונה, אתר דנתורים מאפשר חיפוש רופאי שיניים לפי עיר או גיאופוזיציה, מאפשר חיפוש לפי קריטריונים כמו ביטוח, שירותים, שפות, דירוג, וכדומה ויוכל לחסוך לכם המון זמן ואנרגיות בחיפושים.

 

  (צילום: דנתורים)
(צילום: דנתורים)

מרגע שמצאתם את הרופא הנכסף, תוכלו לקבוע תור און ליין, כן כן, קראתם נכון, זה הרי לא סוד ששיחות טלפון אט אט מתחילות להיחשב לא פחות ממיושנות, כמעט כמו לשלוח פקס, ומעתה תוכלו לקבוע תור בלחיצת עכבר ולהתקדם הלאה למשימות היום. כי מי החליט שלקבוע תור לרופא חייב להיות כזה עניין גדול?

 

  (צילום: דנתורים)
(צילום: דנתורים)

יתרון נוסף של האתר הראשון מסוגו, שהוא מתפקד כיומן ויאפשר לכם לראות את היסטורית הביקורים והטיפולים שלכם, כמו גם את התורים העתידיים, למען הסדר הטוב. כך תדעו מתי הפעם הבאה שאתם צריכים לראות רופא, להגיע לביקורת, או לקבוע תור לסתימה שאתם כל כך רוצים לדחות.

  (צילום: דנתורים)
(צילום: דנתורים)
 

רופאי שיניים בעצמכם? ובכן, למרפאות ולרופאים האתר הוא למעשה מערכת ניהול תורים המאפשרת חסכון של זמן, הצצה ל"יומן" התורים של כל פציינט הכולל היסטוריה של טיפולים והכול און ליין.

 

סקרנים לראות איך זה עובד? היכנסו>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים