שתף קטע נבחר

אמנות הפנים

היום ניתן לנתח בנפרד כל חלק בפנים ולזכות במראה טבעי עם החלמה קצרה המנתח הפלסטי המומחה ד”ר מיכאל איצקסון מספר על המילה האחרונה בתחום

הזמן, נרצה או לא, נותן את אותותיו בכולנו. בנות ה-50 ומעלה מכירות את זה היטב: הפנים וקו הלסת נפולים, הצוואר מדולדל, העפעפיים והגבות מתקמטים וצונחים.

 

זריקות מילוי והרמה, כמו בוטוקס וחומצה היאלורונית, הן טיפול פופולרי ומוכר אצל נשים רבות. אולם, מגיע השלב בו הן מחפשות ופונות לקבל מידע גם על אפשרויות ניתוחיות.

 

בניגוד לעבר, היום לא נדרש “ניתוח גדול” דוגמת הרמת פנים ומתיחת צוואר יחד. ניתן לנתח כל חלק בנפרד ולזכות במראה טבעי שכרוך בחלמה קצרה.

 

   (צילום: יח
ד”ר מיכאל איצקסון(צילום: יח"צ)

 

“הזדקנות הפנים באה לידי ביטוי באובדן נפח, היחלשות וצניחה של השרירים, העור והשומן. סימני הגיל מתבטאים גם בעודפי עור בעפעפיים, הידקקות השפתיים, היטשטשות קו הלסת והיווצרות עודפי עור בצוואר”, מסביר ד”ר מיכאל איצקסון, מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית מביה”ח בילינסון. לדבריו, “הצוואר הוא אחד האיברים שמסגירים יותר מכל את הגיל שלנו, גם אם נעשה הכל כדי להסתיר זאת”.

 

כמנתח מנוסה בתחום, מה חשוב לך במיוחד בניתוחים שאתה מבצע?

“חשוב לשמור על מראה טבעי ככל האפשר של פני המנותחת או המנותח. הרעיון הכללי הוא לא להיראות צעיר מדי, אלא פשוט להיראות טוב לגילך”.

 

האם כל אחד מתאים לניתוח פנים?

“תחום ניתוחי הפנים השתנה. לעיתים קרובות נשים וגברים מגיעים אליי במחשבה שהם צריכים ניתוח הרמה ומתיחת פנים, אך בעצם אפשר להגיע לתוצאה מצוינת עם מתיחת צוואר והרמת גבות בלבד. לא תמיד יש צורך בניתוח מלא, היום אנו מבצעים ניתוחים בחלקים של הפנים”.

 

   (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

אילו ניתוחים קיימים מעבר להרמה ומתיחת הפנים?

“ניתוחי הרמת גבות, עפעפיים, מתיחת צוואר”.

 

כמה זמן נמשכת ההחלמה מניתוחים כאלה?

“בדרך כלל, למעט ניתוח פנים מלא, אפשר להשתחרר עוד באותו יום, כשההחלמה נמשכת בין שבוע לשבועיים, לפעמים קצת יותר, תלוי בהיקף הניתוח”.

 

לאורך כמה זמן נשמרות תוצאות הניתוחים?

“ניתוח יכול להחזיק מעמד בין מספר שנים ל-20 שנה”.

 

מה עם ניתוחים אצל גברים? גם כאן זה הפך לטרנד.

“ניתוחים וטיפולים מתאימים הן לגברים והן לנשים. גם גברים עוברים היום ניתוחי פנים, בעיקר ניתוחי עפעפיים וצוואר, כשהמגמה רק הולכת וגוברת”.

 

ד"ר איצקסון -

מומחה לכירורגיה פלסטית

ד”ר איצקסון, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל־אביב, ביצע את ההתמחות בכירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שבו עבד כעשור. במהלך עבודתו התמחה בכירורגיה פלסטית אסתטית בפריז, אצל מנתחים בעלי שם עולמי.

כיום הוא מכהן כמנתח פלסטי בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון, שבמסגרתה הוא מתמחה בשחזור פנים. וכן מרכז ד”ר איצקסון את תחום השד, ושחזורי שד בפרט, ומבצע את הניתוחים הללו בשיטות המתקדמות והחדשניות בעולם.

ד”ר איצקסון, טייס קרבי בחיל האויר. במקביל לעבודתו בבית החולים, ד”ר איצקסון הוא בעל מרפאה פרטית ברמת אביב.

 

ד”ר איצקסון: ברודצקי 43, רמת אביב,

תל־אביב טלפון: 077-9977997

www.dr-icekson.co.il  

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
ד”ר מיכאל איצקסון
צילום: יח"צ
מומלצים