שתף קטע נבחר

מורידים את הראש

קרייזלר רוכבת על גל ההצלחה של ה-PT, ומציגה גרסה נטולת-גג ראשונה, כמו-גם סדרת גרסאות מוגבלות ייצור

ה-PT קרוזר הוא רכב חשוב. נכון, זה קרה לו בגלל עיצוב יחודי בסגנון "הוט-רוד" של פעם. ונכון, צריך להוסיף לכך הצלחה מסחרית אדירה. אסור גם לשכוח כי מדובר בדגם שהציל כנראה את חטיבת קרייזלר מכישלון כלכלי סופני. אבל לא רק מסיבות אלה הפך בשנתיים האחרונות לכוכב קבוע בכותרות העיתונים.
כי חלק גדול מפרסומו של ה-PT בא בעקבות תקלות לא מעטות שליוו אותו בדרכו להצלחה. זה התחיל עם תא מנוע קטן שלא אפשר לרובוטים החביבים להכניס את יחידת הכוח המתאימה למקומה המיועד, עובדה שגרמה לעיכובים כבדים בייצור. זה המשיך בתחזיות מכירה שגויות שלא אפשרו לחברה לעמוד בביקוש, ללא קשר אגב לעיכוב המוזכר. וזה נגמר, בינתיים לפחות, במנהלי חברה שקיבלו הבטחה ל-PT חדש, לתקופה קצרה במיוחד. זאת, מכיוון שנאלצו לוותר עליו כדי להשביע את הביקוש האדיר.

בכל זאת הגענו

אבל למרות הכל הצליחה קרייזלר לעבור גם את זה. מכסת הייצור גדלה, הביקוש נותר יציב והכסף זורם. אבל כל זה לא מרגיע את קברניטי החברה שדואגים לשמור על הלהבה. איך עושים את זה? מתחילים עם הודעה על יצור גרסה פתוחה, המוצגת בתערוכת ז'נבה.
זו אמנם הוצגה כבר לפני כשנה בתערוכת ניו-יורק, אולם אז היה מדובר במכונית תצוגה. איש מאנשי קרייזלר לא הזכיר את המילה פס-ייצור. בינתיים, מבטיחים בחברה כי הגרסה הפתוחה תנחת באולמות התצוגה בחודשים הראשונים של 2004.

תחילתה של ידידות מופלאה

אבל בזה לא מסתיימת ההצגה של קרייזלר. חבר נוסף במשפחת ה-PT הוא ה"סטריט קרוזר סדרה 1" – מהדורה מוגבלת שזכתה לצבע "זהב-אינקה" בלעדי, יחד עם קישוטי כרום תואמים. לכך מתווספים חישוקי "16 וגימור עור שנהב ייחודי בתא הנוסעים.
ואולם הפרטים המאפיינים של ה"סטריט קרוזר סדרה 1" אינם מעניינים כמו הרעיון העומד מאחוריו. השימוש בסדרה 1 מצביע על כוונתה של קרייזלר להציג גרסאות נוספות (ורבות) לקרוזר, תוך ניסיון ממוסחר היטב ליצור תרבות שלמה סביב ה-PT. דוגמאות ראשונות לאפשרויות השונות הציגה החברה בתערוכת האביזרים SEMA שנערכה בלאס-וגאס. עכשיו ניתן לצפות שהם גם יגיעו לכביש.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
PT קרוזר. פתוחה ורשמית...
וגם "סטריט קרוזר"...
סדרה 1...
מתוך רבות
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים