שתף קטע נבחר

סיפור שמתחיל בכלב שהוא חבר לקרב וחבר נפש, ומסתיים במהפכה בתחום המזון לבעלי חיים

זה סיפור על חברי נפש, אהבה לחיים ולבעלי חיים, ורצון עז להחזיר אהבה לכלבים ולחתולים שלנו

 

הכלב סטאר היה השותף של גיל ביחידת עוקץ. כלב גיבור שמנע פיגועים רבים ואף הציל את חייו של גיל בהתקלות עם מחבלים.

 

היום, אחרי מותו של הכלב סטאר מסרטן, גיל ושותפיו ממשיכים את מורשת האהבה האינסופית לבעלי החיים ושמירה על בריאותם דרך סולמייט- מזון לבעלי חיים המיוצר בתקנים המחמירים ביותר ובמחיר נגיש לכל כיס.

 

"התקרבנו למערה ולא היה לנו מושג שיש מחבלים בפנים. ברגע האחרון לפני שהתפוצץ הרימון שנזרק לעברנו, סטאר משך אותי מאחורי סלע גדול והציל לי את החיים", מספר גיל יחזקאל על הכלב סטאר, שותפו ביחידת עוקץ. במסגרת המבצעים הרבים בהם לחמו יחד, סטאר איתר במקצועיות ובנחישות מכוניות תופת, חגורות נפץ, מטענים, תחמושת ואפילו מעבדה מוסתרת.

 

רבים מאיתנו חבים לו ולשאר כלבי היחידה הייחודית את חייהם, מבלי שאנחנו מודעים לכך בכלל.

 

 

אחרי השחרור - חיים משותפים ואבחון שובר לב

סטאר השתחרר מצה"ל עם עיטורים ומדליות רבות והמשיך עם גיל לחיים האזרחיים. שנתיים לאחר השחרור סטאר חלה בסרטן. הטיפול הבלתי נמנע היה כריתה של הרגל האחורית וטיפולים כימותרפיים יקרים – סכומי כסף גדולים שלא היו ביכולתו של גיל שהיה אז סטודנט צעיר.

 

גיל יצא למבצע להצלת חייו של סטאר בניסיון לגייס את הסכום הנדרש לטיפולים. "לא יכולתי לוותר על החיים של מי שסיכן את עצמו כדי להציל את החיים שלי והיה עבורי חבר נפש", מתוודה גיל.

 

 

     (צילום: עמי קרופיק)
(צילום: עמי קרופיק)

הסיפור של גיל וסטאר הגיע עד לכתבה בחדשות ערוץ 2, שהובילה לפנייה של ישראלים מדהימים רבים שהתגייסו לעזרה והציעו לתרום למטרה נעלה זו. סטאר ניצל וסימן לעצמו עוד ניצחון בדרך, אך לאחר שנתיים, הסרטן חזר - הופיע ברגלו האחורית השנייה והפעם החמיר והתפשט גם לריאות. "אחרי שבועות של מעקב וכאבים נפרדנו מסטאר בעצב גדול", מספר גיל.

 

המוות של סטאר הוביל למהפכה - מזון לבע"ח באיכות גבוהה ובמחיר נמוך

במהלך הטיפולים המורכבים של סטאר, נחשף גיל בשיחותיו עם הווטרינרים למרכיב התזונה כאחד הגורמים המשפיעים על גידולים סרטניים בקרב בעלי חיים: "גיליתי שבישראל תזונה איכותית היא לעשירים בלבד אך לא היה לי אכפת. מאותו היום קניתי בחנויות את המזון היקר ביותר מתוך הנחה מוטעית, בדיעבד, שאוכל יקר= אוכל בריא יותר" מעיד גיל, שהחליט בעקבות כך לשנות את המצב. יחד עם מספר שותפים הוא יצא למסע של שנתיים ברחבי העולם בחיפוש אחר יצרני מזון בעלי שם, מתוך מטרה לייצר מזון שיאפשר לכל בעלי הכלבים והחתולים להעניק לחברי הנפש שלהם מזון בריא, טעים ואיכותי - במחירים נמוכים משמעותית מהקיים בשוק.

 

"חיפשנו יצרנים שעומדים בתקנים המחמירים בעולם, התייעצנו עם וטרינרים וטכנולוגים של מזון, למדנו לעומק את הנושא ובחרנו מתכונים שמותאמים לאקלים הישראלי מבחינת אחוזי החלבון והשומן. השקים שלנו נארזים ומחולקים באופן המשמר את הטריות. בנוסף, בדקנו את הרכבי המזון על הכלבים והחתולים שלנו לאורך זמן, על מנת לוודא מקרוב שהמוצרים והמתכונים שבחרנו אכן טעימים וטובים עבורם. יש לנו מגוון רחב של מתכונים מעולים, המעניקים מענה לצרכים ולהעדפות השונות של החברים על ארבע. יצרנו מתכון ייעודי לכל הכלבים והחתולים של שותפי המיזם: כך לדוגמא לאחד מהכלבים שלי היום, קפוצ'י, שהוא בן 10 ונוטה להשמנה, התאמנו מתכון דיאטטי שמתאים במיוחד עבורו וכמובן נבדק ואושר על ידו. זו גם הסיבה שתמונתו של קפוצ'י מופיעה על השק של אותו מתכון, כמו שאר הכלבים והחתולים שלנו. העשייה, הדאגה, המחשבה, שימת הלב לפרטים והשאיפה שלנו לייצר כאן שינוי - הם אמיתיים ובאים מהלב", אומר גיל.

  

יצור בתקנים המחמירים ביותר, מרכיבים איכותיים ואריזה שומרת טריות

המוצרים של סולמייט מיוצרים במפעלים בעלי ניסיון רב, שהתוצרת שלהם נמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם. תהליכי הייצור מבוצעים תחת התקנים המחמירים באירופה ובאמריקה, עם מרכיבים איכותיים ממקורות ידועים. ניתן דגש על סניטציה גבוהה וטכנולוגיית אריזה מנצחת שבאמת שומרת על טריות המזון והערכים התזונתיים לאורך זמן.

 

בכל הנוגע להרכב המוצרים ניתן למצוא ב"סולמייט" מגוון רחב ביותר: עם או ללא דגנים, בשר או דגים שתמיד יהיו הרכיב הראשון במתכון והרכב עשיר של פירות וירקות בכל קטגוריה. כמו כן,

 

המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים. תמהיל המוצרים שנבחר בקפידה מתאים לאקלים הישראלי החם והלח, כאשר כל המוצרים עברו את מבחני הטעימה בארץ בהצלחה רבה ונמצאו אהובים במיוחד על הכלבים והחתולים הישראלים.

 

"הצוואה הבלתי כתובה של סטאר, מבחינתנו, היא לפזר את הטוב ולגלגל את האהבה הזו קדימה כך שתמשיך לחבר ולגעת באנשים נוספים" אומר גיל. "סטאר הציל לי את החיים! בזכותו יש היום את סולמייט וכך למעשה הוא ממשיך להדהד בנפשנו ותורם לאיכות הטיפול בכלבים ובחתולים נוספים באשר הם".

 

סולמייט - להחזיר אהבה לבעלי החיים. לפרטים ולהזמנה היכנסו>>

 

מומלצים