שתף קטע נבחר

בעולם הדיגיטלי של ימינו, הכל מתחבר

זו לא מעלית, זו פלטפורמה דיגיטלית

בעשורים האחרונים אנו חווים שינויים באופי הערים, מבניינים נמוכים לגבוהים וגורדי שחקים. בקרוב, מגדלי מסחר ומגורים יכילו ערים שלמות, אשר יהיו גבוהים יותר, צפופים יותר וחכמים יותר. ככל שהערים הופכות לאטרקטיביות ומחוברות יותר, כך האתגרים משמעותיים יותר.

 

KONE מייצרת פתרונות הנותנים מענה לאתגרים אלו: שינוע אנשים רבים והפחתת עומסים, תוך התאמת פתרונות המתאימים לערים חכמות, ולאנשים אשר מצפים שהסביבה תגיב לצרכים שלהם.

 

   (צילום: KONE)
(צילום: KONE)

 

בניינים ומעליות צריכים להפוך ממוצר מכני לפלטפורמה דיגיטלית מחוברת, המאפשרת חדשנות ללא מגבלות.

 

סדרת המעליות הדיגיטליות הראשונה בעולם

KONE DX Class מגדירה מחדש את חוויית המעלית בעזרת קישוריות מובנית לשיפור תנועת האנשים במרחב העירוני ויוצרת חוויה מותאמת אישית לכל אחד ואחת.

 

הפלטפורמה הופכת את המעלית ממערכת סגורה לפתוחה ודינאמית. באמצעות ממשקי API מאובטחים KONE מחברת את המעליות עם פתרונות ושירותים מקוונים המקלים על חיינו, ומעניקים חוויית משתמש במקום הכי מפתיע שיכול להיות.

 

   (צילום: KONE)
(צילום: KONE)

 

הפלטפורמה מאפשרת לחבר את כל הפתרונות הדיגיטליים של KONE ויישומי צד שלישי, כמו רחפנים, פתרונות אמזון, אפליקציות ניווט ועוד. כל פיתוח חיצוני עתידי יוכל להתחבר לממשק KONE DX Class ובכך לשמור את הבניין חכם, רלוונטי, גמיש ועדכני גם בעוד עשרות שנים.

 

חיבור זה יאפשר, לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיות לחלום וליישם פתרונות שיאפשרו חוויית לקוח ייחודית בערי המחר. כבר היום מופעל שירות חדרים באמצעות רובוט המתממשק למעלית במלון Marriot EMC2 שבשיקאגו, ארה"ב. ניתן לשלוח הודעה לשירות החדרים בבית מלון ורובוט ייקח את ההזמנה, יקרא בעצמו למעלית ויגיע עד לפתח הדלת שלך.

 

הפלטפורמה KONE DX Class מכילה גם את כל השירותים המקוונים של KONE, כגון Connected Services 24/7 המחבר את כל המעליות של KONE לענן ובכך מאפשר חיזוי תקלות, וביצוע תחזוקה מונעת שתחסוך משאבים עתידיים; KONE Residential Flow מערכת כניסה חכמה לבנייני מגורים, המאפשרת תנועה חלקה מהכניסה הראשית ועד לקומת היעד, ללא צורך בהמתנה ובפעולות פיזיות כלשהן, שליטה מרחוק, צפייה וניהול כניסת אורחים ועוד.

   (צילום: KONE)
(צילום: KONE)

 

לאחרונה, אנו רואים כי עולה ביקוש מצד בעלי בניינים לפיתוח אפליקציות ותוכנות לניהול הבניין, אשר יאפשרו סביבת עבודה חכמה. הפלטפורמה תאפשר להם להתממשק בקלות לתחום תנועת האנשים בבניין, למשל: פתיחת תקלות, ניהול חדרי ישיבות, מערכות אבטחה ועוד.

 

החוויה הדיגיטלית נכנסת גם לתוך המעלית עם חומרים חדשניים שמסוגלים לתקן את עצמם, משטחים אנטיבקטריאליים, ועיצוב שמשתנה מקומה לקומה, משעה לשעה ומאדם לאדם - חוויית נסיעה אחרת.

 

פלטפורמת KONE DX Class - פלטפורמה דיגיטלית שהופכת את המעלית לעמוד שידרה טכנולוגי, באמצעותו כל בניין יכול להיות בניין חכם. הפלטפורמה הופכת בנייני מסחר ומגורים לאינטואיטיביים יותר, מחוברים יותר ורלוונטיים כבר היום, וגם בעוד עשרות שנים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים