שתף קטע נבחר

תרבויות ומסורות עתיקות לצד שיאי הנדסה וטכנולוגיה - בואו להכיר את יפן

במהלך מרץ 2020 ייפתח לראשונה קו טיסות אל-על ישיר בין ישראל לטוקיו שביפן, מה שיאפשר לישראלים להגיע בקלות ובבטחה ליעד המרוחק והמרתק. לקראת הפיכתה של יפן ליעד התיירותי החם של 2020, זה הזמן להקדים ולהירשם לטיול מאורגן מפתיע ומסקרן לארץ השמש העולה, המשלבת בין פיתוח כלכלי וטכנולוגי עוצר נשימה למסורות עתיקות ולטבע פראי

ארמונות קיסריים, בתי סמוראים, מקדשים בודהיסטיים, כפרים ציוריים וטבע פראי וססגוני, יחד עם גורדי שחקים נישאים, סצנה אורבנית תוססת ורובעי אלקטרוניקה ויוקרה ששמם הולך לפניהם. הטיול ליפן הוא מסע לעולם של ניגודים מפתיעים בין שיאי הטכנולוגיה והקידמה של המאה ה-21, והמסורות העתיקות הנשמרות בקנאות דור אחר דור. חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים.

 

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

תרבויות ומסורות עתיקות לצד שיאי הנדסה וטכנולוגיה - הכירו את יפן

 

אם יפן נחשבה עד היום ליעד מרוחק במיוחד, המתאים בעיקר למטיילים מיטיבי לכת, במהלך השנה הקרובה יפן וישראל יהפכו קרובות יותר מאי פעם הודות לפתיחתו של קו טיסות אל-על ישיר בין ישראל ליפן (טוקיו) שיחל לפעול בחודש מרץ 2020. כן, הכי נוח והכי בטוח שיש. מדובר ללא ספק בהתפתחות מבורכת, ובתזמון מושלם לקראת אירועי אולימפיאדת טוקיו שיתקיימו במהלך יולי-אוגוסט 2020, מה שצפוי להפוך את יפן ליעד תיירותי לוהט גם ברמה הבינלאומית.

 

יחד עם זאת, וכפי שמטיילים רבים יעידו, הקושי המרכזי הכרוך בביקור ביפן הוא המנטליות היפנית הייחודית, השונה כל-כך מהתרבות המערבית, מה שמעלה לא אחת חשש מביקור במקום המיוחד והשונה הזה. לכן, אם גם אתם מעוניינים לגלות את יפן במלוא תפארתה, בלי חששות ובלי דאגות, הרי שהאופציה האידיאלית עבורכם היא להצטרף לטיול מאורגן ביפן.

 

את זה הכי מומלץ לעשות עם המומחים לטיולים מאורגנים - חברת אשת טורס, החברה המובילה בישראל בהפקת טיולים מאורגנים עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה, שמוציאה מדי שנה כ-75,000 איש לטיולים מאורגנים בכל רחבי העולם. אשת טורס מציעה מגוון רחב במיוחד של טיולים מאורגנים, שמתאימים לכל מטייל ולכל גיל, כאשר כמובן שכל הטיולים מלווים מטעם מדריך מקצועי (ודובר עברית) מבית אשת טורס.

 

לרגל השקת הטיסות הישירות בין יפן לישראל, אשת טורס השיקה טיול מאורגן חדש וייחודי בן 12 יום (ובגרסה מקוצרת של 9 ימים – לאלו מכם שקצרים בזמן), שכולל ביקור באתרים היסטוריים ומרתקים לאורכה ולרוחבה של המדינה הקסומה.

 

הימים הראשונים של הטיול יכללו נחיתה בטוקיו, בירת המדינה, ביקור באחד מהצמתים הסואנים של העיר ברובע שיבויה, נסיעה ברכבת שינקאנסן (Shinkansen) הראשונה מסוגה בעולם ומופת לחיקוי עד עצם היום הזה, וביקור בעיר קיוטו אשר שימשה כעיר הבירה העתיקה של יפן לאורך כ-1,000 שנה, ועד היום משמשת כבירת התרבות, האמנות והפילוסופיה של יפן. הביקור בקיוטו יכלול גם סיור במקדשים עתיקים, גנים יפיפיים, מסעדות עם אוכל מסורתי, בתי תה וכן ביקור ברובע גיון, אחד מרובעי הגיישות של העיר בעבר.

 

הימים הבאים בטיול יכללו בין היתר ביקור בעיר נארה, עיר הבירה הראשונה של יפן על מקדשיה, פסלי הברונזה הגדולים בעולם המצויים בה ופארק הצבאים המפורסם, ביקור בעיר הירושימה שהתפרסמה כעיר הראשונה שהופצצה בפצצה אטומית בשלהי מלחמת העולם השנייה, ביקור בעיר קנזאווה על התרבות הסמוראית שהתפתחה בה, סיור בעיירה שירקאווה-גו (Shirakawa-Go) אשר הוכרה ע"י אונסקו כאתר מורשת עולמית, וזאת בזכות בתי העיירה והאדריכלות הייחודית, וכן ביקור בעיירה העתיקה טקיאמה, השוכנת בלב אזור הרי האלפים היפניים, ומפורסמת בזכות פסטיבלי האביב והסתיו הנערכים בה מדי שנה.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

החלק האחרון בטיול יכלול בין היתר הגעה להר פוג'י המושלג, ההר הגבוה ביותר ביפן, ומסמליה החשובים ביותר של יפן, סיור ברובע גינזה (Ginza) ממרכזי הקניות הגדולים והעתיקים ביותר בטוקיו והשדרה היוקרתית ביותר של העיר, ורובע שינג'וקו (Shinjuku) השוקק, מוקד חיי הלילה של טוקיו המושך אליו מהמרים ובליינים, ביקור בשוק הדגים המפורסם צוקיג'י, ולבסוף ביקור במגדל העירייה בטוקיו, המציע תצפית פנורמית מעולה על עיר העולם הפרוסה מאופק לאופק.

  

ואם אתם עדיין מתלבטים בין טיול מאורגן לטיול עצמאי, הרשו לנו להזכיר לכם במספר מילים מדוע הטיול המאורגן של אשת טורס יעניק לכם את החוויה המושלמת, שתהפוך ללא ספק לחלק אינטגרלי מאלבום התמונות המשפחתי שלכם, ובראש ובראשונה – המדריכים. מכירים את הטיולים העצמאיים בהם אתם חולפים לצד אטרקציות ואתרים היסטוריים ואין לכם מושג מה אתה בעצם רואים? נכון שזה מבאס? ובכן, בטיול המאורגן של אשת טורס ילוו אתכם מדריכים מנוסים, שמכירים את השטח מקרוב, אשר יסבירו לכם בכל אתר מה אתם בעצם רואים: מבחינת אדריכלות, גאולוגיה, גאוגרפיה, ארכיאולוגיה, תרבות, מוזיקה, סיפורי אהבה, סיפורי חוכמה ושירה ועוד. כך, כל ביקור באטרקציה ישאב אתכם למספר רגעים לעולם אחר, לפני עשרות, מאות או אלפי שנים, וזה כמובן בדרך יצירתית ומהנה, שתשאיר לכם טעם של עוד.

 

סיבה נוספת למה כדאי לכם להצטרף לטיול מאורגן ליפן היא כמובן הארגון היעיל – הטיולים המאורגנים של אשת טורס בנויים בצורה שמאפשרת לכם לדלג לחלוטין על כל המטלות שכרוכות בתכנון הטיול, ופשוט לארוז מזוודה ולהתחיל ליהנות. כך, לא תצטרכו לדאוג למקומות הלינה, לרכב השכור, היכן תאכלו, כיצד תגיעו ממקום למקום, להיכן ניתן להיכנס עם רכב והיכן לא, האם האזור בטוח או מסוכן, כיצד מזמינים כרטיסים לאתרים שונים ומהן שעות הפתיחה שלהם, וכמובן שלא תמצאו את עצמכם אבודים באמצע הרחוב, מנסים לתקשר עם המקומיים (שלא מבינים עברית או אנגלית) באמצעות תנועות ידיים ופנטומימה יצירתית.

 

רוצים לקרוא עוד על הטיולים המאורגנים של אשת טורס ביפן? היכנסו לכאן

 

רוצים לשמוע עוד הצעות אטרקטיביות לטיולים מאורגנים בכל רחבי העולם? לחצו כאן

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים