שתף קטע נבחר

שיק בבית הספר

עוד לא הצטיידתם לשנת הלימודים החדשה? קדימה. אוטוטו חוזרים לכותלי בית הספר, במתכונת קצת שונה אולי, אבל עם אותם ההרגלים הישנים: קימה בשעה מוקדמת, ילקוט על הגב ותלבושת אחידה. ב"FOX" מציעים עכשיו 6 חולצות בית ספר עם סמל מודפס ב-99.90 שקל במגוון גזרות אופנתיות שישמחו כל תלמיד ותלמידה

תלבושת אחידה, בשבילנו ההורים מדובר בהצלה. דבר אחד פחות להתלבט עליו בבוקר, לבזבז עליו דקות ארוכות של עצבים והתשה. אלו הילדים שלעיתים מתרעמים, רוצים להביע עצמם אופנתית, להתאים את החולצה לשורט האופנתי או לטייץ המודפס.

 

  (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

לשמחת הילדים חובבי האופנה, חולצות בית הספר של FOX מגיעות השנה במגוון רחב של גזרות וצבעים שיוכלו להתאים לכל לוק. צווארון וי או עגול וחולצות דריי-פיט לילדים הספורטיביים.

 

לשמחת ההורים, המחיר סופר אטרקטיבי: 6 חולצות בית ספר, עם סמל מודפס בחנות לבקשתכם ב-99.90 שקל. כל מה שנותר הוא להגיע לחנות, להתלבט בין המגוון הגדול של החולצות, לבחור צבע ומידה, ותוך זמן קצר יימסרו לידיכם 6 חולצות מודפסות. גם הסמלים עצמם מגיעים במבחר צבעים (שחור, לבן וצבעוני) וגם כאן, תוכלו להתאים את הסמל לצבע החולצה ולתת לילדים להתבטא אופנתית על פי טעמם.

 

החולצות מגיעות ממידה 4-18. תלמידי החטיבה והתיכון יוכלו למצוא את מבוקשם במגוון רחב של גזרות נוספות, עם הדפסת סמל בית הספר על המקום במבצע 4 ב99.90 ₪ (בתוקף עד 10.09.20).

  (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
(צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

בנוסף, ניתן להשיג את החולצות בית ספר גם באתר TERMINALX.COM  

 

הנה כמה טיפים להורים שמבלים את ימי החופש האחרונים בהצטיידות לקראת השנה החדשה:

1. לכל בית ספר יש דרישות לגבי צבעי החולצות: יש בתי ספר בהם בימי בשישי מגיעים בחולצה לבנה, יש כאלה שדורשים שבימים בהם יש שיעור התעמלות החולצה תהיה כחולה. כדאי לבדוק לפני ההגעה לחנות מה בית הספר שלכם דורש, ואם הגעתם לחנות FOX במקום מגוריכם, המוכר כבר מכיר את הדרישה ויוכל לסייע לכם.

 

2. בשביל לא להיות במרדף אחרי הכביסה ("אימאאאא, איפה חולצת בית ספר הלבנה שלי???") כדאי להצטייד ב-12 חולצות בצבעים שונים ולהיות רגועים למשך שבועיים.

 

בשביל ליהנות מהמבצע לא תהיו חייבים לקנות בכפולות של שש. אחרי החולצה השישית, תקבלו כל חולצה נוספת במחיר המבצע, 16.60 שקל.

 

חשוב לפנות לחנות בעיר המגורים שלכם (כל סניף מחזיק את סמלי בית ספר שבסביבתו).

 

  (צילום: טל טרי)
(צילום: טל טרי)

  (צילום: טל טרי)
(צילום: טל טרי)

 

 

3. השלימו את הקנייה עם שורטים, חצאיות, ג'ינסים, ברמודות וטייצים לבית הספר שישלימו את הלוק האופנתי שישמח את הילדים. ברשת FOX יש מבצעים נהדרים כרגע גם על מגוון מכנסיים וטייצים (למשל 3 טייץ מודפסים ב-59.90 שקל ו-3 טייץ חלקים ב-99.90 שקל).

 

4.על פי התורה האנתרופוסופית כדאי לתת עצמאות לילד מגיל צעיר, ולהתלבש לבד לבית הספר זו אחלה התחלה: הניחו לו את חולצות בית הספר היפות והחדשות במדף או מגירה נמוכים שמתאימים לגובהו, לצידם הניחו ערמה של מכנסיים וחצאיות שמתאימים לבית הספר, ועודדו אותו להגיע לשם מידי בוקר, לבצע את ההתאמה בעצמו ולהתלבש לבד. גם אם אתם לא מתים על השילוב של אדום וצהוב, תחושת העצמאות שזה יעניק לילד חשובה מהציון האופנתי שתעניקו לו

 

לפרטים נוספים <<<

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים