שתף קטע נבחר

הקניונים סגורים, האתרים מחו"ל לא מתפקדים, אבל החשק שלנו לשופינג לא עובר. מה כבר ביקשנו - סניקרס מגניבות לקראת הקיץ? בדיוק את זה מציע אתר האופנה המוכר והאהוב TERMINAL X, שם תמצאו עשרות מותגי אופנה במשלוח עד הדלת

מה עשו באתר כדי לשרת את הצרכים הנוכחיים של הישראלים על רקע משבר הקורונה?

מה עושים כשאי אפשר לצאת לשופינג אופנתי בקניון? זה הזמן לחפש את האאוטפיט הלוהט הבא או בגדי הספורט החדשים שלכם – באינטרנט. אתר האופנה TERMINAL X, שביסס את עצמו בשנים האחרונות בתור אחת מפלטפורמות האופנה המקוונות המובילות בישראל, מציע עשרות מותגי אופנה, משלוח עד הבית וגם את המבצעים הכי שווים ברשת. מהם המותגים שמחכים לכם באתר? מהן התוספות של השבועות האחרונים לטובת הצרכים החדשים של כולנו? 

 

עשרות מותגים לוהטים מכל העולם

TERMINAL X הוא האתר הישראלי שהביא אלינו את מהפכת המשלוח המהיר והמקומי של מותגי איכות מכל העולם. באתר ניתן למצוא עשרות מותגי אופנה, ספורט, הום סטיילינג וטיפוח - במקום אחד.

 

  (צילום: אדידס ישראל)
(צילום: אדידס ישראל)

 

אתם לא צריכים להסתובב בין אתרים שונים כדי למצוא כל מה שאתם אוהבים. בטרמינל הכל נמצא במקום אחד: מותגי ספורט כמו אדידס, נייקי, קונברס ועוד רבים ומוכרים, בגדי בייסיק של Fox, ומותגים אהובים נוספים כמו American Eagle, MANGO, מוצרי ביוטי וטיפוח, עיצוב הבית, מותגי תיקים מחו"ל, ועוד. האתר אפילו מציע לאוהבי מותגי היוקרה להתחדש במוצרים של מותגים כמו קלווין קליין, ראלף לורן ומייקל קורס - מבלי לצאת מהבית.


  (צילום: אדידס ישראל)
(צילום: אדידס ישראל)

 

מבצעים מיוחדים

בעיקר בתקופה הנוכחית כאשר אנחנו נשארים בבית ורק חולמים על להסתובב בחוץ, החשק לשופינג לא מפסיק. כדי להקל על השהות בבית ולהנות מקצת "תרפיית קניות" שיכולה לעודד את כולנו, האתר מציע מבצעים ייחודים לתקופה וניתן למצוא בו לא מעט מותגים אהובים ב 30% הנחה. בנוסף, ישנם מבצעים מתחלפים, מבצעים בהפתעה, כל מה שיכול לעודד את חובבי הקניות.

  

  (צילום: אדידס ישראל)
(צילום: אדידס ישראל)

 

תוספת לימים הנוכחיים - המוצרים שיעזרו לכם להעביר את השהייה בבית יותר בקלות

כעת, כאשר רוב החנויות סגורות, באתר נוספו מוצרים שעוזרים לישראלים רבים להעביר את הזמן בבית. עכשיו ניתן להשיג באתר גם משחקים וערכות יצירה לילדים, ספרים וצעצועים. לכל מי שמתגעגע לחדר הכושר ורוצה להמשיך ולשמור על שגרת האימונים גם בבית, האתר מציע גם אביזרי ספורט וגם קולקציית ספורט שתעשה לכולם חשק להתאמן במרפסת ולהיראות מעולה גם ביוגה בזום.

 

  (צילום: אדידס ישראל)
(צילום: אדידס ישראל)

 

שילוב מושלם בין הנחות ומבצעים למשלוח מהיר ובטוח

TERMINAL X הוא אתר ישראלי, המחזיק את כל הפריטים המוצגים בו במחסנים בישראל, כך שהמשלוח הוא מקומי, בטוח ועם זמן המתנה קצר יחסית לאתרים בחו"ל. המשלוחים מגיעים לכל רחבי הארץ, עד פתח הבית וללא מגע עם השליח, כדי שכולנו נוכל לשמור על עצמנו.

 

  (צילום: אדידס ישראל)
(צילום: אדידס ישראל)

 

בנוסף, שרות לקוחות מקומי של TERMINAL X עונה (בעברית, כמובן) בכל הפלטפורמות, על מנת לשמור על השקט הנפשי בתקופה כזו של אי ודאות.

 

השנה כל הסיילים עוברים מהקניונים לאינטרנט, וגם TERMINAL X לא מזניחים את חובבי האופנה והשופינג בישראל - באתר מציעים הנחות מיוחדות על מגוון מותגים ומבצעים מיוחדים לזמן מוגבל.

 

https://www.terminalx.com/brands/adidas-all

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים