מהובלת תחום המקררים ועד עתיד הבית החכם - Haier, מותג מוצרי החשמל מס. 1 בעולם, ממשיך לכבוש את ישראל
Haier, מותג מוצרי החשמל המוביל בעולם כבר יותר מעשור, רשם כניסה מוצלחת לישראל ונטל את ההובלה במקררי 4 דלתות תוך מספר שנים בלבד. הודות לטכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מוקפד, המוצרים של Haier מכניסים רוח של חדשנות למגוון קטגוריות פופולאריות. מה הוביל את החברה למובילות בינלאומית? וכיצד ישתלבו מוצרי הבית החכם של Haier בחיים העתידיים שלנו?
Haier, ענקית הטכנולוגיה שהחלה בתור מפעל לייצור מקררים, מדורגת כבר יותר מעשור בתור המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי החשמל הביתיים, ורושמת בשנים האחרונות מכירות של עשרות מיליוני מוצרים בשנה ברחבי העולם. מה היתה נקודת המפנה שסללה את הדרך של Haier להתרחבות גלובלית? מהם המוצרים החדשים של המותג בשוק הישראלי? ומה החזון של Haier לבית החכם של העתיד?
הכל התחיל בניפוץ מקררים עם פטיש, והפך למותג המוביל בעולם בתחומו
Haier הוקמה בתור מפעל לייצור מקררים בעיר צ'ינגדאו ב-1984. בראשית דרכה קיבלה החברה תלונה על מכשיר תקול. זו היתה נקודת המפנה המרתקת של החברה - מנהל המפעל, ג'אנג רוימין, המייסד והעומד בראש חברת Haier עד היום, הורה לעובדים לנפץ בפטיש את קו מוצרי המקררים שיוצר באותה העת. המסר לעובדים וללקוחות היה ברור: החברה לא תהיה מוכנה להתפשר על איכות!
הצעד החריג הביא לביסוס סטנדרט איכות חסר פשרות המזוהה עם החברה עד היום. ג'אנג הוביל את החברה להצלחה בסין ובהמשך בכל העולם כולו. במוזיאון הלאומי של סין בבייג'ין מוצג עד היום הפטיש מאותו יום ששינה את ההיסטוריה של החברה. ההצלחה הגדולה של Haier אף הובילה את מגזין פורבס לדרג את ג'אנג בתור אחד מ-50 בעלי העסקים המשפיעים בעולם.
בשנת 2009 הגיעה החברה לשיא חדש בהצלחה הגלובלית שלה:Haier הפך למותג המוביל בתחום מוצרי חשמל הביתיים על פי - Euromonitor חברת המחקר הבינלאומית ומאז שמר על המקום הראשון.
ב-2016 רכשה החברה את General Electric האמריקאית, אחד מהמותגים הנחשקים בארה"ב בסכום של 5.4 מיליארד דולר, רכישה כוללת של מפעלים ומרכזי פיתוח מהמתקדמים ביבשת על מנת לחדור אל השוק האמריקאי.
כיום עובדים בקבוצה מעל 86,000 עובדים ב-24 פארקי תעשייה ומעל 180 מפעלים ברחבי העולם. הקבוצה מפעילה יותר מ-10 מרכזי פיתוח בניהם גם ביפן, ארה"ב, גרמניה, קוריאה, לרבות מרכז הפיתוח של החברה בישראל שהוקם ב-2017..
כניסה מוצלחת לישראל - מובילים במקררים, לוטשים עיניים אל תחום המזגנים ומסכי הטלוויזיה
מותג Haier, המיובא ומופץ בישראל בבלעדיות על ידי ניופאן, הוא אחד המותגים הצומחים בישראל בשנים האחרונות בתחום מוצרי החשמל הביתיים. 4 שנים בלבד מהכניסה לשוק המקררים, למשל, הפך Haier להיות מוביל קטגוריית מקררי 4-דלתות בישראל, הקטגוריה הצומחת הגדולה ביותר על פי חברת המחקר GFK.
לפני כשנה נכנס המותר לתחום המזגנים, והספיק לנגוס ב-3% מהשוק. קו המוצרים החדש של Haier מציג גם סדרות מסכי טלוויזיה 4K מתקדמים המבוססים על מערכת הפעלה9.0 Android TV, אשר עומדים להתחרות בשוק עם פוטנציאל עצום לצמיחה.
שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מוקפד ושקט נפשי
המוצרים השונים של Haier עומדים בשורה הראשונה בעולם מבחינת פיתוחים טכנולוגיים יצירתיים ועיצוב פורץ דרך.
מקררי ה-Inverter של המותג כוללים את מערכת ה-Smart Cooling לקירור אופטימלי ואחיד בכל פינות המקרר.
עבור המזגנים של Haier פותחה טכנולוגיית 3D airflow, המפזרת את האוויר באופן אוטומטי לתחושה של זרימת אוויר טבעית. בנוסף, המזגנים של החברה מציעים פונקציות כמו Auto Mode המחליף אוטומטית מקירור לחימום בהתאם לתנאי הטמפרטורה בחדר ו-Auto Restart החוזר אוטומטית לפעולת המזגן האחרונה לאחר הפסקת חשמל. ניתן לשלוט מרחוק על דגמי החברה באמצעות Wi-Fi, דרך הטלפון הסלולרי.
מסכי הטלוויזיה של המותג, אשר הושקו ממש לאחרונה בישראל, מציעים רזולוציית 4K עם 7 מצבי צפייה והחלקת תמונה F2R 600Hz.
מכונות הכביסה המתקדמות של החברה כוללות תוף גלי (Wave Drum) לשיפור תהליך הכביסה ושמירה על הבגדים, מבחר תכניות וטיפול אנטי-בקטריאלי מובנה להסרת יותר מ-99.8% מהחיידקים.
העיצוב המוקפד והמודרני של מוצרי Haier זכה להכרה ברחבי העולם עם 65 פרסי עיצוב מוכרים, ביניהם IF Award ו-Red Dot Design Award.
במהלך 2018 זכו המוצרים של Haier, ביניהם מקרר הנטמע בריהוט המטבח ומכונת כביסה ללא צורך באבקה, ב-20 פרסיIF ו-Red Dot, ובכך הפכה החברה המחזיקה בכמות הגדולה בעולם של פרסי העיצוב המובילים בין חברות מוצרי החשמל הביתיים, והראשונה לזכות ב-20 פרסים מובילים בשנה אחת.
בישראל נהנית Haier מהגב האיתן של ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הביתיים מהמובילות בישראל, המספקת אחריות, שירות ואמינות ללא תחרות, מה שנותן ללקוחות של Haier הרבה ביטחון בקנייה ובמוצר.
העתיד נמצא בבית החכם - Haier כבר שם
בשנים האחרונות מיישמת קבוצת Haier אסטרטגיה ברורה של פיתוח וקידום מוצרים לבתים חכמים, עם פיתוח של 7 פלטפורמות הנמצאות בכל רחבי הבית - סלון, מטבח, אמבטיה, חדר השינה והמרפסת, על מנת לעמוד בצרכי המשתמשים בתחומי אוויר, מים, שמירה על ביגוד, ביטחון, בידור, בריאות ומידע. באמצעות פלטפורמת U+ Connect שפותחה על ידי החברה, Haier מחברת את כל משק הבית למערכת אחת, ומייצרת חוויית IoT מקיפה וממוקדת-משתמש.
פלטפורמת Internet of Food, למשל, מחברת את המקרר למכשירי חשמל, מערכת המיזוג, מכונת הכביסה ועוד, על מנת לאפשר בישול חכם, תחזוקה נוחה והגדרה סביבתית חכמה. הפלטפורמה מחברת את המקרר גם למאות ספקים ושותפים, מה שמאפשר קניית מצרכים ישירות מהחווה, לעקוב אחרי המשלוח ולקבל המלצות למתכונים על בסיס ההעדפות התזונתיות שלנו.
פלטפורמת Internet of Clothing מאפשרת יכולת מעקב אחרי מחזור החיים של הבגד הרבה מעבר למכונת הכביסה, בעזרת בינה מלאכותית וביג דאטה. בעתיד, מכונת הכביסה תזהה את המותג, החומר, הצבע והסגנון של הבגדים, ותספק בהתאם כמות נוזל כביסה ותכנית כביסה. בעזרת אפליקציית U+ Connect, המכונה תאפשר לנו להזמין בלחיצת כפתור חומרי כביסה שעומדים להסתיים.
עם כניסה לתחומים חדשים בכל שנה, מובילות בשוק הגלובלי והמקומי, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ללא פשרות - Haier מבית ניופאן ממשיכה במסלול ההצלחה שלה בישראל, ומספקת ללקוחותיה את הפתרון האולטימטיבי.
לפרטים נוספים וקטלוג המוצרים של Haier בישראל, היכנסו>>