שתף קטע נבחר

ראש הממשלה נתניהו חוזר לסייברטק תל אביב

שיא משלחות בכנס הסייבר הגדול ביותר אי פעם מחוץ לארצות הברית: כארבעה שבועות לפני האירוע, הבטיחו את השתתפותם בסייברטק גלובל בתל אביב אלפי אנשים מ-84 מדינות

סייברטק גלובל ייפתח ב-28.1.2020 בתל אביב, בהשתתפות מספר שיא של משלחות בינלאומיות. בין המשלחות הרשמיות: משלחת של המשרד להגנת המולדת בארצות הברית, משלחות ממדינות רבות ברחבי ארצות הברית ומשלחות ענק ממדינות כמו קנדה, הודו, סין, יפן, מדינות אפריקה השונות, גרמניה ומשלחות נוספות מכל רחבי אירופה.

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

סייברטק ייערך זו השנה השביעית בביתנים 1 ו-2 באקספו תל אביב בהשתתפות משרד החוץ, מערך הסייבר הלאומי, משרד הכלכלה, משרד האנרגיה וגופים לאומיים רבים נוספים.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהיה דובר מרכזי בשנים קודמות, ינאם גם השנה בפני אורחי הכנס הבין-לאומיים, ביניהם יהיו גם כ-40 ראשי מדינות ושרים זרים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

בין אורחי הכבוד הבכירים הנוספים שיגיעו יהיה גם ראש מערך הסייבר, יגאל אונא שהין היתר יבשר על שיתופי פעולה עם מספר מדינות בעולם, חבר הכנסת וראש עיירית ירושלים לשעבר ניר ברקת, שהקים חברת סייבר בשנות ה-90 של המאה שעברה. ברקת היה מבין המשקיעים הראשונים בצ׳ק פוינט (יחד עם אחיו). שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, יהיה אורח הכבוד בהשקת פעילות סייבר בין-לאומית של חברת החשמל הישראלית.

 

ראשי ארגוני מודיעין מכל העולם יגיעו לסייברטק גלובל בתל אביב, וראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, יהיה אחד המרצים בפניהם. קרן ההון סיכון YL Ventures תוביל פעילות שבה Ciso's ידועים ישמשו כמנטורים ליזמים נבחרים.

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

סייברטק הפך במהלך השנים לאירוע הגדול בתחומו מחוץ לארה״ב, בהשתתפות מאות חברות מישראל ומהעולם, כולל הענקיות העולמיות דל, IBM, צ׳ק פוינט, סיסקו, מיקרוסופט, סייברארק, לוקהיד מרטין ועוד מאות חברות וסטרטאפים.

 

בין האירועים הבין-לאומיים המיוחדים שייערכו בסייברטק גלובל 2020, יקיים משרד התקשורת מפגש של עשרות שרי תקשורת וגורמי תקשורת בין-לאומיים, בו ידונו בנושא הדור החמישי בטלפון הסלולארי, וכן השלכות האינטרנט של הדברים (IoT) על עולם התקשורת.

 

דיונים בין-לאומיים נרחבים נוספים ייערכו גם בנושא התעופה בעידן הסייבר, הגנה על מערכות בריאות ומכשירים רפואיים, עתיד המכוניות האוטונומיות ותשתיות לאומיות. חברת החשמל הישראלית תחשוף בכנס מוצרים שפיתחה ושיתופי פעולה בין-לאומיים רחבים שיצרה. רשות שדות התעופה תערוך מפגש בנושא הגנת סייבר בתעופה בהשתתפות גורמים מנמלי תעופה מרחבי העולם.

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

כנס סייברטק (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
כנס סייברטק(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

בנוסף, קרן ההון סיכון YL Ventures תוביל פעילות שבה יזמים ידועים ישמשו כמנטורים ליזמים נבחרים.

 

סייברטק, שנוסד בישראל, נחשב כיום לרשת אירועי הסייבר הגדולה בעולם עם כנסים גם בניו יורק, אינדיאנפוליס, רומא, סינגפור, רואנדה, פנמה, טוקיו ובנגקוק.

 

 

מייסד סייברטק, עמיר רפפורט, אומר כי ״הצמיחה המהירה של תעשיית הסייבר ואירוע סייברטק כמפגש עולמי ענק בתל אביב, מלמדים כי מרחב הסייבר הוא מהפכה בקנה מידה היסטורי, שמשנה את פני הכלכלה העולמית והחברה האנושית כולה. חברות ישראליות ממלאות במהפכה זו תפקיד מרכזי באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדישות לאבטחת סייבר, בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים, תקשורת ומחשבים. השיא החדש במספר המשלחות הבינלאומיות, שיגיעו בקרוב לסייברטק תל אביב, מלמד כי הקצב של המהפכה הזאת רק הולך ומתגבר״.

 

בואו לבקר בסייברטק ת"א 2020 ולהתעדכן בכל מה שסייבר. הכנסו>>>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים