שתף קטע נבחר

שיא ביקושים בחודש פברואר בדיזיין סיטי, בין המותגים: רנבי זאגה שיש מזרחי

חדשות טובות לדיזיין סיטי: בחודש פברואר לבדו נרשם שיא ביקושים במתחם ונסגרו חוזים עם למעלה מעשרה מותגים, ביניהם זאגה פינות אוכל, סברובסקי, שיש מזרחי ורנבי הום קוטור

מותגי העיצוב בחרו לפתוח את סניפי הדגל שלהם במתחם החנויות, מעצבי הפנים מהשורה הראשונה מודים כי דיזיין סיטי צפויה לגרום לצמצום סניפים ברחבי הארץ בעקבות כוח המשיכה שהמתחם אמור ליצור מכל הארץ.

 

כיום, מבינים מותגי העיצוב המובילים כי עיר העיצוב עומדת לשנות את הרגלי הצריכה של תחום העיצוב בישראל ותהווה מקור משיכה לכלל תושבי ישראל על שלל מגזריה.

 

 

מי שעומדת מאחורי הסנסציה העיצובית שמושכת אליה מותגים גדולים, בהשקעת ענק של למעלה מחצי מיליארד שקל, היא חברת KASS-GROUP. "מאז שהתחלנו את הליך השיווק, לפני כשנה, הביקושים למתחם אדירים", מספרת פנינה רווח, מנכ"לית KASS-GROUP. "כל מי שקשור לתחום עיצוב הבית מבין שהוא חייב להיות חלק מדיזיין סיטי וזה בא לידי ביטוי בקצב הגבוה של המותגים שמגיעים לכאן ובכמות השטחים המושכרת. כאשר המתחם ייפתח לקהל הרחב יהיו למעלה מ- 200 מותגי עיצוב אשר ייקחו חלק במתחם העיצוב הגדול ביותר במזרח התיכון".

 

דיזיין סיטי מאכלסת בתוכה חללי עבודה משותפים למעצבים ואדריכלים, ספריית חומרים מקצועית לאדריכלים, בנקים למשכנתאות, אולם כנסים, מתחם בילוי ומסעדות ובנוסף, מלון בוטיק שעתיד לשרת את באי המתחם.

 

דיזיין סיטי (צילום: דיזיין סיטי - בקרוב מתחם העיצוב הגדול בישראל)
דיזיין סיטי(צילום: דיזיין סיטי - בקרוב מתחם העיצוב הגדול בישראל)

 

שטחו הבנוי של הפרויקט הוא 90 אלף מ"ר, עם 50 אלף מ"ר שטח מסחר, בנוסף 5,000 מ"ר שטחי הסעדה וחניון ובו 1,400 מקומות חניה.

 

יתרון משמעותי נוסף נוגע לגישה אל המתחם וממנו - דיזיין סיטי תהנה מפרויקט התחברותי המשמעותי ביותר בצפון ירושלים, אשר יחבר את מישור אדומים לירושלים ויקצר את משך הנסיעה מהמתחם לקצה הדרומי של העיר ל-7 דקות בלבד. לפרויקט השאפתני, שצפוי להסתיים ב-2023, שותפים משרד התחבורה והעירייה המקומית, ועלותו נאמדת בכמיליארד שקל.

 

"הפרויקט יפחית את עומסי התנועה במנהרת נעמי שמר ויאפשר נסיעה רציפה מירושלים למעלה אדומים וליישובים הסמוכים לצפון ירושלים, ללא רמזורים בשני הכיוונים ועם חיבור מהיר לכביש 9", מספרים בעירייה.

 

"דיזיין סיטי זוכה לרוח גבית משמעותית, מה שבא לידי ביטוי בהקמת התשתיות ובעבודות הפיתוח להנגשתו של המתחם לציבור הרחב", מסכמת רווח. "תם העידן לפיו כדי לעצב את הבית נדרשת חופשה מהעבודה ונדודים תכופים ממתחם למתחם ומאזור לאזור" היא מוסיפה: "בקרוב ניתן יהיה לסגור את כל הקצוות ביום אחד ובמקום אחד. עיר העיצוב של ישראל עומדת לשנות את כל מה שהציבור הישראלי חווה בעולם העיצוב לראשונה בישראל",

 

לפרטים נוספים<<<

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים