שתף קטע נבחר

רשת אופנת גברים חדשה בישראל

בעקבות ההצלחה הפנומנלית לה זוכה TWENTYFOURSEVEN הושק השבוע מותג אופנת גברים חדש לצעירים. קולקציית TWENTYFOURSEVEN MAN החדשה תמנה בשלב ראשון כ-20 חנויות בפריסה ארצית במטרה להעניק לגבר הצעיר מענה אופנתי 24/7

גברים, אתם מוכנים לקולקציה החדשה?
גברים, אתם מוכנים לקולקציה החדשה?
 

גברברי ישראל, יש לנו בשורה משמחת עבורכם: רשת האופנה המצליחה TEWENTYFOURSEVEN משיקה השבוע מותג אופנת גברים חדש ומלא סטייל לצעירים: TWENTYFOURSEVEN MAN.

 

המותג החדש נולד מתוך הצורך אותה זיהתה החברה לשינוי וחדשנות בשוק אופנת הגברים שצומח מידי יום והביקוש בקרב קהל הגברים הצעירים. רשתות החברתיות ודור האינסטנט גוררים עלייה בחשיבות הנראות, לעקוב אחרי טרנדים ולדאוג למראה נכון ועכשווי.

 

המותג TWENTYFOURSEVENMAN מתכתב עם רוח התקופה והוא מושתת על ערכים של אפשרויות וחופש: חופש מהגדרות, חופש מקופסאות, חופש לשחק ולבחור.

 

 

הקולקציה הראשונה בעיצובה של המעצבת הראשית שמרית לרנטל תצא עם פתיחת עונת אביב-קיץ 2020 בהשראת עולמות תוכן הגברים כך שכל סיפור בתוך הקולקציה מהווה פתרון לבוש מלא לצד אמירה אופנתית ושלל אביזרים משלימים (נעליים, חגורות, כובעים ועוד...). טווח מידות הקולקציה יהיה בין XS-L ויהיו גם מידות בטווח רחב יותר של XXS-XL לדגמים ספציפיים. ומה בנוגע למחיר אתם שואלים? ובכן טווח המחירים ינוע בין 39-299 שקלים בלבד.

הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת עולמות תוכן הגברים
הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת עולמות תוכן הגברים

"עבדנו על המותג זמן רב לפני הקורונה, וההשקה הייתה מתוכננת לאמצע מרץ. משבר הקורונה תפס את כולנו לא מוכנים, מדובר בסיטואציה שכמוה לא חווינו לפני, אבל היה לנו ברור שעם החזרה לשגרה ופתיחת החנויות נשיק את המותג רק קצת אחרת", מספרת יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר.

 

לדבריה, "זיהינו פוטנציאל בשוק הגברים הישראלי. הידע העמוק של הקבוצה באופנה וההיכרות שלה עם הלקוח בארץ יחד עם הרבה בקשות מהשטח הביאו אותנו להחלטה להשיק את מותג הגברים החדש תחת TWENTYFOURSEVENMAN. אנחנו מאמינים שיש מקום לאופנת גברים ושהבייבי החדש שלנו יפיח חיים בשוק הזה ויהווה אלטרנטיבה אמיתית."

 

פסרטנק סיפרה עוד כי משבר הקורונה הביא את הקבוצה לצורת השקה אחרת ממה שתוכנן מראש. "תכננו אירוע גדול עם תצוגה, והיינו צריכים לחשוב מחדש על האופן שבו אנחנו משיקים מותג בעת הזו. נדרשת יצירתיות והתקציבים השתנו, לכן החלטנו לערוך תצוגה דיגיטלית ולשדר אותה בלייב בנכסים שלנו : אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ויוטיוב. באופן הזה אנחנו יכולים לגעת בהרבה אנשים ולפגוש אותם במרחב הווירטואלי."

 

סטפן, הפרזנטור, נבחר כי החברה חיפשה דמות שתביא ערך מוסף ותעניין
סטפן, הפרזנטור, נבחר כי החברה חיפשה דמות שתביא ערך מוסף ותעניין
 

הפרזנטור אותה בחרה החברה להשקת המותג הוא הזמר והרקדן סטפן ובהקשר לכך ציינה פסטרנק כי "חיפשנו משהו אחר, דמות שתביא ערך מוסף ותעניין. משהו לא מתאמץ שמדבר לגברים ומציג את הדור החדש של הגברים. סטפן מביא איתו ערכים מוספים רבים , ומעבר להיותו זמר ורקדן מוכשר יש לו גם סטייל אישי ומרענן- בדיוק מה שחיפשנו!"

 

ניתן להשיג בחנויות נבחרות ובאתר TWENTYFOURSEVEN גברים

 

אילת – ביג | אילת -פארק הקרח | אשקלון – גירון | אשקלון – גלובוס | באר שבע – גראנד | באר שבע – יישפרו | באר שבע – נגב | קרית אתא – ביג | ראשל"צ - קניון הזהב | ראשל"צ – ראשונים | ראשל"צ - סינמה סיטי | כרמיאל| עכו | נתניה - עיר ימים | ת״א - עזריאלי | נתיבות | קניון חיפה

 

מומלצים