שתף קטע נבחר

מהשדה לצלחת - איך מבטיחים את איכות המזון שלנו בכל שלב?

המודעות הגבוהה לתהליכים שעובר המזון שאנחנו צורכים, היא הבסיס לתזונה נכונה ואורח חיים בריא יותר. בהרבלייף מעודדים את התהליך הזה כבר שנים, עם שיטה שמעניקה פיקוח על מוצרי המזון לאורך כל הדרך

עד כמה אתם באמת מכירים את המזון שנמצא בצלחת שלכם ואת הדרך שהוא עבר עד שנכנס אליכם הביתה? בעידן המתקדם של היום, מוצרי המזון שלנו יכולים לצמוח בנקודה אחת, לעבור תהליכי עיבוד בנקודה נוספת ולהישלח אל מוקדי המכירה בנקודה שלישית. מאחר שמדובר בתהליך ממושך, לרוב אנחנו נאלצים להסתפק בהבטחה הכללית שעל גבי האריזה, מבלי להכיר לעומק את מקור הרכיבים ואת האופן בו מובטחת האיכות שלהם.

 

המודעות למזון בריא, טבעי ואיכותי יותר, שנמצאת במגמת צמיחה בשנים האחרונות, הביאה רבים מהצרכנים לרצות ללמוד יותר על מה שהם אוכלים. החל מהרכיבים שהמזון מכיל ועד לשאלה אילו בדיקות איכות הוא עובר. בהתאמה, גם חלק מהחברות החליטו להפוך את תהליכי הייצור שלהן לשקופים יותר – מתוך כוונה לעודד כל לקוח להרגיש בטוח במוצרים שהוא צורך. אחת מהחברות הללו היא הרבלייף, שנוסדה בארצות הברית והפכה לאחת מהחברות המובילות בעולם הבריאות והמוצרים הטבעיים.

 

  (צילום: הרבלייף )
(צילום: הרבלייף )

 

תזונה מאוזנת שתומכת באורח חיים בריא

שיקוף תהליכי הייצור מיועד לשרת את פילוסופיית התזונה של הרבלייף, שמבוססת על תזונה שתומכת באורח חיים בריא ופעיל. תזונה מאוזנת כוללת למעשה שילוב נכון ומותאם בין חלבונים, פחמימות, שומנים ורכיבים אחרים, שהוכחו כנדרשים לפעילות הגוף. כדי שתזונה טבעית ונכונה תמצה את מלוא הפוטנציאל שלה, נדרש שילוב מתאים בין הטוב שבטבע לבין פיתוחים מדעיים חדישים.

 

על ידי היכרות עם השלבים שעוברים הרכיבים מהרגע הראשון ועד לנקודות המכירה, כל משתמש במוצרי הרבלייף יכול להיות בטוח שהוא צורך מוצרים שמתאימים לו מכל הבחינות. כאלה שמבוססים מדעית, מסייעים בבקרת משקל ומיועדים לשמור לא רק על ספורטאים אלא גם על כל מי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא.

 

תהליכי הפיתוח והמחקר הנלווים

במטרה לשמור על הבריאות ולשנות את חייהם של צרכנים ברחבי העולם, כל מוצר של הרבלייף עובר תהליכי פיתוח ומחקר מקיפים. אלה כוללים צוותים מקצועיים שמתמחים בעולם הבריאות והתזונה, החל ממדענים, דרך רופאים ועד לתזונאים.

 

בסיום תהליכי המחקר מבוצעים מחקרים קליניים שונים שמאששים את יתרונות המוצרים, ונערכים בשיתוף עם מוסדות אוניברסיטאיים מובילים בהם UCLA שבארצות הברית ואוניברסיטת אולם שבגרמניה. מטרת המחקרים היא לבסס את היתרונות הפוטנציאליים של המוצר גם בשטח, ולאפשר לו להוות תחליף לארוחה מאוזנת או פתרון לבקרה על המשקל.

 

  (צילום: הרבלייף )
(צילום: הרבלייף )

 

מהי הדרך המזון שלכם עובר?

נוסף לעובדה שמוצרי הרבלייף הם פרי פיתוח של רופאים, תזונאים ומדענים מובילים, מחויבות החברה לתזונה איכותית הובילה גם לפיתוח שיטה בת 14 שלבים – ששומרת על פילוסופיית "מהשדה אל הצלחת". השיטה מיועדת להבטיח את איכות הרכיבים בכל מוצר, על ידי שילוב בין האיכויות הטבעיות שלהם לבין תהליכי טכנולוגיה מתקדמים שמבטיחים את הבטיחות והיעילות שלהם.

 

עבור הצרכנים, השיטה מבטיחה הבנה טובה יותר של הדרך שעושה המזון בכל רגע. משלבי הגידול הראשוניים ועד שהוא מגיע עד הבית שלהם. אלה כמה מהשלבים העיקריים ששמים עליהם דגש בחברה:

 

  (צילום: istock)
(צילום: istock)

 

גידול וקצירה

המרכיבים שנכללים במוצרי הרבלייף מגיעים ממגוון מקורות שונים, בהם חוות חקלאיות, הים והטבע. להרבלייף חוות חקלאיות ברחבי העולם, בהן חוות סויה באיווה שבארצות הברית וחוות אלוורה במקסיקו. התוצרת בשדות עוברת תהליך פיקוח מתמיד תוך כדי צמיחה, כדי לוודא את איכות היבולים והתוצרים שלהם.

 

בשלב הראשון, הרכיבים שמקורם בחוות נזרעים, ומתחילים בתחנה הראשונה במסלול הארוך שצפוי להם.

 

בשלב הבא, המרכיבים נקצרים באמצעות גיזום. את הרכיבים שמגיעים מהים, דגים ומעבירים אל התחנה הבאה.

 

מעבר חמישה סבבי בדיקות

על מנת לוודא שכל הרכיבים עומדים באיכות ובדרישות של הרבלייף, הם עוברים לא פחות מחמישה סבבי בדיקות לאורך התהליך כולו. הסבב הראשון מגיע לאחר הקציר; הסבב השני מבוצע בתום תהליכי הייבוש והטחינה; הסבב השלישי מיועד להבטיח את אחידות התערובת, רמות הטעימות וטווחי ה-pH בנוזלים; והסבב הרביעי נערך אחרי שהמוצרים נארזו, כדי לוודא שההצהרות של גבי התוויות תואמות לתכולה.

 

רגע לפני שהמוצרים יוצאים אל הלקוחות, מגיע תורו של סבב הבדיקות האחרון, שמתקיים אחרי שהם עושים את דרכם הארוכה במשאיות, באוניות ובמטוסים. דגימות נוספות נלקחות כדי לוודא שכל מוצר הגיע בשלמותו, והן נשמרות במטרה לבצע בדיקות נוספות בהמשך. כעת, כבר אין ספק שהמוצרים מממשים את ההבטחות שלהם.

 

רוצים ליהנות ממוצרי מזון מזינים שעברו את כל סבבי בדיקות האיכות בהצלחה? מגוון המוצרים מבית הרבלייף נמצאים במרחק הקלקה. מותאמים לאורח חיים מיטבי, ניהול משקל תקין, השגת מטרות והשלמת ארוחה בריאה. לשימוש יומיומי מהשדה ואל הצלחת שלכם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים