שתף קטע נבחר

ללמוד בישול ואפייה מהמאסטרים, מהמטבח שלכם - הכירו את סדנאות האונליין שלימדו אלפי ישראלים

התמקצעתם ביכולות הבישול שלכם במהלך הסגר? חולמים על כניסה למטבח אבל צריכים הכוונה? סדנאות הבישול הדיגיטליות כבשו את חובבי הקולינריה הרבה לפני הקורונה, והן צפויות לצבור פופולאריות עכשיו כשכולנו הפכנו ל"מיני-מאסטר שף" בחסות הסגר. ואם כבר ללמוד לבשל, כדאי שזה יהיה מהמאסטרים - הכנת פסטה מאהרוני, אפייה מקרין גורן ויסודות המטבח משגב משה. סדנאות הבישול והאפייה של foody הן להיט, וזה הזמן שלכם לגלות למה

משבר הקורונה המתמשך אמנם עצר את המשק, אבל מבחינה אישית הוא גרם להרבה מאיתנו להגיע למסקנות משמעותיות - קודם כל, אנחנו יכולים להכין במטבח מנות שמעולם לא חלמנו עליהן, כמו מאפים, לחמים וארוחות חג שלמות. בנוסף, העבודה מרחוק הרגילה אותנו ללמוד ולקלוט מידע באופן דיגיטלי.

 

הפתרון שמשלב את שתי המסקנות הנפלאות האלו, הוא סדנת בישול אונליין של foody. מעכשיו, כבר לא צריך לצאת מהבית כדי ללמוד בישול ואפייה. 

 

 

כל סדנה כוללת קטעי וידיאו ממוקדים ופרקטיים, עם כל הטיפים והטריקים שאתם צריכים בנושא הסדנה. הבונוס הוא שאתם יכולים לצפות מתי שבא לכם, מאיפה שבא לכם, ללא הגבלה.

 

במקום לשמוע "במקרה הכינותי מראש" בתוכנית הבישול, תקבלו את כל שלבי ההכנה צעד אחרי צעד.

והיתרון הגדול - אפשר ללמוד ישירות מהמאסטרים בתחומם. תמיד חלמתם ללמוד איך להכין פסטה מאהרוני? להגשים את חלום האפייה יחד עם קרין גורן? להיכנס למטבח יד ביד עם שגב משה? הסדנאות המגוונות של foody מאפשרות לכם ללמוד מהשפים הידועים, ואפילו לשאול אותם שאלות אחרי הסדנה.

 

מהן הסדנאות המומלצות של foody לקיץ 2020? ומהן הסדנאות שצפויות לעלות בקרוב?

 

קרין גורן - חמשת יסודות האפייה

הכינו את המיקסרים והדליקו את התנורים - מחכה לכם קורס מקיף וראשון מסוגו של 6 שעות, עם גורו המתוקים ומלכת האפייה של ישראל. בין המתכונים והטיפים, תמצאו גם שיעורי "הצילו", עם הסברים לכל אסון שיכול לקרות במהלך האפייה, וחשוב מכך - איך מתקנים אותו.

 

רוצים להפציץ בעוגה לקראת ארוחת החג של שבועות? תוכלו לקחת סדנה ממוקדת לעוגת גבינה עם קרין, שהיא חלק מהסדנה המלאה של חמשת יסודות האפייה. לפרטים נוספים

 

  (צילום: יובל מרום)
(צילום: יובל מרום)

 

שגב משה - מבשל אתכם יד ביד

אם אתם לא יודעים איך לגשת למטבח ורוצים לדעת מאיפה להתחיל - זו הסדנה בשבילכם. שגב ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, שלב אחרי שלב. ההצלחה מובטחת! לפרטים נוספים

 

  (צילום: אלון מסיקה)
(צילום: אלון מסיקה)

 

ישראל אהרוני - סדנת פסטה

זה לא קשה בכלל, וזה הזמן המושלם לדעת להכין פסטה מאפס. בלי מכונת פסטה, עם מכונת פסטה- זה לא משנה! אהרוני ילווה אתכם צעד אחרי צעד עם כל הטיפים והטריקים. תתחילו לבשל כמו המקצוענים.

 

  (צילום: אלון מסיקה)
(צילום: אלון מסיקה)

 

נטלי לוין - סדנת מתוקים איטלקיים

אין שילוב מושלם יותר מקינוחים מתוקים, והמסורת של איטליה. היישר מהמטבח של נטלי לוין (עוגיו.נט), תקבלו הדרכה על הקינוחים שאתם הכי אוהבים אבל לא חלמתם להכין.

 

הבונוס הגדול: אפשר להשתמש במתכונים שתכינו בסדנה גם למנות אחרות, כמו למשל הבצק הפריך לקינוח המדהים טורטה דלה נונה, בו תוכלו להשתמש לטארטים ועוגיות.

 

אפרת ליכטנשטט - סדנת צילום אוכל

הבלוגרית המובילה (מה את עושה כל היום) תלמד אתכם את הסודות שמאחורי הצילומים המדהימים של המנות בבלוג שלה - איך למקם את המצלמה, איך עושים סטיילינג נכון ושיעור מלא על צילום מהסלולרי.

 

אורי שביט - בישול טבעוני, לא לטבעונים בלבד

אם אתם בני משפחה של טבעוני, אתם כבר מכירים את האתגר הגדול של מציאת מתכונים טבעוניים מוצלחים, מגוונים ובעיקר- טעימים. בדיוק לשם כך, כוהנת הבישול הטבעוני הבלתי מעורערת אורי שביט תעביר לכם סדנה שמתמקדת בטיפים ובטריקים לבישול טבעוני מגוון ביום-יום, עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם.

 

עומר מילר - סדנת בישול חמין

המאכל הישראלי שתמיד מחמם את הלב, מקבל את הכבוד הראוי לו בסדנה מיוחדת עם השף הכוכב עומר מילר. בואו ללמוד מהו הבשר המתאים, איך מכינים נקניקיות אורז מאפס ומה הסוד למיטלוף מושלם.

 

עוד בתפריט: דרור פילץ עם סדנת בשר טחון, עידן שחר בסדנת זילוף עוגות, הגר שפר שתעביר לכם סדנת דיטוקס ואודי ברקן בסדנה 'לא לסוכרתיים בלבד', המותאמת לחולי סוכרת ובני משפחותיהם.

 

בקרוב! סבינה ולדמן עם סדנת אוכל אסייתי ומאיר דנון עם סדנת בישול דגים, שילמד אתכם איך לנקות, לפלט ולהכין מנות דגים מושלמות. יש למה לחכות...

 

אלפי ישראלים נהנו בשנה האחרונה מסדנאות שקיבלו מטעם מקום עבודה, בתור מתנה מרגשת מאדם אהוב, או פשוט מתוך רצון להרחיב אופקים בתחומי הבישול והאפייה.

 

כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הסדנה שנותנת לכם ערך מוסף בתחום שהכי מעניין אתכם - ולצלול לתוך הסירים והקערות. בהכנת הארוחה הבאה כבר תכירו את כל הטכניקות, הסודות והטיפים שיהפכו את המנה שלכם למנה מנצחת.

 

ללמוד מהמאסטרים ולהכיר את כל הטיפים והטריקים של המטבח – הסדנאות של foody מחכות לכם>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים