שתף קטע נבחר

מהיום משלמים פחות גם בביטוח הדירה

בין אם אתם בעלי דירה, שוכרים או משכירים, ביטוח דירה הוא אחד הדברים שאתם חייבים לוודא שיש לכם, כדי להיות בטוחים מול כל סכנה. המהפכה בשוק ביטוחי הדירות מגיעה מאיילון ביטוח, המציגה את איילון Living - ביטוח דירה הוגן, המותאם בדיוק בשבילכם, חוסך לכם עד 30% מהעלות בביטוח המבנה והתכולה ופועל בממשק דיגיטלי פשוט ונוח. איך תוכלו לשלם רק על מה שאתם צריכים בביטוח הדירה?

אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על מקרה של אסון בבית שלו, כמו: שריפה, הצפה, פריצה או נזק לחפצים שאנחנו כה אוהבים ושצברנו במשך השנים. על מנת לישון בשקט ולדעת שאנחנו מכוסים, כדאי לרכוש ביטוח דירה.

 

בעבר ביטוחי הדירות הציעו כיסויים אחידים, ואפשרו מעט מאוד גמישות. כיום, כולנו חיים במציאות דינמית וגמישה: מי שחי בבית עם גינה מטופחת, צריך ביטוח שונה משותפים השוכרים דירה ומתניידים עם אופניים, או בהשוואה לזוג צעיר שמעסיק עוזרת. כל אחד והצרכים שלו, אז למה שלא יהיה ביטוח דירה הוגן המותאם אישית לכל אחד ומתומחר לפי הכיסויים הנדרשים לו בלבד?

 

החדשות הטובות הן שקיים ביטוח כזה: איילון חברה לביטוח מציגה את המהפכה החדשה בתחום ביטוח הדירות, עם איילון Living, ביטוח שמאפשר לכם לשלם רק על מה שאתם צריכים, ולחסוך עד מאות שקלים בשנה. איך זה עובד?

 

כיסויים ייחודיים ורחבים, מחיר משתלם והשתתפות עצמית הנמוכה ביותר בענף הביטוח

ביטוח הדירה החדש, איילון Living, מציע את כל היתרונות בביטוח אחד: הפוליסה כוללת כיסויים ייחודיים, כיסוי צד ג' נרחב, השתתפות עצמית הנמוכה ביותר בענף הביטוח ואפשרות להוספת כיסויים נוספים לפי צורך.

  ( )
 

ביטוח בדיוק בשבילך – מהן החבילות השונות של איילון Living?

הביטוח החדשני של איילון מבוסס על שלוש חבילות, כאשר ניתן להוסיף לכל אחת מהן כיסויים נוספים. מהי החבילה המתאימה לכם?

 

Living Basic - חבילת הבסיס המעניקה כיסוי מקיף לביטוח מבנה או לביטוח תכולה.

 

ביטוח התכולה כולל כיסוי סיכוני מים, רעידת אדמה, ביטוח צד ג', כלים סניטריים וחבות מעבידים לעובדי משק בית. ביטוח המבנה כולל הרחבה לצמחיית גינה, וביטוח התכולה כולל שחזור מסמכים וכיסוי על אופניים.

 

Living Classic - החבילה הקלאסית של ביטוח הדירה כוללת את כל התנאים שמציעה חבילת הבסיס, בנוסף לביטוח צד ג' מורחב, הרחבה לריהוט וציוד גן, ביטוח "כל הסיכונים" לתכשיטים, נזקי טרור ועוד.

 

Living Premium – החבילה המשודרגת של איילון כוללת, בנוסף לכל התנאים המעולים של החבילה הקלאסית, גם ביטוח "כל הסיכונים" מלא למבנה ולתכולת הבית, המכסה מפני כל סוג של תאונה, נזק או פגיעה.

 

  ( )

יעל יריב, סמנכ"לית בכירה ומנהלת אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, מציינת כי: "Living מאפשר לכל לקוח מטריית הגנה מודולארית הנשענת על שלוש חבילות של ביטוח דירה, שעליהן יכול כל לקוח לבחור מגוון כיסויים נוספים ללא הגבלה: Living Basic, Living Classic ו-Living Premium. מעבר למחיר התחרותי, מוצעת למבוטחים חווית לקוח משודרגת באמצעות ממשק רכישה דיגיטלי, חדשני וקל לשימוש".

 

מעל לכל – שירות ללא פשרות

תחום השירות הוא יעד אסטרטגי מרכזי באיילון ביטוח, אשר מציעה רמת שירות גבוהה לציבור לקוחותיה, סוכנים ומבוטחים כאחד.

 

החברה ביצעה מהלכים רבים בתחום השירות שהניבו תוצאות מרשימות. איילון היא החברה הבולטת ביותר בשיפור השירות למבוטחים במדד שירות חברות הביטוח ל-2018 של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון של משרד האוצר.

 

גם בקרב סוכני הביטוח זוכה השירות של איילון להכרה: בסקרי השירות של לשכת סוכני הביטוח בישראל בשנת 2019 איילון דורגה במקום הראשון, הן בסקר ביטוחי חיים ופנסיוני (מרץ 2019) והן בסקר ביטוחי בריאות (יולי 2019).

 

ביטוח משתלם ברכישה דיגיטלית קלה, מכל מקום ובכל זמן - באמצעות ממשק דיגיטלי מהיר, כולל שירות אישי של סוכן ביטוח

ההתאמה האישית בעולם ביטוחי הדירות החדש של איילון מאפשרת לכם לקבל הנחה של עד 30% בביטוח המבנה והתכולה וכן תעריף השתתפות עצמית הנמוך בענף ביטוחי הדירות.

 

איילון מציעה גם שילוב ייחודי עבור הלקוח: מצד אחד רכישה דיגיטלית ומהירה דרך ממשק ייעודי, ומצד שני, שירות אישי ומקצועי של סוכן ביטוח שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

 

רוצים לשלם רק על מה שאתם צריכים בביטוח הדירה ולחסוך מאות שקלים? היכנסו לאיילון Living>>  

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים