שתף קטע נבחר

בידוד לא חייב להיות לבד: הסרטונים שיעזרו לבני הגיל השלישי לזכות בזמן משפחה איכותי

עד לפני כמה שבועות הייתם אנשים לקראת פרישה או בגמלאות, עם לו"ז שופע בפעילות, מפגשים חברתיים וביקורים משפחתיים. אך עבור רבים מבני הגיל השלישי, המגבלות הנוכחיות הובילו ממצב של חיים פעילים ותוססים, למצב בו הם חיים לבדם. על מנת לתת מענה לצרכים שלהם, יצרנו מספר תכנים פשוטים ויעילים: כך תתפעלו שיחות וידאו עם הנכדים, ואפילו תנהלו איתם שיחה משמעותית

כל אחד מאיתנו עומד בפני אתגר שונה בימים אלו: הורים לילדים קטנים צריכים למצוא דרכים יצירתיות להעביר את הזמן, מנהלים צריכים לנהל עסקים חובקי עולם מהספה בסלון, ורווקים מתגעגעים לדייטים פנים מול פנים. אל מול כל האתגרים האלו, בני הגיל השלישי, אנשים שניהלו אורח חיים פעיל ומלא בחברים ומשפחה, עומדים בין רגע מול חיים בודדים, לעתים ללא בני זוג.

מיכל דליות ()
מיכל דליות
 

אותם ישראלים, שעד לפני רגע זכו למנה של נחת מביקורים משפחתיים, צריכים לתפעל אפליקציות של שיחות וידאו רק כדי לראות את פניהם ולשמוע את קולם של הנכדים. אותם סבים וסבתות, שנהנו לחבק, לנשק ולפנק את המשפחה באוכל ומתנות, צריכים להתרגל היום לסוג אחר של קשר – בשלט רחוק.

 

תנובה, נמצאים בכל בית ישראלי, גם עם בני הגיל השלישי. למתחם 'זמן משפחה' היכנסו>>

 

כדי לעזור להם גייסו בתנובה את כוהנת הייעוץ למשפחה, מיכל דליות, ואת המומחים הטכנולוגיים, למספר סרטונים שיעזרו גם לבני הגיל השלישי לצלוח את התקופה הלא פשוטה: איך עושים שיחות וידאו עם המשפחה? מהן הדרכים לפתח שיחה משמעותית עם הנכדים גם מרחוק (בלי לשמוע רק תגובות כמו "סבבה" ו"בסדר" מבני הנוער בצד השני), ואיך מתמודדים עם ה'לבד' בבית, בלי משפחה וחברים?

 

היכנסו למתחם 'זמן משפחה' של תנובה, וקבלו את הכלים הנכונים לשמור על קשר משפחתי ועל חוסן נפשי בתקופה שכזו.

 

תנובה, נמצאים בכל בית ישראלי, גם עם בני הגיל השלישי. למתחם 'זמן משפחה' היכנסו>>

 

 

 

 

 

מומלצים