שתף קטע נבחר

לחלק הפנים התחתון, קווי לסת וסנטר, מגיע טיפול משלו - כך תשמרו על מראה טבעי ומעוצב בכל גיל

אם מסתכלים על הפנים כמכלול, מגלים את החשיבות הרבה של חלק הפנים התחתון - קווי הלסת והסנטר. אם אתם צעירים החולמים על מראה אטרקטיבי יותר, או שהגעתם לשלב בו החלק התחתון של הפנים מתחיל להשתנות וליפול, זה הזמן להבין כיצד ניתן לקבל טיפול אסתטי רפואי באופן ייעודי לחלק הזה ואיך שומרים על מראה טבעי, פרופורציונאלי ומעוצב?

רבות נחקר, נלמד ונאמר על טיפולי אסתטיקה רפואית באזורי הפנים השונים, היום יותר מתמיד מבינים הרופאים המטפלים וגם יותר ויותר מטופלות את החשיבות של בחינה והסתכלות על הפנים כשלם, על מראה פני האדם כמכלול ובתוך זה נבנה ההליך הטיפולי הנכון. אם כך, מה היא חשיבותו של חלק הפנים התחתון בטיפולים מסוג זה, מהו טיפול אסתטי רפואי נכון, על מה כדאי להקפיד כשבוחרים רופא מומחה ומה מציעה החומצה ההיאלורונית החדשה והייחודית שהושקה בדיוק לטיפול בחלק התחתון של הפנים - ®Juvéderm VOLUX? 

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

"כמו מסגרת של תמונה" - על חשיבות קו הלסת והסנטר במראה הפנים

לדברי ד"ר פנינה שמש רוזנשפיר, רופאת עור מומחית, עוסקת באסתטיקה רפואית ויועצת רפואית ל- ®Juvéderm. "כשבוחנים את הפנים, הדבר הראשון שרואים הוא את קווי המתאר - המבנה הגרמי, האופן בו העצמות בנויות. זה מה שנותן לנו את ה"סקס אפיל", את היופי ואת הסימטריה".

 

אם הלחיים הן אלו שנותנות את המבנה בחלק האמצעי של הפנים קו הלסת והסנטר נותנים את קו המתאר התחתון, כמו מסגרת של תמונה. כשמסתכלים על פנים של בן אדם קודם רואים את הקווים שממסגרים אותו, רק אחר כך רואים את השפתיים או את האף".

 

"ההסתכלות הנכונה היא על הפנים כמכלול", מסבירה ד"ר שמש, "ולא על קמט בנפרד. בתוך ההסתכלות הזו, לחלק התחתון יש חשיבות קריטית לשמירה על מראה טבעי, פרופורציונאלי וסימטרי".

 

טיפול לכל גיל: עבור מי שרוצה להיראות טוב, ועבור מי שהזמן התחיל להראות את אותותיו

נשים וגברים בכל גיל רוצים להיראות יפים, ולהרגיש מושכים. עבור הדור הצעיר, שמציג את עצמו לראווה ברשתות החברתיות, חשוב לשפר ולהעצים את המראה. "הרבה צעירים מבקשים להבליט את קו הלסת ואת עצמות הלחיים", מספרת ד"ר שמש. "אפילו גברים שרוצים לתת לעצמם מראה יותר גברי ומעוצב, באים לטיפול ממוקד בחלק התחתון של הפנים. גבר עם סנטר קטן ונסוג יכול לשפר את הביטחון העצמי שלו בקלות, בעזרת הזרקות של החומצה ההיאלורונית ®Juvéderm VOLUX וללא צורך בניתוח".

 

עבור בני 40-45 ומעלה, החשיבות של החלק התחתון של הפנים נובעת מכך שמדובר בחלק שמשתנה רבות במהלך ההזדקנות. "כאשר מדובר על קמט ליד העין והפה- עבור רוב האנשים ייתכן ולא מדובר בדבר נורא" אומרת ד"ר שמש. "אך שינוי במבנה ובקמטים בשליש התחתון של הפנים המתרחש אצל מבוגרים הוא הרבה יותר מורגש: נפילה של זוויות הפה, סנטר מאבד את צורתו, טשטוש בין קו הלסת לצוואר ובאופן כללי נפילה של השליש התחתון. אם מטפלים בכך, המראה יכול בקלות ובמהירות להשתפר ולהפוך לצעיר יותר". טיפול באמצעות ®Juvéderm VOLUX יכול לשפר משמעותית את המראה עם תוצאות המחזיקות לאורך זמן, בין 18 ל- 24 חודשים. 

 

רגע לפני שמחליטים על טיפול - ללמוד על הנושא, לבחור רופא מומחה ומנוסה ולהקשיב לייעוץ שלו

לפני שבוחרים את הרופא הנכון עבורכם, ד"ר שמש ממליצה "ללכת לרופא מומחה בתחום, להיות קפדן בבחירה ולהגיע רק למי שקיבלתם עליו המלצות". בנוסף, "חשוב לקרוא בעצמכם ולהשכיל, לבוא עם רקע ועם שאלות, משום שכך יותר קל לנהל דו-שיח טרם ההחלטה על הטיפול".

 

דבר נוסף וחשוב, לדברי ד"ר שמש, הוא "כאשר באים לטפל בפנים, משהו אחד מפריע לנו. אבל לרופא שיושב מולכם יש את הניסיון, הידע והראייה הכוללת- כך שאם הוא ממליץ לטפל קודם בלחיים או בקו הלסת, כדאי להקשיב, להאמין ברופא ולשתף איתו פעולה. רוב המטופלים שמגיעים ומקבלים את ההסבר הכולל, משתכנעים. אם מייצרים תכנית טיפול מתאימה עם הגיון – ללא ספק נגיע לתוצאה הרצויה והטובה".

 

עבור טיפול בחלק התחתון של הפנים - ®VOLUX, חומצה היאלורונית ייעודית לאזור זה מבית ®JUVEDERM

על מנת לטפל בשליש התחתון של הפנים ולשמור במקביל על מראה טבעי מעוצב וחד, פיתחה חברת התרופות אלרגן את ®Juvéderm VOLUX, חומצה היאלורונית בסמיכות גבוהה. "זו חומצה היאלורונית המאפשרת הגעה לתוצאות ברורות ומשביעות רצון. חשוב להדגיש כי המוצר נבדק ונחקר קלינית באזור הזה של הפנים" מדגישה ד"ר שמש.

 

 

"אחרי המוצר המצויין ®Juvéderm VOLUMA הנועד לשחזור ולמילוי נפח הפנים, השיקה החברה את ®Juvéderm VOLUX, אשר מהניסיון הטיפולי שכבר יש לי איתו, מאפשר ממש לפסל, לחדד ולעצב את קו הלסת והסנטר", מסבירה ד"ר שמש. "משום ש- ®VOLUX מכיל חומצה היאלורונית בסמיכות מאוד גבוהה, עם יכולת הרמת רקמה גבוהה ויכולת טובה להשתלב ברקמה, הוא מאפשר לי להעניק למטופלים שלי מראה מדויק וחד. בחלק התחתון של הפנים, לא מחפשים מראה רך כמו בלחיים, אלא מראה משורטט יותר עם קווים חדים יותר. ®VOLUX מצליח להביא לתוצאות הללו - גם מי שרגילה לטיפולים בהזרקה, מרגישה את ההבדל".

 

  (צילום: וולוקס)
(צילום: וולוקס)

 

חלק מהסיבה לתוצאות המעולות - תכנית הכשרה ייחודית לרופאים

אלרגן, חברת התרופות אשר מפתחת ומשווקת את סדרת מוצרי ®JUVEDERM לקחה על עצמה להכשיר רופאים במסגרת Allergan Medical Institute בה רופאים מנוסים המוסמכים על ידי החברה מדריכים ומלמדים רופאים אחרים את התחום: אנטומיה ופיזיולוגיה של הפנים, טכניקות הזרקה, שיטות טיפוליות באמצעות מוצרי ®JUVEDERM ועוד.

 

"בעזרת ההכשרה והלמידה, הרופאים מקבלים תובנות והדרכה מטובי המומחים בתחום", אומרת ד"ר שמש. "רופאים מלמדים רופאים נוספים, והמיומנות שלהם גדלה וכך התחום מתפתח והתוצאות הטיפוליות שאנו כרופאים שואפים אליהן הולכות ומשתפרות.

 

לאיתור מרפאה>>>

 

גילוי נאות: ד"ר פנינה שמש רוזנשפיר משמשת כיועצת רפואית וחברה בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן ישראל, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm.

 

התוכן מקודם ע"י חברת אלרגן ישראל בע"מ. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך, למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר www.Juvederm.co.il לדיווח על תופעת לוואי בלבד יש לפנות באמצעות safety.israel@allergan.com .

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים