שתף קטע נבחר

כוח מרצדס

חברת בראבוס עוסקת זה שנים בשיפור ובעיקר תוספת כוח ויכולת למכוניות מרצדס. והפעם, ה-C קופה

לצערנו, ה-C קופה של מרצדס עדיין לא הגיעה לכביש הישראלי. אך גם כאשר תבוא, סביר מאד להניח שגרסת-אימים מתוצרת בראבוס לא תראה שמש ישראלית בעתיד הקרוב. וחבל, כי הפעם הצליח המשפר הסדרתי לקבוע שיאים חדשים.

C השיאים

כזכור, ה-C קופה של מרצדס שהוצגה זה מכבר, מיועדת להתחרות עם גרסאות "שתי דלתות" של המתחרים הרגילים - ב.מ.וו (בעיקר) אך גם אודי. אך בניגוד ל-A3 למשל, או אפילו לקומפקט של ב.מ.וו, בחרה מרצדס בפזילה לכיוון החלק העליון יותר של מגוון הדגמים.
אבל אינפורמציה זו ממש אינה משמעותית כאשר מדברים על הגרסה המשופרת של בראבוס. כי כאן כבר לא מדובר במנועים המצוידים "בכמעט-200-כ"ס", אלא במפלצת של ממש עם הספק מרבי של 400 כ"ס, לא פחות ולא יותר. זה מה שקורה כאשר לוקחים את יחידת ה-V8 של היצרן הגרמני ומעבירים אותה סדנת כושר רצחנית.
הביצועים עליהם מצהיר בראבוס בהתאם - מהירות מרבית של 301 (בדיוק) קמ"ש, וזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש ב... 4.5 שניות.

מה עוד?

ובכן, לא רק מנוע כמובן, שהרי רצוי גם לנהוג את המכונית הזו. מעבר לכך, הרי שרוכשי המוצרים של בראבוס מעולם לא הביטו בחשבונית. לכן למשל אפשר לצפות לתיבת הילוכים משופרת, גם אם על בסיס האטומט של מרצדס. מערך המתלים האחורי עבר שינויים מתאימים אף הוא, וזה חשוב במכונית הנעה אחורית...
ונא לא לשכוח טיפוטל נרחב במתלים מלפנים, מערכת בלימה (קליפר מאלומיניום, בעל שש בוכנות) הכוללת גם דיסקים קדמיים בקוטר 355 מ"מ, חישוקי "19 רחבים, צמיגי 235/35 מלפנים ו-265/30 מאחור, מערכות פליטה ויניקה משופרות וטיפול בכל עזרי הבקרה האפשריים. על שילוב האלומיניום (בצבע מתכת כמובן) בתא הנוסעים לא נרחיב, וכך גם על שאר הפינוקים שאינם ממש רלוונטים.
בקיצור, שווה להסתכל, ובטח לא ממש נוח לנהוג בה...

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים