שתף קטע נבחר

שכונת יד אליהו - זה הזמן להשקיע בעתיד שלכם

שוק הנדל"ן בתל אביב הוא היקר והמבוקש ביותר בישראל. אחרי שנים של עליות מחירים במרכז העיר, השוכרים והקונים מרחיבים את הרדיוס והמזרח הופך למרכז החדש. אחרי הזינוק של ביצרון ונחלת יצחק, השכונה הלוהטת הבאה היא ללא ספק יד אליהו. היכן ניתן למצוא הזדמנויות נדל"ן בשכונת העתיד של תל אביב?

כדי ליהנות מסביבת מגורים שמציעה תעסוקה, בילויים, תרבות וחינוך איכותי, ה-מקום לגור בו הוא תל אביב. עבור כל מי שחולם לגור בעיר בדירה בבעלותו, הפתרון הוא לחפש את השכונות המתפתחות, אלו שצפויות להיות העתיד של תל אביב ועדיין מציעות מחירי הזדמנות. עד לפני מספר שנים היו אלה פלורנטין, ביצרון ונחלת יצחק, שרשמו כניסה של אוכלוסיות חזקות ועליית מחירים בהתאם. היום, השכונה שמביטה קדימה וצפוייה להתפתח, ממגוון רחב של סיבות - היא יד אליהו.

 

 

 

"הדבר החם הבא" - ההזדמנות נמצאת בצד המזרחי של העיר

קנייה חכמה של נדל"ן בעיר תל אביב טמונה בזיהוי השכונה הבאה שתהפוך למבוקשת.  כך למשל, מי שקנה דירת 3 חדרים חדשה בפלורנטין לפני עשור ב-1.1 מיליון ₪, מחזיק היום בנכס בשווי של כ-3 מיליון ₪, אחרי שהפכה השכונה לאחד האזורים האטרקטיביים בעיר בקרב צעירים, משפחות ומשקיעי נדל"ן נבונים.

 

היום, ניתן להגיד בוודאות ששכונות מזרח העיר הן המוקד הנוכחי של תנופת הנדל"ן, המסחר והבילוי של תל אביב. שכונות ביצרון, רמת ישראל ונחלת יצחק רושמות זינוק משמעותי במחירי הדיור בשנים האחרונות, והן מתקרבות בצעדי ענק למחירים הגבוהים של מרכז העיר.

 

על פי מחקר שבוצע על ידי השמאי אוהד דנוס על בסיס נתוני השמאי הממשלתי הראשי שהתפרסמו ב-ynet וב"ממון" לאחרונה, מזרח העיר כיכב בשנה אחרונה מבחינת עליות מחירים, לעומת קיפאון ואף ירידות באזורים אחרים: שכונת ביצרון, למשל, רשמה עלייה של 5% במחירי הדירות, שכונת תל חיים (על גבול גבעתיים) רשמה עלייה של 4%, ושכונות כמו נוה חן ונחלת יצחק רשמו עלייה של 3%. לעומת זאת, איזור כיכר המדינה ושכונת הדר יוסף רשמו ירידה של 3%, רמת החייל ירדה ב-1%, הצפון החדש רשם 0% צמיחה, ואפילו רמת אביב ג' והצפון הישן הצליחו לרשום עלייה של 2% בלבד.

 

השינוי המשמעותי ביותר במזרח העיר בשנים הקרובות צפוי להתרחש בשכונת יד אליהו, השכונה הוותיקה שזוכה להשקעה מצד העירייה, לצד התעיינות רבה מצד משפחות ומשקיעים. כבר היום מתגוררות ביד אליהו משפחות רבות שנהנות מסביבת מגורים שקטה ואיכותית, הכוללת בתי ספר, גני ילדים, מרכזים מסחריים, גינות משחקים ומוסדות ציבור.

 

תשתיות, תעסוקה ותרבות

לפני הכל, כדאי לציין את שדרוג התשתיות המשמעותי שביצעה העירייה ביד אליהו בשנים האחרונות, מה שהוביל לשיפור באיכות החיים, ובמקביל גם לעלייה באחוזי הבנייה הפוטנציאליים.

 

נכון להיום, רחוב יגאל אלון, העובר בשכונה מצפון לדרום, כולל אפשרויות תעסוקה, מסחר ובילוי וכבר בעתיד הקרוב, צפויה השכונה לעבור מתיחת פנים משמעותית, עם מעבר של מרכז העניינים לרחוב לה גאוורדיה, החוצה אותה ממזרח למערב – ב-2017 אושרה תכנית לפיתוח הרחוב לאזור שוקק חיים עם שילוב בין מגורים ומסחר, ממש כמו הרחובות אבן גבירול או דיזנגוף שבמרכז העיר.

 

נגישות

אחד מהתנאים החשובים ביותר לצמיחה והתפתחות של שכונות בתל אביב, הוא הנגישות למרכזי התעסוקה, הבילויים והמסחר של מרכז בעיר. בימים אלו הולך ונבנה גשר יהודית, שיחבר את שכונות מזרח העיר למרכז העיר, עם שבילים נוחים להולכי רגל ולאופניים. בעתיד צפוי להיבנות גשר השלושה, שיחבר ישירות את יד אליהו עם הצד המערבי של איילון.

 

ברגע שהגשרים החדשים יוקמו, יד אליהו והאזור סביבו יהפכו למרכז החדש והנגיש של העיר ללא הפסקה.

 

כבר היום, בעידן האופניים והקורקינטים, הדרך בין השכונה למרכז העיר התקצרה משמעותית, ובנסיעה של דקות ספורות אפשר להגיע למוקדי הבילוי, התרבות והמסחר הטובים בעיר.

 

מעבר לכך, יד אליהו מציעה נגישות נוחה לאיילון ולצירי תנועה מרכזיים נוספים. קווי הרכבת הקלה העתידיים ישפרו רבות את הנגישות של השכונה לכל גוש דן ויציעו שילוב מושלם של פתרונות תחבורה.

 

  (הדמיה: גינדי החזקות)
(הדמיה: גינדי החזקות)

 

תנופת הבנייה מבטיחה עליות מחיר עתידיות

תוכניות הפיתוח העירוניות והביקוש האדיר לפתרונות דיור איכותיים בתל אביב, הובילו לתנופה של בנייה והתחדשות עירונית ברחבי שכונת יד אליהו. המבנים הוותיקים של השכונה עוברים תהליך חידוש משמעותי, לצד פרויקטים של פינוי-בינוי ובנייה של מגדלי יוקרה, מה שמבטיח כניסה של אוכלוסיות חזקות, צעירות ואיכותיות לשכונה הוותיקה.

 

תנופת הבנייה, שדרוג התשתיות והשיפור באיכות החיים, מובילים כבר היום לעליות מחירים. ההתפתחות המואצת של השכונה מובילה לתחזית של זינוק משמעותי בהרבה בעתיד.

 

פרויקט The Upper House: ההזדמנות שלכם לדירה במרכז תל אביב

אחד הפרויקטים המבטיחים והאיכותיים ביותר ביד אליהו המתחדשת הוא The Upper House של חברת גינדי החזקות, חברת הנדל"ן המובילה בישראל.

 

The Upper House הוא פרויקט מגורים המשתרע על שטח של 9 דונמים, שיכלול שני מגדלים יוקרתיים בני 30 קומות, עם לובי יוקרתי ועיצוב עכשווי ואלגנטי. הפרויקט כולל כ-700 דירות בתמהיל מגוון עם דירות 2, 3 ו-4 חדרים ודירות פנטהאוז 4 ו-5 חדרים. לכל הדירות במגדלים נוף ומרפסת פתוחה הצופה לכל תל אביב.

מתחת למגדלים מחכים לדיירי הפרויקט גינות, שבילים מוצלים להליכה ואופניים, בתי ספר ברמה גבוהה, בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה, מרכז תרבות ופנאי, ובעיקר – חיי קהילה חזקים ופורחים.

 

גינדי החזקות בעלת מוניטין של שנים בשוק הנדל"ן הישראלי, המבוסס על אמינות, מקצועיות ואיכות. קרוב ל-60,000 דיירים לקחו חלק בבניית קהילות משגשגות בעשרות מתחמי דיור ומאות מגדלים ובניינים של החברה ברחבי הארץ. לגינדי החזקות גב פיננסי איתן המגובה בשיתוף פעולה צמוד עם הבנקים הגדולים בישראל.

 

אם גם אתם רוצים לתקוע יתד באזור החם הבא של תל אביב, לבנות עתיד למשפחה שלכם, או להשקיע במקום הנכון בזמן הנכון – שכונת יד אליהו היא הבחירה הנכונה עבורכם, פרויקט The Upper House הוא השילוב המושלם של איכות חיים, מיקום מנצח ומחירים אטרקטיביים, בשכונה המתפתחת הלוהטת של תל אביב. 

 

לשריון פגישה, היכנסו עכשיו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: גינדי החזקות
הדמיה של הפרויקט
הדמיה: גינדי החזקות
מומלצים