שתף קטע נבחר

רפואת אונליין: מה קורה היום ומה צפוי בעתיד?

המעבר לייעוץ רפואי אונליין מתרחש בימים אלו בקצב מהיר מתמיד. בין היתר, המשמעות היא מענה רפואי טוב יותר לפריפריה וכמובן קיצור זמני המתנה לרפואת משפחה ורפואת מומחים. הנה כל הפרטים

לפי נתונים שהוצגו על ידי משרד הבריאות בחודש אפריל 2019, קיימים פערים עצומים בזמן ההמתנה לרופאים יועצים בקהילה - לפי עיר ותחום רפואי. בין היתר, הנתונים מראים שהתורים במרכז הארץ ארוכים יותר מבפריפריה ושהתחומים שבהם צריך להמתין הכי הרבה כדי לראות רופא מומחה הם עור, אורתופדיה ואף-אוזן-גרון.

 

אז מצד אחד, המפתח לקיצור תורים לרפואה יועצת הוא לחזק את מעמד רופא המשפחה ולנסות לפתור דרכו את הבעיות שבגללן אנשים הולכים לרופא מומחה. מצד שני, יש הרבה בעיות שאותן רופא המשפחה לא יכול לפתור – או תקופות מאתגרות כמו משבר הקורונה, שמקשות על היציאה מהבית. לכן, הנטייה היא לעבור מהר וביעילות לרפואת אונליין.

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

2020 כאן, אבל עוד יש לאן להתקדם

הפתרונות הקיימים כיום בעולם הבריאות מבחינת רפואת אונליין הם צעד חשוב בכיוון הנכון. על רקע משבר הקורונה, יותר ויותר מטופלים בוחרים להתייעץ עם רופא בלי לצאת מהבית. מצד שני, לא כולם יודעים איך לנצל את זה וחלק מהמטופלים עדיין נאלצים לחכות זמן רב למפגש מקוון.

 

במקביל, יכול להיות שקיימת גם חוסר מודעות מסוימת אצל קהל היעד: למרות שחיבור לאינטרנט הוא מובן מאליו עבור כל אחד ואחת מאתנו, הנטייה הראשונית היא להתקשר ולקבוע תור פיזי למרפאה.

 

המסקנה היא שאם רוצים לשנות את זה ולשפר את איכות החיים של גברים ונשים בטווח רחב של גילאים, צריך לרתום את הקדמה לטובתנו ולמצוא פתרונות שהם למען הצרכן. בפועל, זה קורה בעיקר בתחום של ביטוחי בריאות פרטיים.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

ביטוח בריאות פרטי - והרופא זמין באונליין מכל מקום

רפואת האונליין היא חלק בלתי נפרד מביטוח בריאות פרטי. בחברת ביטוח מובילה כמו מגדל, אפשר כיום לרכוש במסגרת הביטוח בריאות פרטי כיסוי שכולל בתוכו ייעוץ רפואי אונליין עם רופא משפחה או רופא לילדים ללא הגבלה, וגם עם מגוון רחב ביותר של רופאים מומחים.

 

למגדל יש את רשימת המומחים הרחבה ביותר, לרבות רפואה זיהומית וראות, שכוללת מומחה אחד לפחות שהוא פרופסור, סגן/מנהל מחלקה או סגן מנהל יחידה. היות ומדובר בזמינות גבוהה לייעוץ על ידי רופא ללא צורך בהגעה פיזית למרפאה וללא הגבלה במספר הייעוצים, המבוטחים מקבלים כיסוי רחב ויחס אישי מרופאים שזמינים עבורם בדיגיטל מכל מקום.

 

במיוחד עכשיו: טוב לעבור לאונליין

הקורונה מאיצה תהליכים שממילא צריכים להתרחש. אם ממקדים את המבט ברפואה אונליין, רואים -דרישה מובנת מאליה לכמה שיותר שירותים רפואיים, בכמה שיותר תחומים וכמה שיותר מהר.

 

המסקנה היא שבמיוחד עכשיו שווה להצטייד בביטוח בריאות של מגדל, כדי ליהנות מייעוץ אונליין עם רופא בלי לצאת מהבית. היות והעתיד בוודאות ייראה ככה, עדיף להקדים תרופה למכה – תרתי משמע.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

לפרטים נוספים - לחצו כאן

 

• המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות הזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד וכל מקרה של סתירה בין מידע זה ובינם, יגברו תנאי הפוליסה. האמור בעמוד זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים