שתף קטע נבחר
 

שובר שיאים חדשים: סייברטק גלובל יוצא לדרך

אלפי משתתפים מכל רחבי העולם הגיעו לישראל לקראת שיא חדש בסייברטק גלובל בתל אביב. 20 אלף משתתפים מ-94 מדינות ישתתפו באירוע הטכנולוגי מהגדולים בתולדות המדינה

סייברטק גלובל 2020 יפתח ביום שלישי 28.1.2020 בביתנים 1 ו-2 במתחם אקספו תל אביב. במקביל, במסגרת אירועי סייברטק, יבקרו ביום שלישי עשרות משלחות בינלאומיות בפארק ההיי-טק נגב בבאר שבע.

 

ארצות הברית מביאה את המספר הגדול ביותר של נציגים בינלאומיים לסייברטק גלובל השנה. משלחות ענק יגיעו גם ממדינות כמו קנדה, הודו, גאנה, ניגריה, רואנדה, בולגריה, סינגפור, פנמה, נורבגיה וכל רחבי אירופה.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

סייברטק גלובל בתל אביב ייערך זו השנה השביעית בהשתתפות משרד החוץ, מערך הסייבר הלאומי, משרד הכלכלה, משרד האנרגיה וגופים לאומיים רבים נוספים.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהיה דובר מרכזי בשנים קודמות, יעביר הפעם מסר מביקורו בוושינגטון. בין הדוברים המרכזיים באירועים: שר הביטחון, נפתלי בנט, שהקים בעברו חברת סייבר; יו״ר כחול לבן, הרמטכ״ל לשעבר חבר הכנסת בני גנץ; וחבר הכנסת ניר ברקת, שהקים חברת סייבר בשנות ה-90 של המאה שעברה והיה מהמשקיעים הראשונים בצ׳ק פוינט (יחד עם אחיו). ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא, יציג גילויים חדשים על היערכות הסייבר של ישראל. שר האנרגיה, יובל שטייניץ, יהיה אורח הכבוד בהשקת פעילות סייברטק בינלאומית חדשה של חברת החשמל הישראלית, בהובלת היו״ר יפתח רון-טל והמנכ״ל עופר בלוך.

 

ראשי ארגוני מודיעין מכל העולם יגיעו לסייברטק גלובל בתל אביב, וראש השב״כ לשעבר, יובל דיסקין, יהיה אחד המרצים בפניהם.

 

  (צילום: יח
ראש הממשלה בנימין נתניהו(צילום: יח"צ)

חברות ענק ואירועים בינלאומיים

בין הדוברים יהיו גם בכירים בחברות ענק עולמיות כמו מיקרוסופט, IBM, דלויט, לוקהיד מרטין ועוד. בין מאות החברות המציגות בתערוכה, שתתקיים במסגרת האירוע, יהיו גם מאות סטרטאפים. סין הקימה בתערוכה ביתן לאומי ענק אבל חלק מן החברות הסיניות לא יצליחו להגיע כדי לאייש אותו, בשל התפרצות נגיף הקורונה במדינה, שהביאה לביטול נסיעות רשמיות.

 

בין האירועים הבינלאומיים המיוחדים שייערכו בסייברטק גלובל 2020, יתקיים בהובלת משרד התקשורת מפגש של עשרות שרי תקשורת וגורמי תקשורת בינלאומיים, לדיון בנושא הדור החמישי בטלפון הסלולארי וכן השלכות האינטרנט של הדברים (IoT) על עולם התקשורת.

 

דיונים בינלאומיים גדולים נוספים ייערכו בנושא התעופה בעידן הסייבר, הגנה על מערכות בריאות ומכשירים רפואיים, עתיד המכוניות האוטונומיות ותשתיות לאומיות. חברת החשמל הישראלית תחשוף בכנס מוצרים שהיא פיתחה ושיתופי פעולה בינלאומיים רחבים שיצרה. רשות שדות התעופה תערוך מפגש בנושא הגנת סייבר לתעופה בהשתתפות נציגי נמלי תעופה מכל העולם.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

סייברטק גלובל, שנוסד בישראל, נחשב כיום לרשת אירועי הסייבר הגדולה בעולם עם כנסים גם בניו יורק, אינדיאנפוליס, רומא, סינגפור, אפריקה, פנמה, טוקיו ובנגקוק.

 

מייסד סייברטק, עמיר רפפורט, אומר כי ״הצמיחה המהירה של תעשיית הסייבר ואירוע סייברטק כמפגש עולמי ענק בתל אביב, מלמדים כי מרחב הסייבר הוא מהפיכה בקנה מידה היסטורי, שמשנה את פני הכלכלה העולמית והחברה האנושית כולה. חברות ישראליות ממלאות במהפיכה זו תפקיד מרכזי באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדישות לאבטחת סייבר, בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים, תקשורת ומחשבים. השיא החדש במספר המשלחות הבינלאומיות שיגיעו לסייברטק תל אביב, מלמד כי הקצב של המהפיכה הזו רק הולך ומתגבר״.

 

בואו לבקר בסייברטק ת"א 2020 ולהתעדכן בכל מה שסייבר. הכנסו>>>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים