פרסומות לאבקות כביסה: המתכון המנצח
כדי להפיק פרסומות לאבקת כביסה לא צריך הרבה: אישה, מפה וכתם, וגם 30 שניות
כשירות לציבור אנחנו מגישים השבוע מתכון מנצח ליצירת פרסומת לאבקת כביסה.
המצרכים:
1. אשה, מפה וכתם, השילוש הקדוש עליו נבנה כל סרטון פרסומת לאבקת כביסה. אם אין לכם מפה, גם חולצה, או כל בגד אחר, יעשו את העבודה. אבל אשה ובד מוכתם הכרחיים לבניית העלילה. להעשרת המתכון ניתן להוסיף דמויות משנה, כגון: ילד, בעל, בן זוג או בני משפחה נוספים.
2. מחקר שוק. הפרסומת לא תהיה שלמה מבלי שיוצג בה מחקר כלשהו, המוכיח כי אבקת הכביסה המדוברת טובה יותר ממתחרותיה. רצוי שהסקר ייערך במעבדה מכובדת בחול. לא כדאי להסתפק בגוף מקומי זול, שעלול לתרום את שירותיו גם למתחרים.
3. בית חם. דרושה תפאורה של סלון, מטבח או חדר כביסה - נוף המחמיא מאוד לכל אשה. רצוי שהתפאורה והתאורה יקנו אווירה של בית חם, אוהב ותומך.
4. אושר עילאי, חיוך טיפשי. כמות גדושה של שני המרכיבים דרושה להצלחת המתכון.
5. אותיות קטנות. בדקו במעבד התמלילים שלכם האם הוא מסוגל להנפיק אותיות קטנות במיוחד, זהות לאלה המופיעות בעיתון.
6. וכמובן, אבקת כביסה. אגב, במתכון זה אין צורך במכונת כביסה.
אופן ההכנה: קחו את האשה, המפה והילד. באמצעות שלושת המרכיבים ניתן ליצור בקלות ובמהירות עלילה פשוטה ונהירה לכל צופה. דוגמה לסיפור אפשרי: הניחו את המרכיבים במטבח בעת ארוחת צהריים (אפשר גם ארוחה אחרת, ניתן לשלב יותר משני סועדים). בקשו מהילד להפוך כוס שתייה בטעות על המפה, והרי לכם שיא דרמטי. רצוי שהאשה (בתפקיד האם) תגלה סלחנות מפתיעה כלפי הילד המפוחד. בשלב זה תשלוף האם את אבקת הכביסה, והקריין יספר ברקע על נפלאות האבקה והצלחתה בבדיקת מעבדה שנערכה באחרונה בלוזן. זה הזמן לשלב את האותיות הקטנות שהכנתם מראש. כתבו שורה או שתיים המסייגות את ממצאי בדיקת המעבדה ושימו אותן בתחתית המסך. שורות אלה נועדו לכסות את התחת שלכם במקרה של תביעה משפטית. בסוף הצגת הממצאים, חזרו לאם. השתילו בידה מפת שולחן נקייה והוסיפו לפניה את החיוך הטיפשי ואת הבעת האושר האין-סופי. תמונות של לפני ואחרי )של המפה( רצויות כאן לצורך המחשה.
זמן הכנה: 30 שניות.