שתף קטע נבחר

כבר לא צריך להזמין מחו"ל - אתר הקוסמטיקה שסקרנו מציע איכות, מחיר ומשלוח מהיר

גם בירידה לסופרמרקט ולקראת ליל הסדר בזום - חשוב לשמור על טיפוח בימים אלו. אתר הקוסמטיקה, קרליין, מציע בשורה חדשה לתקופה מאתגרת שכזו - עם מחירים מצוינים, משלוח מהיר ומוצרי איכות פופולאריים, היום כבר לא צריך להזמין מחו"ל. ועכשיו, לכבוד פסח ובמשך כל חודש אפריל - 30% הנחה על כל המוצרים באתר

דווקא בימים בהם אנחנו סגורים בבית, חשוב להמשיך ולהקפיד על שגרת טיפוח, על מנת להרגיש רעננים, חיוניים ושפויים. אך כאשר החנויות סגורות ולא ניתן לצאת ולרכוש מוצרי טיפוח ואיפור, ועל רקע ההודעה של אמאזון ואתרים בינלאומיים אחרים על כך שלא ישלחו מוצרים לישראל בעקבות המצב, כדאי להכיר את האתר של ענקית הקוסמטיקה קרליין

 

  (צילום: מוטי פישביין ז"ל)
(צילום: מוטי פישביין ז"ל)

אתר האינטרנט של קרליין מציע את כל היתרונות המתאימים לתקופה הנוכחית: משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים עד פתח הדלת, מחירים נוחים והמוצרים המעולים שכולנו מכירים.

 

בשורה בעולם הקניות באונליין: אתר נוח עם ממשק ידידותי, וגם אפליקציה

מתוך כוונה לספק שירות מעולה לישראליות וישראלים בכל צרכי הקוסמטיקה שלהם, הושקעה מחשבה רבה בעיצוב נעים, נוח וידידותי למשתמש, מה שמבטיח חוויית קנייה חלקה ויעילה. באתר תוכלו למצוא גם הטרנדים החמים של עולם הטיפוח והאיפור, סרטוני הדרכה, טיפים, מארזים ועוד, כדי שתוכלו לקנות בחוכמה ובהתאמה אישית.

 

פלטפורמת קניות האונליין של קרליין זמינה גם באפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, כדי שתוכלו לרכוש מהספה בסלון ובכל מקום שרק תהיו.

 

מתנה מושלמת לחג, באריזה חגיגית ומשלוח עד הדלת

בימים אלו, כשאי אפשר להסתובב בקניונים ולבחור מתנות לקרובי המשפחה האהובים, הפתרון המושלם הוא רכישת מוצרי קוסמטיקה איכותיים מבית קרליין, המגיעים באריזת מתנה מהודרת ויוקרתית. הפתיעו את בני המשפחה במתנה מפנקת לחג עם שליח עד הבית (בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמובן).

 

  (צילום: דניאל קמינסקי)
(צילום: דניאל קמינסקי)
  

חשוב להגן על עצמנו גם בבית - הכירו את הסדרה שמגנה מהקרינה הנובעת מהמסכים

בעקבות המצב הנוכחי, כולנו נמצאים יותר שעות מול המחשב, הסלולרי והטלוויזיה, מה שחושף את העור לקרינה שאולי לא הכרנו. הקרינה הכחולה היא האור הנפלטת ממסכי מכשירים אלקטרוניים, אשר על פי מחקרים עדכניים משפיע לא רק על העיניים, אלא גם על עור הפנים שלנו. על פי הממצאים, קרינה כחולה חודרת לשכבות העמוקות של הפנים, פוגעת במבנה התאים, מזרזת את תהליכי ההזדקנות של הפנים ואף גורמת לפיגמנטציה.

 

בטיפוח, וכמו בכמעט כל דבר אחר בחיים, חשוב לנקוט בגישה אקטיבית, שלא רק מגנה על העור אלא גם מסייעת להתחדשות שלו. סדרת Urban Defense של קרליין פותחה במיוחד לסגנון החיים המודרני וממוקדת ב"הצלת" עור הפנים מההשפעה השלילית של קרינה כחולה ממסכים אלקטרוניים וזיהום סביבתי כמו שמש או זיהום אוויר עירוני. בעזרת מוצרי הסדרה תוכלו למנוע באופן מעשי את נזקי הסביבה, לשמור על בריאות העור ולזכות במראה חיוני, בריא וזוהר.

 

הסדרה, המתאימה לגברים ונשים, כוללת שלושה מוצרים ייחודיים הנותנים מענה להזדקנות הדיגיטלית, והם משמשים כשכבת מגן בפני קרינה כחולה והשפעות עירוניות נוספות: קרם יום - קרם לחות והגנה למניעת סימני גיל מוקדמים, יושב וקמטוטים, קרם לילה - קרם עשיר המספק לעור מרכיבי אנרגיה ומעודד תהליכי התחדשות, וסרום - תמצית מרכיבים פעילים המעניקה הגנה לעור מגל סוגי הקרינה והגורמים המזהמים.

 

  (צילום: דניאל קמינסקי)
(צילום: דניאל קמינסקי)
  

מוצרי סדרת Urban Defense מבוססים על מרכיב פטנט מהפכני, Blue Ray Shield, המגן על עור הפנים בסביבה חיצונית ופנימית גם יחד, מסנן קרינה כחולה ממסכים ומפחית את נזקי הערפיח העירוני. המרכיב הייחודי כולל גם ויטמינים, פרוטאינים וליפידים, המשמשים כמרכיבים חיוניים לפעילות התארים בכל שכבות העור.

 

בנוסף למרכיב הייחודי המגן על עור הפנים, מוצרי הסדרה כוללים גם רכיבים מרגיעים המעשירים את העור בלחות, מונעים תהליכי חמצון של חלבונים וליפידים בעור, ומעניקים לו הגנה מפגיעת רדיקלים חופשיים וכימיקליים תעשייתיים המצטברים באוור ומתקבעים על עור הפנים. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים, אינם מכילים פראבנים ומתאימים לכל סוגי העור.

  

אז בזמן שאנחנו בבית, זה הזמן לחדש את מלאי מוצרי האיפור והטיפוח האהובים במחירים מעולים ובמשלוח עד הבית, או להתנסות במוצרים חדשים מול המראה ובני המשפחה.

 

מהיום - כבר לא צריך להזמין מחו"ל.

 

נצלו את המבצע המיוחד לחודש אפריל וחג הפסח – 30% על כל האתר, עם משלוח מהיר, מחירים מעולים והמוצרים האיכותיים של קרליין. לפרטים ורכישה>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים