שתף קטע נבחר

טיולי אוגוסט של קק"ל – הפיתרון האופטימאלי למשפחות

במהלך חודש אוגוסט תוציא קק"ל מספר טיולים חוויתיים ביערות הארץ, בין היתר יער אחיהוד, יער שוהם, פארק עצמאות ארה"ב ויער המלאכים. אתם מוזמנים להגיע לסיורי היער המרתקים וליהנות מחיבור משולב איתם ועם הטבע הפורח כאחד

זהו עוד יום קיץ טיפוסי בחופש הגדול, ואתם יושבים עם הילדים בבית ומנסים להבין כיצד להעביר את הזמן. במהלך היום, החם ממילא, ביליתם עם הילדים בצפייה בסרטים, משחקי קופסה, עבודות יצירה ואפילו הכנתם סרטון טיק-טוק משעשע.

 

אבל הנה מגיעות שעות אחר הצהריים הנעימות יותר ואתם מתלבטים מה לעשות עכשיו, מחוץ לבית. אז אתם מוזמנים להפסיק להתלבט כי קק"ל תיכננה לקיץ הקרוב פעילויות מדליקות וססגוניות במיוחד ולמזלכם חלק מהן מתקיימות ממש השבוע.

 

טיול עששיות ביער האילנות (צילום: גיא אסיאג)
טיול עששיות ביער האילנות(צילום: גיא אסיאג)

טיול משפחתי "לאור עששיות"

טיול ביער הוא לא רק חווית טבע מרתקת, אלא גם חוויה המחזירה אותנו אחורה אל אגדות הילדות, שבהן היער הצטייר כמקום משכנם של יצורים מסתוריים כמו פיות, מכשפות ושדונים. אם תוסיפו למשוואה את החשיכה היורדת על היער וטיול לאור עששיות, קיבלתם חוויה קסומה של ממש. זה בדיוק מה שקק"ל מציעה לכם בטיול יער חווייתי בשעות בין הערביים.

 

הטיולים, המתקיימים בכמה מקומות ברחבי הארץ, יתחילו עם שקיעת השמש, ויסתיימו בחשיכה היורדת על היער.

 

במסגרת הטיול תטיילו בין השבילים, תחושו ותלמדו על חיי הלילה ביער (האם ער הוא, או שמא הולך לישון), ותתרגשו מאגדות וצ'יזבטים מרתקים אשר ילוו את הטיול לאורך המסלול. כמו כן, בטיול יוסבר על היער ופיתוחו, ועל קק"ל ופעולותיה למניעת אש.

 

טיול עששיות ביער האילנות (צילום: גיא אסיאג)
טיול עששיות ביער האילנות(צילום: גיא אסיאג)

הטיול מתאים להורים וילדים (מגיל 5) וכל משפחה תקבל עששית אחת. משך הסיור הוא כשעתיים וחצי ומספר המשתתפים מוגבל אז הקדימו להירשם.

 

טיול "לאור עששיות" יתקיים ביום חמישי, כ"ג באב תש"ף 13 באוגוסט 2020 בשעה 19:00. המיקומים: יער אחיהוד בצפון הארץ, יער קהילתי שוהם, יער אילנות במרכז הארץ ויער המלאכים בדרום.

  

כלל פעילויות קק"ל הותאמו לתו הסגול של משרד הבריאות כך שאתם מוזמנים להגיע וליהנות מהטבע הישראלי תוך שמירה קפדנית על בטיחותכם ובריאותכם. ההשתתפות בטיולים השונים כרוכה בתשלום סמלי ומותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט.

 

לפרטים נוספים ולמידע על טיולים ופעילויות נוספות מבית קק"ל>>

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים