שתף קטע נבחר

נגיש, דיגיטלי, פשוט ומהיר : ביטוחי מבנה ותכולה עושים רק ב- go ביטוח דיגיטלי לדירה מבית הכשרה לביטוח

בחברה מציעים בימים אלו ביטוחי מבנה ותכולה אטרקטיביים במיוחד כשכל התהליך נעשה בדיגיטל ואת הפוליסה ניתן לקבל במייל בתוך 58 שניות בלבד!! ; כמו כן, ברוח תקופת הקורונה החברה מציעה ביטוחי דירה אטרקטיביים במיוחד המותאמים אישית לבעלי עסקים ועצמאיים העובדים כעת מהבית

אל תגידו לי זה לא יקרה. שריפות, רעידות אדמה, הצפות גשמים או אולי פיצוצי צנרת - ישנם תרחישים רבים בהם הדירה שלכם יכולה להינזק, וכשלא עלינו זה כבר קורה הרי שהעלויות כרוכות לעיתים בעלויות כספיות כה גדולות שבמקרים מסוימים אנשים איבדו את קורת הגג מעל ראשם. ואגב זה לא נגמר רק באובדן האישי שלכם. אם בזמן האירוע שהה מישהו בביתכם- בין אם מדובר במנקה או מטפלת לילדים הרי שאם הם נפגעו תצטרכו לפצות גם אותם. ולא, תשלומי הביטוח הלאומי אותם שילמתם עבור עובדים אלו שהכנסתם לביתכם לא יגנו עליכם במקרה הזה ואתם תהיו חשופים באופן אישי לתביעות בסכומים גבוהים ביותר.

 

אז מה עושים? ובכן, אין צורך לדאוג עכשיו ולתלוש שערות כי בדיוק לשם כך קיימים עבורכם ביטוחי הדירה הכוללים בתוכם ביטוח מבנה ותכולה. בביטוחי המבנה, אתם בעצם מבטחים את דירתכם כך שבמקרים שהוזכרו לעיל כמו שריפה או הצפה שעלותם יכולה להגיע גם למאות אלפי ₪ ומעלה, חברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותישא בהוצאות ומאידך ביטוחי התכולה כוללים נזקים הנגרמים לרכושכם כתוצאה מגניבה, פריצה, הצפות, רעידת אדמה, שריפה וכיו"ב.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

אם הגענו כבר לשלב בו הפנמתם את החשיבות הקריטית בביטוח לדירתכם אז הרשו לנו להציג לכם את go ביטוח דיגיטלי לדירה מבית הכשרה לביטוח. מה מיוחד בביטוח הזה? ובכן, ביטוח go דיגיטלי מתייחד בפשטות ובקלות האופטימאליים שלו. נתחיל בזה שב-go ביטוח לא תצטרכו להתקשר לחברות הביטוח השונות ולמצוא את דרככם באפלת נתב השיחות עד שתוכלו לשמוע נציג אנושי שיסביר לכם איך ומה לעשות. כן, כיאה למאה ה-21 ב-go ביטוח הכל נעשה בצורה דיגיטלית מלאה דרך האתר ובזמן שיא.

 

הגשתם בקשה להצעת ביטוח? בתוך שניות תקבלו אותה ישירות למייל. רוצים להתקדם? בתוך 58 שניות בלבד, כן פחות מדקה, הפוליסה המשתלמת והמקיפה תהיה אצלכם ישירות במייל. ואגב, אף אחד לא מחייב אתכם לעשות ביטוח כולל - רוצים רק ביטוח מבנה? קיבלתם. מעדיפים לבטח רק את התכולה? גם זה אפשרי.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

העסקים עוברים הביתה

ב-go ביטוח דיגיטלי ערים לשינויי התקופה בהם עסקים רבים עברו לעבוד מביתם בעקבות משבר הקורונה. אז אם אתם רואי חשבון, עורכי דין, קופירייטרים, קוסמטיקאיות, בייבי סיטרז, ספרים, וכן הלאה, מחכה לכם בחברה פוליסה מנצחת עם כיסוי מורחב גם לצד ג'. מה כוללת הפוליסה? בין היתר ביטוח בהתאמה אישית (מבנה או תכולה לבחירתכם), מוקד ייעודי לטיפול בנזקי מים וצנרת וביטוח לחיות מחמד, אופנים חשמליים או קורקינטים. התהליך מיותר לציין דיגיטלי ומהיר במיוחד והחברה אף מפנקת אתכם בכיסוי תכשיטים כאקסטרה על חשבונה.

 

אגב go" ביטוח דיגיטלי" הוא לא עוד סטארט אפ ביטוחי חדש ולא יציב אלא פלטפורמה ביטוחית המשתייכת לחברת הכשרה לביטוח, מחברות הביטוח הגדולות והאמינות במדינה. החברה פועלת משנת 1972 ומעסיקה 500 עובדים וכיאה לזמן החדש היא מציעה במיוחד עבורכם פלטפורמה דיגיטלית חדשנית ומשוכללת הנשענת על גב פיננסי איתן וותיק יחד עם סטנדרטים מקצועיים מהשורה הראשונה. לרשותכם תעמוד כמובן סוללת העובדים הרחבה במיוחד של החברה שתטפל בכל בקשה שלכם תוך מענה מהיר במיוחד.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

אז קדימה למה אתם מחכים, היכנסו לאתר go" ביטוח דיגיטלי" וקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר בענף בפחות מ-60 שניות!! התנאים באים לכם טוב? תוך 2 דקות בלבד יש לכם ביטוח מעולה עם אפליקציה ידידותית לרשותכם, ואתם יכולים להמשיך בראש רגוע בשאר העיסוקים שלכם.

 

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה משתלמת במיוחד

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים