שתף קטע נבחר

כל מה שחשוב לשאול לפני שקונים מדרסים – המדריך המלא לבחירת מכון אורתופדי

בוודאי נתקלתם בעבר בכאבים במפרקים ובכפות הרגליים בפרט. האם המליצו לכם על מדרסים בהתאמה אישית כפתרון? האם יצא לכם בעבר לגשת למכון אורתופדי ולהתעניין במדרסים? לקבל טווח רחב של הצעות מחיר - החל מעשרות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים? אם כן, בטח כבר הבנתם שתחום המדרסים יכול להיות מבלבל

 

   (צילום:  Depositphotos)
(צילום: Depositphotos)

 

למרבה הצער, בישראל אין רגולציה או רישיון בתחום המדרסים, בניגוד למדינות מערביות בכל הנוגע לייצור ומכירה של מדרסים. יחד עם זאת למדרסים יש מגוון רחב של יתרונות בריאותיים בהתמודדות עם תופעות כואבות ועד מחלות מורכבות.

 

בחירת המדרס הנכון, שיעזור לתופעה או למחלה ממנה אתם סובלים, היא בחירה חשובה שתשפיע על הבריאות ואיכות החיים שלכם לטווח הרחוק. לכן, כאשר בוחרים מכון אורתופדי שיתאים וייצר לכם את המדרסים הנכונים ביותר עבורכם, חשוב לקחת בחשבון מספר מאפיינים מרכזיים:

 

1. מכון אורתופדי בעל תעודות הסמכה מטעם משרד הבריאות/ ספק מדרסים למשרד הביטחון

הגופים הממשלתיים מנהיגים תקנים מחמירים מבחינת איכות הייצור והשירות, לכן, הם מהווים פרמטר הכרחי לבחירת מכון אורתופדי וכזה שמבטיח לכם שקט נפשי מראש.

 

2. מכון אורתופדי שעובד בשיתוף קופות החולים

קופות החולים נותנות שירות ומספקות הפניות לאביזרים ומדרסים למיליוני ישראלים בכל שנה. מכונים שעברו את הבחינה הקפדנית של קופות החולים, הם מכונים אורתופדים בעלי ניסיון, יכולת ייצור ושירות ללא פשרות.

 

3. מכון אורתופדי שמייצר את המדרסים בעצמו

בניגוד למכונים שמביאים לכם מדרס מותאם אישית במקום, רצוי לבחור מכון אשר לוקח מידות כ

ף רגל מדויקות, ובתהליך ייצור של מספר ימים, תקבלו מדרסים שמאפשרים תיקון מנח כף הרגל למצבו הניטרלי.

 

4. מכון אורתופדי המספק שירות, אחריות ותיקונים במקום

מוצר איכותי זה לא מספיק. מדרסים הם מוצר טיפולי שמצריך ביקורת שנתית, לכן הקפידו לברר מהי תקופת האחריות. בכדי למנוע טרטור מיותר, אי נוחות ואולי עוגמת נפש, חובה לוודא שקיימת עמדת תיקונים במקום.

 

   (צילום: streifeneder )
(צילום: streifeneder )

 

חשוב להבין, לא כל מדרס הוא מדרס אורטופדי בהתאמה אישית. הרשתות החברתיות מוצפות בהצעות מפתות לרכישת מדרסים במחירים זולים. בחלק מהמקרים משווקים לצרכן מדרסים, אך בפועל מדובר ברפידה גנרית / מוצר מדף שעברו שינוי קל באמצעות חימום ולא התאמה אישית מספקת. מוצרים אלו לא יכולים לספק מענה וטיפול בבעיה.

 

חנויות שמציעות מוצר שנמסר במקום באופן מידי, כאמור מעבירות את הרפידה חימום קל ולא התאמה מלאה. התוצאה המצערת היא שהרפידה לא מתאימה ב-100% ללקוח, הפתרון מהווה 'פלסטר' לבעיה, וכעבור זמן קצר המוצר מתבלה ומפסיק לספק את התמיכה הרצויה. מכונים מוסמכים, המספקים מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מלאה, מייצרים את המדרס באופן אינדיבידואלי על פי המידות והצרכים של הלקוח, בתהליך שלוקח מספר ימים.

 

"היום רצות בגוגל ובפייסבוק מודעות רבות שמוכרות מדרסים ומציעות אפילו הגעה עד הבית. צריך לשים לב ולשאול את השאלות הנכונות לפני שבוחרים את המכון האורתופדי" אומר יצחקי איתי, מנכ"ל החברה, בעל תעודות הסמכה לטיפול בכף הרגל וייצור מדרסים. "שאלות כמו האם המכון האורתופדי בעל תעודת הסמכה של משרד הבריאות או האם מספק שירות למשרד הבטחון הן שאלות מפתח שיתנו לכם אינדיקציה טובה להבין האם המדרסים שהחברה מייצרת איכותיים. האם המאבחן ותהליך הייצור מבוקרים על ידי גוף חיצוני ממשלתי כמו משרד הבריאות. כל אלו יאפשרו לכם להבין האם יש מאחורי כל מכון כזה אבא ואמא שיתנו לכם שירות לאורך כל הדרך".

 

יצחקי מוסיף, "יש הרבה נותני שירות בתחום שמציגים עצמם כטכנאים אבל אין להם שום אסמכתא או תעודה מקצועית לייצור מדרסים. כדאי להיכנס לאתר האינטרנט לקרוא על החברה ועל הצוות המקצועי שלה ולחפש המלצות של לקוחות שעשו מדרסים במכון".

  

   (צילום:  יח
(צילום: יח"צ)

 

סטנדרט חדש של מדרסים בהתאמה אישית - טכנולוגיית CNC וייצור בתלת-מימד 3D

עולם ייצור המדרסים עבר מהפכה. השיטה השכיחה הקיימת היום בשוק המדרסים הינה לקיחת מידות על ידי תבנית או תחבושת גבס, אשר מגבילה את אפשרויות הדיוק ואת פתרון הטיפול.

 

לאור החידושים בשנים האחרונות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות, לקיחת המידות נעשית על ידי סורק תלת מימדי ייעודי, שסורק את מתאר כף הרגל ושולח את הנתונים לעיצוב מדרסים בתלת מימד.

 

לאחר עיצוב המדרסים, הנתונים נשלחים ליצור בשתי שיטות: שימוש במדפסת 3D וכרסום על ידי מכונת CNC . בשתי השיטות משתמשים בחומרים מתקדמים, איכותיים וקלי משקל, אשר מסייעים במניעה והפחתה של הכאב הנקודתי בגוף. רמת הדיוק מוחלטת ואמינה ביותר. רמת הגימור מציגה מדרסים של הדור הבא ומאפשרת שימוש במגוון רחב של נעליים.

 

אז איפה ניתן להשיג מדרסים מהסוג הזה?

חברת א.א אורטופדיה, מובילה ומנוסה ביותר בתחום האורתופדיה בכלל, ומדרסים בהתאמה אישית בפרט כבר מעל 20 שנה. הרשת מחזיקה מחלקת פיתוח ומייצרת בקרה על תהליכי הייצור של כלל מוצריה. ב-32 סניפי הרשת, החברה מציעה מדרסים בשתי הטכנולוגיות המקדמות בעולם. בצורה הזו אתם מבטיחים לעצמם מוצר איכותי שיאפשר לכם לקבל טיפול לכאב ממנו אתם סובלים.

 

   (צילום:  יח
(צילום: יח"צ)

 

המדרסים מגיעים במגוון סוגים, החל ממדרסים קשיחים ביו מכאניים, מדרסים לנעליים אלגנטיות, מדרסים לנעלי עקב ומדרסים ייעודים לספורטאים המפחיתים את הסיכוי לכאבים ולפציעות. הם בנויים מחומרים מתקדמים העוזרים לפיזור עומסים, בלימת זעזועים ונידוף זיעה, כגון סיליקון וחומרים רכים כמו - EVA.

 

מדרסי הרשת מתאימים לטיפול בדורבן ברגל, עומס בעקב, דלקת בגיד אכילס, כאבים בכרית כף הרגל, פלטפוס, קשת גבוהה, דלקת בעצמות, עצם בולטת בכף הרגל, אצבעות פטיש וגם לחולי סוכרת.

 

לאחר הרכישה, ממשיכים ברשת ללוות את לקוחות החברה עם מערך שירות ותיקונים, לצד אחריות של עד 36 חודשים. זאת כדי לעשות הכל בכדי שהמדרסים יהיו נוחים, יעילים ומתאימים ב-100% לכף הרגל ולצרכי הלקוח לטווח הרחוק.

 

הדרך לפתרון בעיות כאב בגוף מתחילה בכף הרגל. אל תתפשרו על פעולות בסיסיות כגון הליכה, יציבה, עמידה, ריצה או פעילות ספורטיבית אחרת - זה הזמן להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לשמור על הבריאות ועל איכות החיים שלנו לטווח הרחוק. מי שרוצה להבטיח תמיכה מוחלטת, מדויקת ויעילה, מדרסים בהתאמה אישית ובטכנולוגיות ייצור מתקדמות מבית א.א. אורטופדיה הם הפתרון.

 

לייעוץ עם צוות מומחים למדרסים ופרטים נוספים לחץ כאן>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים