שתף קטע נבחר

5 הסיבות הכי טובות לנפוש באילת בחורף

אולי לא הרבה מכם יודעים, אבל עיר השמש הנצחית ממשיכה להתקיים גם כשברוב בארץ, השמש באתנחתא קלה. אילת היא עיר ללא הפסקה גם בחודשי החורף ויש שיגידו שהיא אפילו קסומה עוד יותר כשהטמפרטורה בה היא קצת יותר קרירה ומאווררת. אז למה כדאי לנפוש באילת דווקא עכשיו? תכינו את המזוודות

 

מזג אוויר מושלם

מזג האוויר באילת בחודשי החורף נע בין 17 ל-24 מעלות במשך היום. הטמפרטורה המושלמת הזאת מאפשרת לטייל זמן רב בחוץ, אם זה בטיילת, על הים או אפילו בהרים. החוף של מוש, ריף הדולפינים ו"סתלבט על המים" ישמחו לראות אתכם פחות מבריקים ומזיעים, בערב תוכלו לשבת בחוץ ולנשום אוויר נפלא ובינינו, יש משהו מרגיע יותר מלהסתכל על המים בזמן שבריזה רכה ונעימה מלטפת לכם את השיער? כנראה שלא.

 

  (צילום: ארקיע)
(צילום: ארקיע)

 

ספייס

חודשי החורף, למרבה המזל, לא נחשבים לשיא העונה ולכן, רוב תיירות הפנים והחוץ מתרכזת באזורים ויעדים אחרים. וכך, אתם זוכים בטיילת פנויה ומלאה מרחב, בשלל מקומות במסעדות בהן תרצו לאכול, במרכזי קניות רגועים, בכניסה חלקה למצפה התת ימי, אפילו בתור בשדה התעופה ובאופן כללי לתחושה שקטה ושלווה כמו שהרבה זמן לא הרגשתם.

 

אגב, כעת אפילו ניתן לבצע צ'ק אין אונליין באתר מראש, כך שגם לשדה התעופה אתם מגיעים ערוכים ומוכנים לחופשה שכל כך ציפיתם לה. כי מהי חופשה אמיתית אם לא כזו שאין בה מטלות, משימות, לוח זמנים צפוף ולחץ? רק תגיעו לטיסה בזמן, כל השאר יחכה.

 

זמן זוגי

הצימרים בצפון בתפוסה מלאה? מעולה, באילת יש כל כך הרבה אפשרויות לינה רומנטיות ומפנקות, שתוכלו רק לבחור. אין ספק שהקולינריה בעיר הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות ובכל לילה תוכלו לאכול ארוחה שקטה ונעימה במקום אחר. מתחשק לכם סרט רומנטי? מעולה. רוצים להתחרדן יום שלם בחוף של מוש ולבהות במים? אין שום בעיה. בא לכם לעשות יוגה מול הים? רק תגיעו לרחבת מלון דן בימים ובשעות הנכונים וזכיתם בחוויה חד פעמית. אילת היא העיר המושלמת לזוגות שמחפשים רוגע, זמן איכות, והמון אהבה. חג הוולנטיינס מתקרב, מה, לא תחגגו אותו בצורה מקורית ומושלמת? רק שלחו את הלינק לכתבה לבן או בת הזוג שלכם כרמז "דק"- ואתם מסודרים. אין בעד מה.

 

מתחילים לפנטז איך השמש הנעימה מלטפת לכם את הפנים? הזמינו עכשיו חופשה באילת>>

 

חגיגת סיום המבחנים

בא לכם לחגוג את סיום תקופת המבחנים ואת חופשת הסמסטר? אנחנו לא מכירים דרך טובה יותר לחגוג מאשר חופשה שבה תוכלו לעשות כל מה שתרצו: מסיבות, מועדונים, קניות, החלקה על הקרח, סיור בגן הבוטני של אילת, סתלבט, רוגע, שמש מלטפת או טיולים רגליים בהרי אילת, עיר השמש נצחית מחכה רק לכם בכל עונות השנה.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

לא שוחקים את הארנק

מכיוון שלא מדובר בעיצומה של העונה, המחירים בהתאם והאמת היא, שחופשה יוקרתית במחיר נמוך מהממוצע היא אחד מהדברים הכי משמחים שיש. מעבר לכך, המשמעות היא שבתי המלון לא בתפוסה מלאה כך שסביר להניח שתוכלו לקבל בדיוק את החדר שתרצו, את התור למסאז' שאתם כל כך צריכים, כמו גם את המושבים בטיסה ולהגיע מלאי אנרגיות לחופשה רגועה ונפלאה. עד כמה מלאי אנרגיות? ובכן, תתכוננו לזה, כי מדובר כאן בהזדמנות חד פעמית שאסור לפספס! המחירים לכרטיסי הטיסה לאילת בחודש פברואר נמכרים בכ-40% פחות מאשר בעונה. כן כן, זה אומר שאילת מעולם לא הייתה קרובה כל כך ומאחר שהמלאי מוגבל, אנחנו ממליצים לפעול בהקדם. אז נפגש בטיילת?

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

והנה עובדת בונוס:

 

מהר, זול ויעיל

כשמדברים על סופ''ש קצר, מוטיב הזמן הוא קריטי. לכן, תסכימו איתי ששעת טיסה אחת בלבד אל מול 4 שעות נסיעה ברכב שבסופן מחכה עייפות רבה וצורך עז במתיחות, יקנו לכם עוד טיול קצר, עוד שמלה, עוד ארוחה נפלאה ועוד זמן איכות יחד. כך, תגיעו רעננים ומלאי אנרגיות ולא סחוטים משעות ברכב, לסופ''ש החלומי שלכם. אגב, אם אתם אקסטרה ספונטנים אתם מוזמנים אפילו לגיחה קצרה ליום שופינג היסטרי. בזכות האפשרות לצ'ק אין מהבית, מקום חניה בשדה התעופה וכל מה שצריך כדי להגיע בצורה היעילה, עוד לא תספיקו למצמץ ואתם כבר פורקים את המזוודות במלון. חופשה בפברואר מעולם לא הייתה מפנקת כל כך

 

מתחילים לדמיין את ריח השמנים בספא במלון? זה בדיוק הזמן להזמין טיסה לחופשת החורף הכי טובה שהייתה לכם. לחצו כאן>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים